Keystone logo
Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

Wstęp

Jako społeczeństwo stoimy przed złożonymi, wieloaspektowymi wyzwaniami, które wymagają pilnych działań. Nie wiemy, jak będzie wyglądał świat w 2050 roku, ale wiemy, że będziemy potrzebować genialnych profesjonalistów, którzy potrafią rozwiązać te problemy na nowe sposoby. Dlatego Uniwersytet Carlemany narodził się z chęci aktywnego udziału w dostarczaniu rozwiązań dla jednego z największych wyzwań stojących przed społeczeństwem w tym stuleciu: zrównoważonego rozwoju. Naszym celem jest przyczynienie się wraz z państwami, organizacjami i jednostkami do osiągnięcia rozwoju zdolnego do zaspokojenia potrzeb teraźniejszości bez uszczerbku dla zdolności przyszłych pokoleń do zaspokojenia ich własnych potrzeb. W ten sposób Agenda 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju stanowi jedną z centralnych osi misji i zaangażowania Carlemany University , zarówno w zakresie zarządzania, jak i badań naukowych i dydaktyki.

Jesteśmy międzynarodową uczelnią internetową i oferujemy interdyscyplinarne szkolenia, które pozwalają naszym studentom rozumieć i działać z różnych punktów widzenia, a także stawić czoła wyzwaniom społeczeństwa, od digitalizacji po zrównoważenie środowiskowe, zarówno w organizacjach prywatnych, jak i organach publicznych.

Wierzymy, że wstępne i stałe szkolenie profesjonalistów i naukowców jest czynnikiem zmian i ciągłego doskonalenia. Zarówno jako doskonalenie osobiste i zawodowe, jako doskonalenie naszych organizacji i wreszcie poprawa stanu środowiska.

Zrównoważony rozwój z konieczności wymaga interdyscyplinarnego podejścia, które pozwala nam rozważyć społeczne, gospodarcze i środowiskowe konsekwencje naszych decyzji i działań rozwojowych. Dlatego skupiamy się na uczeniu się wokół problemów, a nie obszarów dyscypliny . Nauka i technika jako podstawa rozwoju, projektowanie jako proces poszukiwania trwałych rozwiązań dla potrzeb rozwojowych, zarządzanie biznesem zapewniające żywotność projektów czy komunikacja jako narzędzie działań społecznych, wyznaczają główne kierunki działań tej interdyscyplinarnej wizji.

Wreszcie, niezależnie od kierunku studiów, zwracamy szczególną uwagę na umiejętności niezbędne jako ludzie i umiejętności zawodowe w środowisku, które zmienia się z dnia na dzień i stawia bardziej złożone wyzwania: takie jak zaangażowanie, kreatywność, zdolność podejmowania decyzji, adaptacja do zmian i przedsiębiorczość.

Wszystko to od międzynarodowej i doświadczonej kadry dydaktycznej , która uczestniczy zarówno w projektach badawczych, jak i profesjonalnym zastosowaniu wiedzy oraz projektach innowacyjnych.

Nasza oferta dydaktyczna składa się z 3-letnich licencjatów, 1-letnich licencjatów specjalizacyjnych i 2-letnich magisterskich; Wszystkie stopnie naukowe są dostosowane do Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EOSW) , znanego również jako Plan Boloński, dlatego są ważne i uznawane we wszystkich państwach, które są jego częścią.

„Budujemy uniwersytet, który przygotowuje studentów do rozwiązywania najważniejszych i najbardziej złożonych problemów świata”. Dyrektor Generalny Uniwersytetu Carlemany

Nasze filary

Praktyczne podejście

W naszej działalności koncentrujemy się na oferowaniu wysokiej jakości szkoleń, które umożliwiają zatrudnienie naszych studentów i dostosowują się do potrzeb naszego środowiska. Dlatego uniwersytet ma bardzo bliskie relacje z tkanką biznesową, systemem produkcyjnym i społeczeństwem jako całością, projektując programy, które promują nabywanie umiejętności i zdolności wymaganych teraz iw przyszłości, od współpracy po kreatywność. W ten sam sposób koncentrujemy się na wspieraniu naszych studentów w opracowywaniu rozwiązań problemów i wyzwań, jakie stawia przed nami społeczeństwo , działając na uniwersytecie jako centrum innowacji, nadając studentowi rangę oraz promując przedsiębiorczość i pośrednictwo pracy. absolwentów.

Podejście interdyscyplinarne

Interdyscyplinarny charakter uniwersytetu zakłada utworzenie multidyscyplinarnego zespołu dydaktycznego . Każdy z profesorów, profesorów i profesjonalnych ekspertów, którzy są częścią zespołu nauczycielskiego, ma długą historię nauki i wkładu w społeczeństwo. Wszystkie programy zapewniają możliwość przekroczenia granic każdej dyscypliny i szkolenia specjalistów z możliwością analizy i podejmowania decyzji z globalnej wizji .

Podejście międzynarodowe

Ciało studentów jest centrum całej działalności uniwersytetu, która koncentruje się głównie na promowaniu polityk równości płci i pozycjonowaniu instytucji jako dostępnej i włączającej . Nasze silne międzynarodowe powołanie znajduje odzwierciedlenie zarówno w podejściu do planów lekcji, jak iw składzie studentów, dlatego naszym celem jest rozwój działalności dydaktycznej i badawczej w środowisku globalnym, promując różnorodność jako siłę napędową solidniejszych rozwiązań. Uczelnia otwiera swoje drzwi na międzynarodową współpracę z instytucjami i nauczycielami z takim samym pragnieniem tworzenia lepszego świata, niezależnie od jego pochodzenia.

misja

Szkolić ludzi zdolnych do prowadzenia projektów transformacyjnych z globalną i interdyscyplinarną wizją i zakorzenionych w podstawach zrównoważonego rozwoju.

widok

Być agentem zmian na rzecz lepszego świata; magnes, który przyciąga uczniów, nauczycieli, firmy, instytucje, specjalistów i obywateli w celu poszukiwania rozwiązań dla wyzwań społecznych.

wartości

  • Zaangażowanie: Dbamy o jakość, zrównoważony rozwój, transformację i szanse na zatrudnienie, zapewniając naszym studentom najlepsze doświadczenia.
  • Współpraca: Pracujemy jako zespół, aby znaleźć najlepsze rozwiązania.
  • Elastyczność: Jesteśmy zwinni, jeśli chodzi o dostosowywanie naszej oferty i metodologii do zmieniających się potrzeb naszego otoczenia.
  • Różnorodność: Cenimy różnice opinii, płeć i każdy inny rodzaj i promujemy włączenie we wszystkich obszarach jako źródło kreatywności.

Lokalizacje

  • Andorra la Vella

    Andorra la Vella, Andora

pytania