1490 Studia biznesowe programs found
Filtry
- Studia biznesowe
Znajdź więcej lokalizacji
Język
1490 Studia biznesowe programs found
Filtry
Popularny rodzaj stopnia naukowego
MBAKursyStudia magisterskieMagister nauk ścisłych (MSc)CertyfikatStudia doktoranckie w dziedzinie zarządzania (DBA)Licencjat z zarządzania przedsiębiorstwem (BBA)DyplomLicencjat w dziedzinie nauk ścisłych (BSc)LicencjatEMBALicencjackieStudia doktoranckieCertyfikat ukończenia studiówDyplom ukończenia studiów dwuletnich (Associate Degree)Dyplom ukończenia studiów podyplomowychGlobal MBAŚwiadectwo ukończenia studiów podyplomowychMagister nauk humanistycznych (MA)Roczne MBADyplom ukończenia studiówDyplom ukończenia studiów wyższego stopniaDyplomRok zerowyCertyfikatCertyfikat ukończenia studiów zaawansowanychKurs letniRoczne EMBAStudia doktoranckie w dziedzinie edukacjiMBA w niepełnym wymiarze godzin
Zobacz mniej
Popularny tryb studiów
Popularny rodzaj kształcenia
Popularne lokalizacje
EuropieAmeryka PółnocnaAfryceAzjiOceaniiAmeryce Środkowej i na KaraibachAmeryce PołudniowejStany ZjednoczoneWielka BrytaniaHiszpaniaSzwajcariaKanadaNiemcyZjednoczone Emiraty ArabskieFrancjaWłochyRepublika Południowej AfrykiAustraliaMaltaZambiaPanamaIndieNigeriaMalezjaSingapurArabia SaudyjskaArgentynaAustriaBahrajnBelgiaCyprCzechyKolumbiaMeksykFinlandiaLibanLuksemburgMarokoMauritiusNamibiaBrazyliaGhanaIIrlandiaAnguillaDaniaGwatemalaNiderlandyJordaniaKuwejtMalawiNowa ZelandiaAlgieriaEgiptGujanaGujana FrancuskaGwadelupaMadagaskarMartynikaPolinezja FrancuskaReunionTunezjaWyspa ManBośnia i HercegowinaGrecjaHongkongJamajkaPolskaPortugaliaRosjaSerbiaSłoweniaTajlandiaTurcjaAndoraBotswanaChorwacjaCuraçaoEsvatiniFilipinyGambiaIndonezjaKatarKeniaKorea PołudniowaKostarykaLesothoMozambikSzwecjaTanzaniaUgandaWietnamZimbabwe
Zobacz mniej
online Programy w Studia biznesowe
Studia biznesowe to obszar akademicki studiów, który zapewnia wiedzę i umiejętności potrzebne do kariery w dziedzinie biznesu. Badania mogą składać się z finansów, rachunkowości, ekonomii, badaniach organizacyjnych, etyki biznesu i marketingu.