
Kursy in
Krótki kurs online strategii negocjacyjnych
Yale School of Management

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
New Haven, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2800
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp

Opanuj sztukę wspólnych negocjacji, aby zwiększyć wartość dla wszystkich stron negocjacji
Ponieważ technologia i automatyzacja wciąż zmieniają charakter pracy, umiejętności interpersonalne stają się coraz bardziej istotne jako sposób na zwiększenie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Umiejętność skutecznego negocjowania w sposób, który zapewnia wartość dla wszystkich stron, nadaje ton współpracy przy rozwiązywaniu przyszłych konfliktów i jest skutecznym sposobem na wyróżnienie się jako lider w organizacji.
Negocjacje oparte na współpracy stawiają ludzi w centrum każdej umowy, transakcji lub mediacji. Pomaga to upewnić się, że wszystkie zaangażowane strony czują, że mają poczucie kontroli i że wynik jest sytuacją korzystną dla obu stron. Sprzyja również przejrzystości i zaufaniu, oddziela ludzi od problemu i zachęca do współodpowiedzialności za efekt końcowy.
Organizator programu i wykładowca Yale SOM, dr Daylian Cain, pomoże Ci rozwinąć własny, niepowtarzalny styl negocjacyjny, który można zastosować zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i osobistych. Uzyskaj teoretyczne zrozumienie tego, co stanowi skuteczną interakcję, badając typowe błędy popełniane przez ludzi i omawiając rzeczywiste studia przypadków. Centralnym punktem tego programu jest rozwijanie praktycznych umiejętności negocjacyjnych poprzez sesje na żywo z innymi uczestnikami, które przygotują Cię do bycia skutecznym liderem w świecie charakteryzującym się rosnącą złożonością.
Edukacja online, która Cię wyróżnia
Ten Yale School of Management internetowy program Executive Education jest realizowany we współpracy z dostawcą usług edukacyjnych online GetSmarter. Dołącz do rosnącej społeczności globalnych profesjonalistów, którzy już skorzystali z możliwości:
- Dołącz do ekskluzywnej grupy Yale School of Management Executive Education na LinkedIn po pomyślnym ukończeniu programu.
- Doświadcz elastycznego, ale ustrukturyzowanego podejścia do edukacji online, ucząc się według swojego harmonogramu.
- Zdobądź oficjalny certyfikat uczestnictwa z Yale School of Management Executive Education.
Dlaczego warto wybrać GetSmarter?
GetSmarter, wspierany przez 2U, jest ekspertem w dziedzinie nauki online z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu wysokiej jakości krótkich kursów online z wiodących światowych uniwersytetów i instytucji. Jesteśmy zasilani przez 2U, aby wspierać Cię w uwalnianiu Twojego potencjału poprzez zmieniającą życie naukę z wciągającym i dotykowym doświadczeniem.
Prowadzimy kursy rynkowe, które wyposażają pracujących profesjonalistów w wiedzę niezbędną do podnoszenia umiejętności, przekwalifikowywania się lub rozpoczynania zupełnie nowej kariery. Dzięki podejściu opartemu na danych analizujemy przyszłe wymagania dotyczące umiejętności i zapewniamy, że wszystkie kursy odpowiadają na tę potrzebę. Zapewniamy, że wiodące uniwersytety i instytucje są Twoimi ekspertami, a nasi ludzie, technologia i zasoby są Twoim motorem – razem napędzamy coś więcej niż tylko edukację, napędzamy Twój potencjał.
Odwiedź stronę kursu, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących terminach sesji, cenie programu i nie tylko:
Idealni studenci
Czy ten kurs jest dla Ciebie?
Ten program jest przeznaczony dla profesjonalistów, którzy chcą poprawić umiejętności negocjacji, komunikacji strategicznej, rozwiązywania konfliktów i zarządzania, a także poprawić ich zdolność do zawierania umów i lepszego zrozumienia, jak rozwiązywać problemy, takie jak ujawnianie informacji. Profesjonaliści, tacy jak właściciele firm, kadra kierownicza, dyrektorzy i menedżerowie, którzy muszą negocjować kontrakty i porozumienia, takie jak oferty pracy, promocje, zakupy aktywów lub alokacja zasobów, skorzystają z narzędzi i technik objętych w trakcie tego programu. Osoby pełniące role, takie jak zarządzanie produktem, sprzedaż i marketing, rozwój biznesu, zarządzanie umowami i zaopatrzenie, znajdą w tym programie szczególną wartość. Aspirujący liderzy, kierownicy zespołów i projektów oraz specjaliści, tacy jak prawnicy i księgowi, mogą również wykorzystywać techniki do skutecznego zarządzania interesariuszami i relacjami z klientami.
Wynik programu
Odejdziesz z:
- Możliwość tworzenia i maksymalizacji wartości dla wszystkich stron poprzez zastosowanie wspólnego stylu negocjacji.
- Praktyczne umiejętności negocjacyjne rozwijane poprzez eksplorację różnych strategii i typowych pułapek, omawianie rzeczywistych studiów przypadków i udział w sesjach na żywo z innymi uczestnikami.
- Zrozumienie swoich mocnych stron negocjacyjnych ustalonych przez samoanalizę, a także spersonalizowany dokument przygotowawczy do wykorzystania w przyszłych scenariuszach.
- Eksperckie spostrzeżenia na temat profesjonalnej wartości wspólnych negocjacji od cenionych wydziałów Yale SOM i liderów myśli.*
*Po pomyślnym ukończeniu programu dołączysz również do ekskluzywnej Yale School of Management Executive Education Alumni na LinkedIn
Program
W czasie trwania tego programu online będziesz przechodzić przez następujące moduły:
- Moduł 1: Wartość angażowania się w negocjacje
Dowiedz się, jak dodać wartość do umowy za pomocą negocjacji. - Moduł 2: Praktyki zadawania pytań dla skutecznych negocjacji
Określ, czego chce Twój partner negocjacyjny, dlaczego iw jakiej kolejności. - Moduł 3: Zrozumienie i rozszerzenie tortu
Poznaj narzędzia i koncepcje, które pozwalają wspólnie maksymalizować wartość. - Moduł 4: Zapewnienie lepszej oferty dla obu stron
Weź udział w swoich drugich negocjacjach z partnerem, aby spróbować osiągnąć ugodę po ugodzie. - Moduł 5: Tworzenie wartości poprzez przekształcenie przeciwnika w partnera
Określ, w jaki sposób można tworzyć wartość i zdobywać ją za pomocą technik negocjacji opartych na współpracy. - Moduł 6: Opracowanie spersonalizowanej strategii negocjacyjnej
Opracuj własny dokument przygotowawczy do wykorzystania w przyszłych negocjacjach.
Zarządzaj swoim casem
Model uczenia się GetSmarter został zaprojektowany, aby pomóc Ci, jako pracującym profesjonalistom, poprawić swoje umiejętności bez uszczerbku dla obowiązków zawodowych i rodzinnych. Praca na kursie jest podzielona na cotygodniowe, łatwe do opanowania moduły o niewielkich rozmiarach, z przyrostowymi terminami, zaprojektowanymi tak, aby pomóc Ci nadążać za czasem trwania kursu i zapewnić Ci miejsce na nogi do pracy, kiedy Ci najbardziej odpowiada.
Na początku każdego modułu otrzymasz treść kursu i zadania niezbędne do jego ukończenia. Masz również dostęp do swojego Doradcy ds. Sukcesu, który pomoże Ci zarządzać czasem i wesprze Cię w przypadku wszelkich pytań administracyjnych lub technicznych, które możesz mieć.