22 Relacje z klientem programs found
Filtry
- Studia biznesowe
- Relacje z klientem
22 Relacje z klientem programs found
Filtry
Wyróżniony
ESEI International Business School Barcelona
CRM i dane
- Online
Kursy
Pełny etat, Niepełny etat
7 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Ten kurs CRM i danych oferuje dogłębne zapoznanie się z narzędziami CRM i ich rolą w zarządzaniu danymi. Zdobądź niezbędne umiejętności, aby zoptymalizować interakcje z klientami i podejmować strategiczne decyzje biznesowe. Wyrusz w podróż od podstaw CRM do zaawansowanych spostrzeżeń opartych na danych.
Wyróżniony
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Magister marketingu cyfrowego i obsługi klienta (CX)
- Madrid, Hiszpania
Studia magisterskie
Pełny etat
9 miesiące
Nauka na odległość
Hiszpański
Z Master of Customer Experience zdobędziesz wiedzę techniczną w dziedzinie UX, UI i AI, uzyskując dostęp do podstawowych narzędzi oprogramowania już dziś i dowiesz się, jak wszystkie te umiejętności mogą wzmocnić Twój profil na rynku, który wymaga hybrydowych profesjonalistów, łącząc ich wiedzę biznesową ale także z solidną podstawą techniczną.
Wyróżniony
GBSB Global Business School - Online programs
MBA online ze ścieżką doświadczenia klienta w środowisku cyfrowym
- Spain Online, Hiszpania
MBA
Pełny etat
15 miesiące
Nauka na odległość
Język angielski
GBSB Global Online MBA with Customer Experience in Digital Environment Track to w pełni akredytowany i uznawany na całym świecie tytuł magistra, wysoko ceniony przez rekruterów na całym świecie. Nasz program, sklasyfikowany na 20. miejscu na świecie przez QS Top MBA (2023) i wymieniony wśród najlepszych szkół biznesowych w Hiszpanii przez Forbes, oferuje elastyczność i dostosowanie potrzebne zapracowanym profesjonalistom. Zaktualizowany w 2024 r., obejmuje innowacyjne kursy z zakresu doświadczeń klientów, w tym innowacje i budowanie marki, zachowania konsumentów i doświadczenia użytkowników (UX) oraz neuromarketing, co czyni go jednym z najbardziej pionierskich i dostępnych programów MBA w Europie.
Wyróżniony
ENACO
Negocjacje BTS i Cyfryzacja Relacji z Klientami
- France Online, Francja
Dyplom
Pełny etat, Niepełny etat
2 lat
Nauka na odległość
Francuski
Zdalny BTS NRC lub BTS NDRC ma na celu szkolenie sprzedawców i menedżerów sprzedaży. W ten sposób zostaniesz przeszkolony w zarządzaniu relacjami z klientem w sposób globalny, ale także w technikach poszukiwania w celu zwiększenia obrotów Twojej firmy. W bezpośrednim kontakcie z klientami, jak również w kanałach cyfrowych, przedstawiciel handlowy nawiązuje bliską i trwałą relację z klientami, wdrażając rozwiązania szyte na miarę, które w pełni odpowiadają ich potrzebom. Skupione na relacjach z klientami, BTS Negocjacje i Cyfryzacja Relacji z Klientami pozwolą Ci skutecznie prowadzić negocjacje i sprzedaż w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności przy akwizycji.
Wyróżniony
Alison Free Online Learning
Rozwój umiejętności obsługi klienta (Darmowy kurs online z certyfikatem)
- Online USA
Kursy
Pełny etat, Niepełny etat
1 godzina
Nauka na odległość
Język angielski
Darmowy Kurs Online O Rozwijaniu Jakościowych Umiejętności Obsługi Klienta - Z Certyfikatem.
Wyróżniony
London School of Business & Finance
Master of Business Administration (Global) - Global MBA (Sales Management)
MBA
Pełny etat
12 miesiące
Nauka na odległość
Język angielski
London School of Business and Finance, we współpracy z Międzynarodowym Uniwersytetem Telematycznym UNINETTUNO, z dumą oferuje swój międzynarodowy program Global MBA dla najbardziej ambitnych studentów na całym świecie. Dzięki 10 specjalizacjom zdobędziesz najlepsze umiejętności przywódcze i zarządcze, co da Ci możliwość dostosowania kursu do Twoich celów zawodowych.
VCampus Global
Program certyfikat - zarządzanie i obsługa klienta na lotnisko
- Los Angeles, Stany Zjednoczone
- Al Jazirah Al Hamra, Zjednoczone Emiraty Arabskie + 1 more
Certyfikat
Pełny etat, Niepełny etat
Nauka na odległość
Certyfikat Zarządzania lotniska i obsługi klienta jest idealny program dla studentów, aby zrobić karierę w przemyśle lotniczym. Ten kurs zapoznaje się z podstawowymi protokołami lotnisko i zarządzania
Magna Carta College
Doskonałość obsługi klienta
- Oxford, Wielka Brytania
- UK Online, Wielka Brytania
Kursy
Nauka na odległość
Język angielski
Celem tego kursu jest rozwój wiedzy, umiejętności i zachowań osób zaangażowanych w interfejs obsługi klienta poprzez umieszczenie klientów w centrum uwagi i wykorzystanie koncepcji i metod obsługi klienta jako możliwych do wdrożenia strategii poprawy świadczenia usług organizacyjnych i praktycznych w kontekście osiągnięcia doskonałości usług. Zapewnia także plan skutecznego rozwoju osobistego do roli menedżera obsługi klienta.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, Stany Zjednoczone
Magister nauk ścisłych (MSc)
Nauka na odległość
Język angielski
Coniche Business School
Kierownik zespołu ds. kontaktów z klientami MBO 4
- Houten, Niderlandy
Kursy
Nauka na odległość
Holenderski
Dla kierowników zespołów, liderów zespołów i przełożonych, którzy chcą rozwijać się na swojej pozycji. Połącz naukę i pracę dzięki temu elastycznemu szkoleniu podczas roku edukacyjnego we własnym środowisku pracy z uznanym dyplomem zarządzania średniego MBO 4 jako nagrodę.
FutureLearn
Zarządzanie kontraktami: budowanie relacji w biznesie - University of Southampton
Kursy
Niepełny etat
3 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Dowiedz się o zarządzaniu umowami i relacjami biznesowymi na kursie wspieranym przez rząd Wielkiej Brytanii oraz World Commerce & Contract.
Mid-America College of Funeral Service
Licencjat z zarządzania usługami pogrzebowymi
- Jeffersonville, Stany Zjednoczone
Licencjat w dziedzinie nauk ścisłych (BSc)
Nauka na odległość
Język angielski
Stopień Bachelor of Science w zakresie zarządzania usługami pogrzebowymi oferuje kursy z tematów związanych z usługami pogrzebowymi. Stopień licencjata pozwala absolwentom ABFSE pogrzebowym, którzy zdali oba egzaminy National Board (NBE) lub są licencjonowanym dyrektorem pogrzebowym / balsamistą, na zapisanie się do programu.
Riverside College Halton
Certyfikat Poziomu 2 w zakresie zasad obsługi klienta
- Widnes, Wielka Brytania
Certyfikat
Pełny etat, Niepełny etat
Nauka na odległość
Język angielski
Ta kwalifikacja umożliwia osobom uczącym się rozwijanie istniejących umiejętności i zdobywanie wiedzy na temat kluczowych obszarów skutecznej obsługi klienta, takich jak komunikacja z klientami i obsługa informacji o klientach.
Mindway
Zarządzanie sprzedażą detaliczną i cyfrowa obsługa klienta
- Online Spain
Dyplom
Język angielski, Hiszpański
Dzięki dyplomowi z zarządzania detalicznego i cyfrowego doświadczenia klienta poznasz podstawy biznesu detalicznego i jego transformację w XXI wieku.
Acudemy
Kurs obsługi klienta online
- London, Wielka Brytania
Kursy
Pełny etat
1 godzina
Nauka na odległość
Język angielski
Obsługa klienta to dbanie o potrzeby klienta poprzez zapewnienie i dostarczenie profesjonalnej, pomocnej, wysokiej jakości obsługi oraz pomocy przed, w trakcie i po spełnieniu wymagań klienta.
Popularny rodzaj stopnia naukowego
Popularny tryb studiów
Popularny rodzaj kształcenia
Popularne lokalizacje
Zobacz mniej
online Programy w Studia biznesowe Relacje z klientem
Relacje z klientami odnoszą się do strategii stosowanych przez firmy do komunikowania się i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Celem relacji z klientami jest budowanie długotrwałych relacji pomiędzy firmą a jej klientami.
Stopień Customer Relations zapewni Ci umiejętności i wiedzę niezbędną do osiągnięcia sukcesu w obsłudze klienta i na stanowiskach kierowniczych. Dowiesz się, jak budować efektywne relacje z klientami i zarządzać kontaktem z klientami. Dodatkowo zyskasz wiedzę na temat zachowań konsumentów, strategii marketingowych, public relations, operacji kasjerskich i nie tylko.
Mając dyplom z relacji z klientami, możesz podążać różnymi ścieżkami kariery, np. jako menedżer ds. marketingu lub przedstawiciel ds. obsługi klienta. Możesz także pracować dla agencji rządowych lub organizacji non-profit, gdzie możesz wykorzystać swoje umiejętności w praktyce, pomagając innym. Niezależnie od tego, gdzie zakończysz pracę po ukończeniu studiów, posiadanie dyplomu z zakresu relacji z klientami zapewni Ci narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu w dowolnej roli związanej z kontaktem z klientem.