University of Florida - College of Journalism and Communications
Wstęp
Wyższa Szkoła Dziennikarstwa i Komunikacji jest uważana za jedną z najlepszych w kraju. Siła jego programów, wykładowców, studentów i absolwentów w całej swojej historii przyniosła uczelni ciągłe uznanie jako jeden z najlepszych programów dziennikarskich i komunikacyjnych w Stanach Zjednoczonych
Kolegium, kierowane przez Deana Huba Browna, zyskało reputację doskonałości, tworząc programy nauczania, które łączą nauczanie koncepcyjne i teoretyczne ze szkoleniem umiejętności, dzięki czemu uczniowie mają możliwość zastosowania tego, czego się uczą, w środowisku zawodowym.
Możliwości zawodowe i praktyczne są kluczowymi elementami produktywnego uczenia się studentów dziennikarstwa i komunikacji i przyczyniają się do krajowych rankingów Kolegium. Znani wykładowcy w Kolegium zapewniają równowagę między wykształceniem akademickim a praktycznym doświadczeniem związanym z ich specjalnościami.
College oferuje stopnie licencjackie z reklamy, dziennikarstwa, produkcji medialnej, zarządzania, technologii i public relations i zapisuje około 2500 studentów na tych kierunkach. Oferuje stopnie magisterskie i doktoranckie w dziedzinie komunikacji masowej i kształci około 700 studentów na poziomie magisterskim. College oferuje również szereg internetowych studiów magisterskich prowadzonych przez renomowanych wykładowców i specjalistów.
College przoduje w zapewnianiu praktycznych doświadczeń studentom dziennikarstwa i telekomunikacji — współpracując z profesjonalistami — w Innovation News Center oraz w naszych siedmiu obiektach medialnych, w tym lokalnych oddziałach PBS, NPR i ESPN. Studenci reklamy i public relations zdobywają doświadczenie w pracy z klientami krajowymi i regionalnymi za pośrednictwem Agencji, naszej strategicznej agencji komunikacyjnej prowadzonej przez profesjonalistów i prowadzonej przez studentów.
Misja
University of Florida College of Journalism and Communications (CJC) jest zaangażowany w zróżnicowane i integracyjne środowisko, wybitne stypendia, interdyscyplinarne kształcenie, rozwój doskonałych umiejętności i współpracę obejmującą naukę i praktykę komunikacji, aby wywrzeć znaczący wpływ społeczny na w skali lokalnej, stanowej i globalnej.
Funkcje kampusu
Sala Weimera
Weimer Hall jest uważany za jeden z najlepszych budynków dziennikarstwa edukacyjnego w kraju. Nazwana na cześć Rae Weimer, pierwszego dziekana Kolegium, szkoła przeniosła się do budynku o wartości 6,3 miliona dolarów w 1980 roku i dodała Skrzydło Telekomunikacyjne Alvina G. Flanagana o wartości 3,1 miliona dolarów w 1990 roku. W 2001 roku dodano dodatkową przestrzeń właściwości multimedialnych, a Centrum Wiadomości o Innowacjach zostało ukończone w 2012 roku.
Oprócz 20 sal lekcyjnych i laboratoriów, Weimer Hall mieści Centrum Informacji o Innowacjach, cztery stacje radiowe, dwie stacje telewizyjne, obiekty badawcze, audytorium na 250 miejsc i 11 naziemnych stacji satelitarnych.
Jako uznany lider technologii komunikacyjnych, Kolegium przedstawiło zestaw wymagań dotyczących komputerów, zgodnie z którymi każdy student musi mieć dostęp do komputera osobistego. W ramach wsparcia Kolegium zapewnia około 300 komputerów podłączonych do sieci, wyposażonych w najnowszy sprzęt komputerowy i pakiety oprogramowania.
Dobrze wyposażone laboratoria i sale lekcyjne Weimer zapewniają również doświadczenie w zakresie sprzętu profesjonalnej jakości, w tym sprzętu do produkcji telewizyjnej i radiowej, terminali do raportowania i edycji, cyfrowych aparatów fotograficznych i skomputeryzowanego sprzętu graficznego.
Podział własności mediów - radio, telewizja i cyfrowa
Wydział właściwości mediów Kolegium, zlokalizowany w skrzydle Flanagan w Weimer Hall, obejmuje siedem stacji nadawczych, umożliwiając studentom z całej Kolegium zdobycie doświadczenia na konkurencyjnym rynku nadawczym. Ponad 300 studentów pracuje w wiadomościach, sporcie, produkcji, na stanowiskach kierowniczych, projektowaniu stron internetowych, promocjach i reklamach dla stacji radiowych i telewizyjnych w każdym semestrze.
Publiczna stacja telewizyjna WUFT-TV / DT nadaje PBS i lokalnie produkowane programy, w tym codzienne wiadomości produkowane przez studentów Kolegium. Komercyjna stacja telewizyjna WRUF-TV nadaje lokalną pogodę, wiadomości i wydarzenia sportowe oraz służy jako poligon dla początkujących meteorologów.
Komercyjna stacja radiowa ESPN 850 AM/95,3 FM (WRUF-AM) to najlepsza stacja sportowa na rynku, podczas gdy jej odpowiednik FM Country 103,7 the Gator zapewnia mieszkańcom całej północno-środkowej Florydy jedyną na rynku współczesną stację radiową country.
Oddział National Public Radio, WUFT-FM 89.1, i jego stacja przemiennikowa, WJUF-FM 90.1, dostarczają wiadomości, rozmowy i programy rozrywkowe z NPR, PRI i APM, wraz z lokalnymi wiadomościami, pogodą i wiadomościami w języku hiszpańskim na Sobotnie poranki. WUFT Classic (89,1 HD2 i 102,7 FM w Gainesville) odtwarza muzykę klasyczną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a 89,1 HD3 ma 40 najlepszych formatów muzycznych.
Ponadto College współpracuje z University of Florida Athletic Association, aby współpracować ze swoimi profesjonalistami w celu tworzenia wysokiej jakości treści do filmów z miejsc Florida Gator i dystrybucji online.
Centrum wiadomości o innowacjach
Innovation News Center jest domem dla wiadomości, pogody i operacji sportowych Kolegium. Dwupiętrowa powierzchnia o powierzchni 14 000 stóp kwadratowych zastąpiła trzy redakcje z lat 80. XX wieku i zapewniła prawie 100 miejsc dla reporterów, producentów i redaktorów współpracujących przy przekazywaniu wiadomości dla wielu kanałów dystrybucji Kolegium, w tym WUFT-TV, WUFT-FM 89.1, ESPN 850/95.3 WRUF, kraj 103,7 aligator, WRUF-TV 6, wuft.org i inne powiązane strony internetowe.
Obiekt, który został otwarty jesienią 2012 roku, umożliwia studentom Kolegium naukę raportowania z wielu platform. Korzystając z modelu ROPE – raport jest publikowany raz wszędzie – studenci pracują w rzeczywistym środowisku, które przygotowuje ich do produkcji treści w dowolnej organizacji medialnej.
INC jest zorganizowane wokół „superbiura”, w którym siedzą kierownik przydziału i menedżerowie wiadomości z sieci, telewizji i radia. Bezpośrednio obok siebie znajdują się miejsca dla starszych producentów do zarządzania zasięgiem na każdej platformie. W trzech kapsułach po prawie 24 miejsca mieszczą się studenci dziennikarstwa i telekomunikacji, którzy relacjonują i tworzą historie. Porozrzucane są po nich pokoje do spotkań zespołowych, montażownie telewizyjne i radiowe oraz kabiny audio. Przestrzeń obejmuje również mini-studio (lub „strefę zdjęć na żywo”), w której studenci Kolegium tworzą treści wideo do transmisji strumieniowej i do emisji w WUFT-TV i WRUF-TV.
Przestrzeń na drugim piętrze obejmuje laboratorium do edycji wideo, salę konferencyjną i przestrzeń newsroomu dla Kolegium i ESPN 850/95.3 Operacje sportowe i raportowanie WRUF. Wszystkie te przestrzenie wychodzą na piętro z wiadomościami i są połączone dwiema otwartymi klatkami schodowymi i skąpane w naturalnym świetle z górnego okna clerestorium.
Galeria
Programy
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - Globalna komunikacja strategiczna
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - Public Relations
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - komunikacja w interesie publicznym
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - media społecznościowe
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - projektowanie stron internetowych
- Online Master of Arts w komunikacji masowej - strategia cyfrowa