MS online w zintegrowanej komunikacji marketingowej
West Virginia University - Reed College of Media
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Morgantown, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
16 - 24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 820 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
WVU opracowało pierwszy stopień IMC online w kraju i pozostajemy w czołówce edukacji w tej przestrzeni.
Specjalizacje
WVU oferuje opcjonalne specjalizacje IMC w zakresie strategii kreatywnej, marketingu danych, mediów cyfrowych i społecznościowych, opieki zdrowotnej, szkolnictwa wyższego, zarządzania i przywództwa w zakresie public relations.
Elastyczność i wsparcie
Stopień IMC jest całkowicie elastyczny. Dzięki ponad 25 przedmiotom do wyboru i różnorodnym opcjom harmonogramu możesz całkowicie dostosować swoją edukację. A my pomożemy! Od zgłoszenia do programu, poprzez planowanie zajęć, wsparcie techniczne, aż po ukończenie studiów – wspieramy Cię.
Ekspertyza
Nasz wydział to liderzy branży z całego kraju i są dobrze skomunikowani. Wprowadzają prawdziwy świat marcom do Twojej wirtualnej klasy i rozszerzają Twoją sieć.
Wartość
To światowej klasy program za rozsądną cenę z wieloma dodatkami. Ten stopień o wartości 24 000 USD stawia Cię w klasie profesjonalistów IMC, których wymaga branża.
Co to jest zintegrowana komunikacja marketingowa?
IMC stara się ujednolicić wszystkie elementy komunikacji marketingowej, w tym reklamę, public relations, marketing bezpośredni, media społecznościowe i promocję sprzedaży. Zintegrowana komunikacja marketingowa przyjmuje podejście skoncentrowane na człowieku, w którym wiadomości są skierowane do odbiorców i są spójne we wszystkich kanałach. Studiując zintegrowaną komunikację marketingową, dowiesz się, jak skoordynować działania marketingowe, aby zapewnić stały przepływ informacji do konsumentów z różnych mediów. Wraz z ciągłym rozwojem technologii i rosnącym znaczeniem mediów cyfrowych, firmy muszą być w stanie wykorzystać te media do tworzenia skutecznego i spójnego marketingu i komunikatów, które łączą konsumenta z ich marką. Jako absolwent programu IMC nie tylko doskonale radzisz sobie z komunikacją marketingową, ale także potrafisz analizować dane i zarządzać strategicznym planowaniem projektów.
Rekrutacja
Opłata za program
Wymagania wstępne
Wykaż swoje zaangażowanie i gotowość do odniesienia sukcesu w szkole biznesu, przystępując do egzaminu GMAT — najczęściej stosowanego egzaminu wstępnego, który mierzy Twoje umiejętności krytycznego myślenia i rozumowania.
Pobierz mini quiz GMAT, aby zapoznać się z pytaniami, które znajdziesz na egzaminie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu i komunikacji politycznej
- Madrid, Hiszpania
BA (z wyróżnieniem) Biznes (marketing) (CMI)
- Online
Licencjat z zintegrowanej komunikacji marketingowej: komunikacja sportowa
- Livingston, Stany Zjednoczone