8 Komunikacja korporacyjna degrees found
- Dziennikarstwo i komunikacja masowa
- Komunikacja
- Komunikacja korporacyjna
- Europie4
- Ameryka Północna2
- Ameryce Środkowej i na Karaibach1
- Oceanii1
8 Komunikacja korporacyjna degrees found
Wyróżniony
ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona
Magister komunikacji korporacyjnej
- Barcelona, Hiszpania
Studia magisterskie
Pełny etat
12 miesiące
Nauka na odległość
Hiszpański
Mistrz w komunikacji korporacyjnej pozwoli ci poznać i wdrożyć główne koncepcje i istniejące narzędzia pracy na platformach cyfrowych, takich jak blogi, mikroblogowania, sieci społecznościowe. Stoimy w obliczu zawrotnych zmian o zasięgu globalnym w sferze społecznej, gospodarczej i biznesowej. To uzasadnia potrzebę poznania i opanowania nowych platform cyfrowych, odpowiedniego ich wykorzystania, a tym samym promowania nowej dynamiki komunikacji między organizacjami a ich klientami.
Wyróżniony
UNIR
Magister komunikacji korporacyjnej
- Online
Studia magisterskie
Pełny etat
1 Rok
Nauka na odległość
Hiszpański
Pierwszy internetowy tytuł magistra komunikacji korporacyjnej, który integruje strategiczne zarządzanie komunikacją, reputację online, CSR i pomiar wartości niematerialnych.
Wyróżniony
UNIR - Mexico
Magister komunikacji i tożsamości korporacyjnej
- Online Mexico
Studia magisterskie
Niepełny etat
18 miesiące
Nauka na odległość
Hiszpański
Master in Communication and Corporate Identity zapewni ci niezbędną wiedzę do ustalenia powiązań między strategią biznesową a niematerialnymi wartościami organizacji.
Wyróżniony
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Technician Course in Business and Institutional Communication
- Madrid, Hiszpania
Kursy
6 miesiące
Nauka na odległość
Hiszpański
Kurs Technika w zakresie komunikacji biznesowej i instytucjonalnej oferowany przez Instytut Seneca jest przedstawiony jako interesujące szkolenie dla tych, którzy chcą pracować w obszarze komunikacji lub już pełnią funkcje związane z tą dziedziną i chcą pogłębić swoją wiedzę lub je zaktualizować.
Wyróżniony
The Continents States University
Kurs rozwoju zawodowego w zakresie komunikacji korporacyjnej
- Online
Kursy
Pełny etat
4 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Poznaj skuteczne strategie komunikacji korporacyjnej dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy. Kurs koncentruje się na planowaniu i realizacji komunikacji.
Wyróżniony
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Magister komunikacji korporacyjnej
- Madrid, Hiszpania
Studia magisterskie
1 Rok
Nauka na odległość
Hiszpański
Master in Corporate Communication oferowany przez Seneca Institute zapewnia wszechstronne szkolenia w tej dziedzinie, przez wykwalifikowanych specjalistów we wszystkich wymiarach komunikatu.
FutureLearn
Train the Trainer: Certyfikat z Corporate Training Course - ATC Training
- Online Australia
Kursy
Niepełny etat
10 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Dowiedz się, jak identyfikować potrzeby szkoleniowe, projektować i przeprowadzać szkolenia, oceniać naukę i mierzyć sukcesy w szkoleniu w miejscu pracy.
Escuela de Negocios Alto Nivel - Universidad Panamericana de Guatemala
Specjalizacja w komunikacji i wizerunku firmy
- Guatemala City, Gwatemala
Kursy
Niepełny etat
12 miesiące
Nauka na odległość
Hiszpański
Ta specjalizacja, prezentowana przez Universidad Panamericana poprzez High Level Business School, dostarcza wiedzy i narzędzi, a język marki umożliwia przekazywanie osobowości, wartości i najbardziej reprezentatywnych cech instytucji. W ramach przekazu instytucja stawia na aspekty, które mają największy wpływ na pozycjonowanie, reputację i postrzeganie marki.
Odpowiedz na kilka pytań, a znajdziemy dla Ciebie odpowiednie kierunki studiów!
Popularny rodzaj stopnia naukowego
Popularny tryb studiów
Popularne lokalizacje
Zobacz mniej
online Programy w Dziennikarstwo i komunikacja masowa Komunikacja Komunikacja korporacyjna
Szkolenia dla firm, public relations oraz zasoby ludzkie są duże oddziały, które korzystają z komunikacji korporacyjnej na codzień. Komunikacja korporacyjna studiuje wielu werbalne, niewerbalne i pisemnych form komunikacji między przedsiębiorstwami, działami i konsumentów.