your Digital Marketing Academy
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
10 hours
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
USD 199
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Facebook został założony w 2004 r., A Instagram został kupiony przez Facebooka w 2012 r. Prawdopodobnie są to dwie najpotężniejsze platformy Social Media z perspektywy marketingowej. Chcesz wiedzieć, jak zbudować udaną kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie? Nasz kurs na Facebooku i Instagramie ma na celu nauczyć Cię, jak reklamować się na tych dwóch popularnych platformach Social Media. Po naszym kursie będziesz w stanie dotrzeć do niektórych z 2,62 miliarda użytkowników, którzy aktywnie angażują się w treści takie jak Twoja.
Dla kogo był przeznaczony ten kurs?
To idealny kurs dla Ciebie, jeśli jesteś:
- Tradycyjny sprzedawca, który chce szybko dowiedzieć się więcej o marketingu na Facebooku i Instagramie.
- Niedawny absolwent marketingu, który chce wyróżniać się wśród rekruterów lub ankieterów podczas ubiegania się o pracę
- Właściciel firmy, który chce wykorzystać moc reklam na Facebooku i Instagramie, aby zaangażować klientów online.
- Szukam certyfikacji na Facebooku i Instagram Marketing.
Niektóre tematy, które zostaną omówione w naszym kursie
- Znaczenie mediów społecznościowych w dzisiejszym świecie reklamy
- Jak stworzyć strategię marketingową na Facebooku i Instagramie
- Jak zdefiniować cele marketingowe w mediach społecznościowych
- Prowadzenie udanej kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie
- Monitorowanie wyników i analiz marketingowych na Facebooku i Instagramie
Referencje studenckie
„Kurs obejmuje wszystko, co musisz wiedzieć o marketingu w mediach społecznościowych. Jest to doskonały sposób na zdobycie większej lub nowej wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych lub rozpoczęcie od początku. Obecnie zarządzam dwiema platformami mediów społecznościowych dla firmy. Nie byłoby to możliwe bez kursu twojego DMAC. ”
Cole Ray Smith
Jakie kompetencje marketingowe w mediach społecznościowych zdobędziesz?
- Twórz skuteczne kampanie społecznościowe na Facebooku i Instagramie i zarządzaj nimi
- Zdefiniuj kluczowe aspekty atrakcyjnego Facebooka
- Użyj Facebooka
- Wykorzystaj moc Facebooka
Program kursu
Kurs podzielony jest na 5 lekcji, z 3 krótkimi quizami i 1 końcowym zadaniem praktycznym. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kursie we własnym tempie, aby dopasować go do własnego harmonogramu. Oczekujemy, że wygodnie ukończysz cały kurs w około 10 godzin. Należy jednak pamiętać, że masz do 90 dni od daty rejestracji na ukończenie kursu i przesłanie ostatecznego zadania.
Jesteśmy z Tobą całą drogę
Rozumiemy, że wykonanie szczegółowego kursu online we własnym tempie może wymagać znacznej dyscypliny i skupienia. Z tego powodu Twój DMAC zapewnia każdemu uczniowi własny Trener Sukcesu .
Nasi Trenerzy Sukcesu są dostępni w godzinach pracy i będą się z Tobą kontaktować w razie potrzeby, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania lub po prostu pomóc Ci po drodze.
Zostań specjalistą ds. Marketingu w mediach społecznościowych
Zwiększ swoją wiarygodność, zwiększ swoją wiedzę, rolę i karierę.
Kluczowe fakty
- Czas trwania: w niepełnym wymiarze godzin (10 godzin)
- Poziom umiejętności: Poziom wejściowy
- Dostawa: Online
- Cena: 199 USD
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master in Web Marketing, Social Media & Graphic Design
- Ancona, Włochy
Doktor filozofii (doktorat) w zakresie marketingu i komunikacji
- London, Wielka Brytania
- Bologna, Włochy
Online Executive MBA w Digital Marketing i Social Media
- Oxford, Wielka Brytania