
Studia magisterskie in
Magister bezpieczeństwa, kryzysów i zarządzania kryzysowego
Universidad Rey Juan Carlos T

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Język angielski, Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 45 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* studenci będący rezydentami, na kredyt, cena; 84,07 €: studenci niebędący rezydentami, na kredyt, cena
Wstęp
Jaką wiedzę zdobędę u tego Mistrza?
Nauki Mistrza znajdują się w ramach studiów stosowanych w polityce iw tym sensie mają na celu poprawę zdolności i kompetencji specjalistów znajdujących się na wyższych poziomach formułowania i zarządzania polityką bezpieczeństwa publicznego, kryzysowego i awaryjnego lub na poziomie techników nie są zaangażowani w zadania operacyjne, na przykład w biurach badań i analiz władz krajowych, regionalnych lub lokalnych, ale są zaangażowani w analizę i formułowanie polityk bezpieczeństwa.
Czy ten stopień jest oficjalny zgodnie z przepisami wymaganymi przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego?
Tak.
Zalecany profil
Studenci, którzy posiadają oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych w Hiszpanii lub inny wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, która upoważnia w kraju wydającym tytuł do uzyskania dostępu do tytułu magistra.
Zalecane wymagania:
Preferowane profile dostępu do tego tytułu magisterskiego to:
Program studiów magisterskich i metody nauczania zostały opracowane w celu zapewnienia odpowiedniego szkolenia podyplomowego dla dyrektorów, menedżerów, menedżerów, analityków, doradców i konsultantów ds. Bezpieczeństwa publicznego oraz kryzysów i sytuacji nadzwyczajnych, najlepiej poświęconych pracy w instytucje publiczne, aby mogły przyczynić się do formułowania kompleksowych polityk, zarządzania złożonymi planami bezpieczeństwa i awaryjnymi oraz opracowywania programów kryzysowych i zapobiegania sytuacjom wyjątkowym; funkcjonariuszom sił i organów bezpieczeństwa oraz członkom sił zbrojnych, którzy uczestniczą lub mogą uczestniczyć w formułowaniu polityk, programów lub planów bezpieczeństwa lub zarządzania kryzysowego. Krótko mówiąc, idealnym profilem byliby specjaliści z doświadczeniem w dziedzinie bezpieczeństwa lub zarządzania kryzysowego,
Drugą opcją byłyby osoby, które ukończyły studia licencjackie w którymkolwiek z tych obszarów (bezpieczeństwo lub zarządzanie kryzysowe) i chcą ulepszyć kompleksową wizję systemu, wzmocnić swoją wiedzę z zakresu polityki publicznej oraz nabyć kompetencje do formułowania do przyjęcia. zarządzanie programami i planami w tych sprawach.
Cele
Ta kwalifikacja akademicka oferuje szerokie i multidyscyplinarne szkolenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem publicznym, oceny ryzyka i zapobiegania mu oraz zarządzania kryzysowego i awaryjnego. Treść programu nauczania odpowiada wymaganiom stawianym przez dynamiczne, nowoczesne i coraz bardziej wielokulturowe społeczeństwo w demokratycznym kontekście, w którym sprawiedliwość, wolność i bezpieczeństwo stanowią oś modelu politycznego państwa.
Ta kwalifikacja przedstawia nowy model, który nie tylko dba o pełne szkolenie w zakresie przepustowości terminali, ale także przedstawia i definiuje nowego eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa publicznego jako pracownika wiedzy przygotowanego do szybkiego reagowania na różne wymagania związane z różnymi zagrożeniami.
Projekt, struktura i wdrożenie badań z zakresu zarządzania bezpieczeństwem, kryzysów i sytuacji nadzwyczajnych oznacza w skrócie:
- Odpowiadaj na potrzeby społeczeństwa obywatelskiego, zdobywając wyższe wykształcenie, które wprowadza kompleksowe i aktualne szkolenie w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz zarządzania kryzysowego i kryzysowego.
- Umożliwienie rozwoju kariery specjalistom ds. Bezpieczeństwa publicznego, którzy obecnie mają ograniczone możliwości awansu i awansu ze względu na niewielką i nieadekwatną ofertę akademicką związaną z ich dziedziną działania, na których są zmuszeni podejmować inne rodzaje studiów mało związane z ich pracą zawodową.
- Twórz operacyjne modele badawcze, które zwiększą wiedzę zawodową zgodnie z zapotrzebowaniem na szkolenia w zakresie zapobiegania i zarządzania bezpieczeństwem, sytuacjami kryzysowymi i sytuacjami awaryjnymi z różnych potrzeb.
- Opracuj wektory wiedzy, które umożliwią zanurzenie się w obszarach informacji, zapobiegania i działania, zgodnie z wymogami społecznymi i pluralizmem.
Kompetencje
Z jednej strony, co ogólnie odnosi się do oczekiwań dotyczących osiągnięć i zdolności związanych z kwalifikacjami (rezultatami), które reprezentują koniec każdego cyklu bolońskiego, wyniki, które mają osiągnąć studenci studiów magisterskich, są następujące:
- Zademonstruj wiedzę i zrozumienie, które opiera się na poziomie i poza nim oraz poprawia go na poziomie zwykle związanym z ocenami oraz stanowi podstawę lub okazję do oryginalności w opracowywaniu i / lub stosowaniu pomysłów, często w kontekście badania.
- Umiejętność zastosowania swojej wiedzy i zrozumienia, a także umiejętności, do rozwiązywania problemów w nowych lub nieznanych środowiskach oraz w szerokich (multidyscyplinarnych) kontekstach związanych z ich kierunkiem studiów. Nabycie umiejętności integrowania wiedzy i stawiania czoła złożoności, a także formułowania sądów opartych na niepełnych lub ograniczonych informacjach, w tym umiejętność formułowania refleksji na temat odpowiedzialności społecznej i etycznej związanej ze stosowaniem ich wiedzy i osądów.
- Umiejętność komunikowania swoich wniosków i wiedzy oraz ram koncepcyjnych, na których się opierają, zarówno ekspertom, jak i nie-ekspertom, w jasny i jednoznaczny sposób.
- Rozwijaj umiejętności uczenia się, które pozwolą im kontynuować naukę w sposób w dużej mierze samodzielny lub autonomiczny.
Jeśli chodzi o kompetencje, które powinien zapewnić Mistrz, wyróżniają się trzy ogólne:
- Zdobycie wiedzy i umiejętności w celu zbadania dynamiki, która prowadzi do kryzysu i niepewności.
- Nabycie wiedzy i umiejętności radzenia sobie z najlepszymi reakcjami na kryzysy oraz rozpoznawania niepowodzeń w reagowaniu na takie kryzysy w celu uniknięcia ich w przyszłości.
- Rozwój postaw poszanowania systemu podstawowych praw i wolności oraz zaangażowania na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn, z uwzględnieniem zasad równości szans i powszechnej dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z wartościami kultury pokoju i wartości demokratyczne.
W odniesieniu do konkretnych kompetencji:
- Dostarcza wiedzy z zakresu systemowej analizy otoczenia i zrozumienia wielkich trendów społecznych naszych czasów.
- Zapewnij wiedzę i umiejętności, aby zrozumieć zagrożenia właściwe dla naszego społeczeństwa i możliwe sposoby zapobiegania im.
- Zapewnij zestaw wiedzy niezbędny do zrozumienia złożoności, różnorodności i dynamiki przestępstwa, odbiegającego od normy zachowania oraz zagrożeń dla bezpieczeństwa publicznego i prywatnego.
- Zapewnij wiedzę i techniki, które pozwalają studentom zarządzać przyszłymi informacjami i danymi wywiadowczymi w celu prognozowania ryzyka.
- Zapewnij wiedzę i umiejętności, aby stawić czoła zagrożeniom nieodłącznym dla obecnych społeczeństw. W szczególności: posiadanie postaw strategicznych i znajomość podstawowych elementów planowania strategicznego i koordynacji prewencyjnych środków bezpieczeństwa, umiejętność kierowania zespołami kryzysowymi i zarządzania nimi; znać i szanować instytucjonalne otoczenie prawne systemu bezpieczeństwa w Hiszpanii, ze szczególnym uwzględnieniem wartości demokratycznych;
- Przekaż podstawowe podstawy podejścia do polityki publicznej i modeli podejmowania decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem polityk bezpieczeństwa.
- Zapewnij wiedzę i techniki, jak generować znaczenie i kierunek oraz jak pomagać w prawidłowym kończeniu kryzysów, a następnie zarządzaniu nimi po katastrofie. W szczególności umiejętność zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych i awaryjnych; mieć odpowiednie nastawienie i właściwe techniki negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów społecznych).
- Szkolenie w zakresie profesjonalnego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w różnych obszarach ich działania.
- Trenuj do samodzielnego uczenia się nowej wiedzy i technik.
Wreszcie kompetencje przekrojowe i podstawowe to:
- Analiza i zdolność syntezy
- Umiejętności organizacyjne i planistyczne
- umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej
- Umiejętność zarządzania informacjami
- Rozwiązanie problemu
- Zdolność krytyczna i samokrytyczna
- Pracuję w interdyscyplinarnym zespole

Wstęp
Wymagania dotyczące dostępu do proponowanego stopnia są zgodne z art. 16 dekretu królewskiego 1393/2007, zmienionego dekretem królewskim 861/2010 z dnia 2 lipca:
- Aby uzyskać dostęp do oficjalnych tytułów magisterskich, konieczne będzie posiadanie oficjalnego hiszpańskiego dyplomu uniwersyteckiego lub innego, wydanego przez instytucję szkolnictwa wyższego należącą do innego państwa będącego częścią Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, który umożliwia dostęp do nauczania magisterskiego.
- Podobnie absolwenci zgodnie z systemami edukacyjnymi poza Europejskim Obszarem Szkolnictwa Wyższego będą mogli uzyskać dostęp bez zatwierdzenia ich kwalifikacji, po weryfikacji przez uniwersytet, że akredytują poziom szkolenia odpowiadający odpowiednim oficjalnym hiszpańskim stopniom uniwersyteckim i uprawnieni w kraju wydawanie dyplomów uprawniających do podjęcia studiów podyplomowych. Dostęp w ten sposób nie oznacza w żadnym wypadku homologacji poprzedniego stopnia, który posiada zainteresowana strona, ani uznania go do celów innych niż uzyskanie tytułu magistra.
Aspirujący wybór:
Wybór kandydatów jest dokonywany przez kierownika studiów magisterskich i odbywa się poprzez przedstawienie standardowego programu nauczania o wymaganym profilu.
Oferta miejsc: 30 miejsc. Jeżeli na kursie nie zostanie osiągnięta przewidziana minimalna liczba studentów, Uczelnia może nie otwierać grupy dydaktycznej.
Plan szkolenia
Kody | Przedmiot | Semestr | Uprzejmy | Liczba punktów ECTS |
624501 | Aktualne wymiary bezpieczeństwa | 1 | wymagany | 6 |
624502 | Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi. Przywództwo i zarządzanie zespołem | 1 | wymagany | 6 |
624503 | Nowe technologie informacyjne i bezpieczeństwo | 1 | wymagany | 3 |
624504 | Planowanie strategiczne i koordynacja zapobiegawczych urządzeń zabezpieczających | 1 | wymagany | 6 |
624505 | Negocjacje, mediacje i rozwiązywanie konfliktów społecznych | 1 | wymagany | 6 |
624506 | Polityka publiczna i podejmowanie decyzji | 2nd | wymagany | 6 |
624507 | Instytucjonalny zakres prawny systemu bezpieczeństwa w Hiszpanii | 2nd | wymagany | 6 |
624508 | Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych i awaryjnych | 2nd | wymagany | 3 |
624509 | Zarządzanie wiedzą: informacje i potencjalna inteligencja | 2nd | wymagany | 6 |
624510 | Zaawansowane badania bezpieczeństwa | 2nd | Opcjonalny | 3 |
624511 | Zaawansowane badania w sytuacjach kryzysowych i nadzwyczajnych | 2nd | Opcjonalny | 3 |
624512 | Ostateczny projekt mistrza | 2nd | TFM | 9 |