Keystone logo

1 online Niepełny etat Kursy Programy w Marketing strategiczny w Sztokholm, Szwecja dla 2024

Filtry

Filtry

  • Kursy
  • Marketing
  • Marketing
  • Marketing strategiczny
  • Niepełny etat
Kierunki studiów
  • Marketing (1)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

    Popular study format

    online Niepełny etat Kursy Programy w Marketing strategiczny

    Jest największym miastem w Szwecji, Sztokholm ma ponad 1,3 mln ludzi w miastach. Miasto składa się z kilku wysp i jest stolicą Szwecji. Sztokholm ma ponad 10 uczelniach.

    marketing strategiczny jest narzędziem reklamy, które firmy wykorzystują, aby pomóc im dotrzeć do grupy docelowej w sposób, który jest oryginalne i atrakcyjne dla klientów. Studenci w dziedzinie typowo nauczyć, aby pomóc stworzyć lojalność i przywiązanie marki, a jednocześnie zwiększenie popytu.

    Szwecja (Sverige) jest największym z krajów skandynawskich, z liczbą ludności około 9,5 mln. Graniczy z Norwegią i Finlandią i jest podłączony do Danii przez most Öresund (Öresundsbron). Szwecja ma silną tradycję i wciąż otwarta, ale dyskretny kraju.

    Kursy są zajęcia indywidualne, które mogą być podjęte na uczelni, szkół, uczelni, juniorów i szkół zawodowych na całym świecie. Dla jeszcze większej elastyczności, także wiele szkół oferuje lekcje on-line. Studenci mogą podejmować indywidualne zajęcia lub kontynuować studia.

    Nauka w niepełnym wymiarze godzin umożliwia uzyskanie stopnia naukowego lub kwalifikacji, nawet jeśli nie można uczęszczać do szkoły w pełnym wymiarze godzin. Można uczyć się we własnym tempie, stopniowo gromadząc punkty, które liczą się do końcowej kwalifikacji.