
Studia magisterskie in
Magister audytu i wyższej rachunkowości Universidad Rey Juan Carlos T

Wstęp
Jaką wiedzę zdobędę u tego Mistrza?
Audyt to działalność zawodowa uznawana na całym świecie i ujednolicona w Europie przez ósmą dyrektywę i europejskie rozporządzenie mające zastosowanie do badania jednostek interesu publicznego. W Hiszpanii oprócz rozporządzenia europejskiego istnieje ustawa o audycie i rozporządzenie, które ją rozwija. Przepis ten wymaga, aby osoby zainteresowane pełnieniem funkcji „Audytora konta” odbyły specjalne szkolenie w ramach studiów licencjackich i podyplomowych.
Czy ten stopień jest oficjalny zgodnie z przepisami wymaganymi przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego?
Tak.
Zalecany profil
Studenci, którzy posiadają oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych w Hiszpanii lub inny wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, która upoważnia w kraju wydającym tytuł do uzyskania dostępu do tytułu magistra.
Zalecane wymagania:
Master został zaprojektowany tak, aby spełnić wszystkie wymagania szkoleniowe, które ICAC wskazuje audytorowi, dzięki czemu mogą uzyskać do niego dostęp absolwenci przeszkoleni w zakresie standardów informacji finansowej (rachunkowości), ryzyk biznesowych, wewnętrznej kontroli biznesowej oraz procedur analizy powiązanych dowód.
Cele
Cele objęte tytułem magistra w zakresie audytu i wyższej rachunkowości są następujące:
- Umożliwia studentowi uzyskanie zatwierdzonego i zrealizowanego szkolenia wymaganego prawnie do zaliczenia zdanego testu teoretycznego egzaminu z umiejętności zawodowych, który cyklicznie organizuje Instytut Audytu i Wyższej Rachunkowości (ICAC).
- Przygotowuje studentów do uzyskania akredytacji ACCA Global, zwalniającej ich z udziału w 8 z 9 kursów zawodowych, które posiada ta instytucja.
- Przekazuje swoim studentom realną wiedzę o rynku poprzez udział w nauczaniu aktywnych agentów: doradców, audytorów, menedżerów.
- Gwarantuje interaktywne nauczanie, dostosowane do potrzeb ucznia, oferując nauczanie bezpośrednie i na odległość.
- Umożliwia integrację pracowników w działach finansowych każdego rodzaju firmy, a także w działach audytu wewnętrznego dużych korporacji, w firmach audytorskich i firmach, a także umożliwia inne opcje związane z egzaminami wstępnymi do Banku Hiszpanii lub Krajowa Komisja Rynku Papierów Wartościowych.
- Ułatwia dostęp do programu doktoranckiego w tej dziedzinie wiedzy.
Wyniki szkoleń i zdobywania tytułu magistra w zakresie audytu i rachunkowości wyższej
Tytuł magistra w zakresie audytu i wyższej rachunkowości oferuje następujące szkolenia i efekty uczenia się:
- Oceń, czy klient podlega audytowi, czy nie, w oparciu o ryzyko audytu, jakie przedstawia.
- Standardy techniczne i deontologiczne mające zastosowanie do biegłego rewidenta.
- Zaplanuj zadanie w oparciu o charakter bezpośredniego i pośredniego środowiska krajowego i międzynarodowego.
- Funkcjonowanie firmy audytorskiej: organizacja i hierarchia, zespoły robocze, przygotowanie i strukturyzacja ról roboczych oraz systemy rozwoju i kontroli dla każdego zadania. Metody diagnozy sytuacji i wyników firmy. Sposób przygotowania i pisania raportów.
- Teoretyczno-praktyczne wsparcie dla analizy i przygotowania informacji finansowych w ramach krajowych i międzynarodowych ram regulacyjnych.
Kompetencje
Podstawowe kompetencje
- CB6 - Posiadać i rozumieć wiedzę, która stanowi podstawę lub możliwość bycia oryginalnym w opracowywaniu i / lub stosowaniu pomysłów, często w kontekście badawczym
- CB7 - Że studenci wiedzą, jak zastosować nabytą wiedzę i umiejętność rozwiązywania problemów w nowych lub mało znanych środowiskach w szerszych (lub multidyscyplinarnych) kontekstach związanych z ich kierunkiem studiów
- CB8 - Że uczniowie są w stanie integrować wiedzę i stawić czoła złożoności dokonywania osądów na podstawie informacji, które, będąc niekompletne lub ograniczone, obejmują refleksje na temat odpowiedzialności społecznej i etycznej związanej ze stosowaniem ich wiedzy i osądów
- CB9 - Że uczniowie wiedzą, jak przekazać swoje wnioski i wiedzę oraz ostateczne powody, które wspierają ich wyspecjalizowaną i niespecjalistyczną publiczność w jasny i jednoznaczny sposób
- CB10 - Że uczniowie posiadają umiejętności uczenia się, które pozwalają im kontynuować naukę w sposób, który będzie w dużej mierze samodzielny lub niezależny.
Kompetencje ogólne
- CG1 - Zdolność do analizy i syntezy: analizuj, syntetyzuj, oceniaj i podejmuj decyzje na podstawie odpowiednich zapisów informacji o sytuacji i przewidywalnej ewolucji przedsiębiorstwa.
- CG2 - Umiejętność analizowania organizacji, planowania i administracji małej i średniej firmy lub organizacji, rozumienia jej konkurencyjnej i instytucjonalnej lokalizacji oraz identyfikowania jej mocnych i słabych stron.
- CG3 - Komunikacja ustna i pisemna w języku hiszpańskim: rozumieć i być w stanie porozumiewać się, poprawnie iw różnych sesjach, w języku hiszpańskim. Być przygotowanym do zrozumienia przez szefów i podwładnych w jasny i zwięzły sposób oraz umieć przygotowywać raporty analityczne i porady dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej podmiotu.
- CG4 - Umiejętność analizowania, wyszukiwania i rozróżniania informacji z różnych źródeł: umieć zidentyfikować odpowiednie źródła informacji ekonomicznej, uzyskać i wybrać istotne informacje niemożliwe do rozpoznania przez osoby niebędące specjalistami.
- CG5 - Umiejętność schematyzacji i ekstrapolacji: student musi być w stanie rozumieć instytucje gospodarcze jako wynik i stosować teoretyczne lub formalne przedstawienia dotyczące funkcjonowania przedsiębiorstw.
- CG6 - Zdolność do podejmowania strategicznych decyzji w celu uzyskania skutecznych i skutecznych dowodów w kontekście odpowiedzialności biegłego rewidenta w pierwszych latach jego doświadczenia zawodowego.
- CG7 - Umiejętność przyjęcia i wprowadzenia w życie otrzymanych instrukcji w skuteczny, oparty na współpracy i skuteczny sposób.
- CG8 - Umiejętność proponowania uzasadnionych zmian w wytycznych otrzymanych przez osobę kierującą pracą w świetle okoliczności zlecenia; a także analizę, komunikację i chęć przezwyciężenia wykrytych lub wykrytych błędów.
- CG9 - Umiejętność efektywnego radzenia sobie z zadaniem, zespołowo, z szacunkiem i wydajnie w wyznaczonym czasie.
- CG10 - Umiejętność organizowania pracy tak, aby przedstawione dowody były jasne i łatwe do przejrzenia.
- CG11 - Chęć odzwierciedlenia najlepszych dowodów w dokumentach roboczych i uczynienia tego w zrozumiały sposób.
Kompetencje przekrojowe
- CT01 - Zdolność do funkcjonowania w środowisku pracy z zachowaniem należytej tajemnicy zawodowej i niezależności, bez wykorzystywania analizowanych i przetwarzanych informacji do celów osobistych lub otoczenia osobistego, zawodowego lub biznesowego
Określone kompetencje
- CE1 - Zdolność do analizy, oceny i nadzoru informacji finansowych przygotowanych zgodnie z krajowymi ramami regulacyjnymi mającymi zastosowanie do podmiotów prywatnych.
- CE2 - Zdolność do analizy, oceny i nadzorowania informacji finansowych przygotowanych zgodnie z międzynarodowymi ramami regulacyjnymi dotyczącymi podmiotów prywatnych.
- CE3 - Umiejętność analizy, oceny i nadzoru ryzyka biznesowego.
- CE4 - Umiejętność analizowania, oceny i nadzorowania wewnętrznych systemów kontroli biznesowej.
- CE5 - Zdolność do analizowania, wykonywania, oceny i nadzorowania zadań audytowych zgodnie z przepisami krajowymi i międzynarodowymi.
- CE6 - Umiejętność analizowania, oceny, wykonywania i nadzorowania sytuacji, które mogą wpływać na ich niezależność lub niezależność środowiska zawodowego.
- CE7 - Umiejętność analizowania, oceny, wykonywania i nadzorowania zadań, które mogą stanowić znaczące lub bardzo znaczące ryzyko dla działalności audytowej.
- CE8 - Umiejętność syntezy oraz ustnego i pisemnego komunikowania wniosków z pracy zawodowej nad informacją finansową.
- CE9 - Umiejętność podsumowania oraz ustnego i pisemnego komunikowania wniosków z pracy zawodowej w zakresie ryzyk i wewnętrznych systemów kontroli biznesowej.
- CE10 - Umiejętność analizowania i wykonywania audytowych standardów kontroli jakości.
- CE11 - Umiejętność wykonywania zawodu audytora na poziomie asystenta audytora, a także zaawansowanych zadań księgowych.
- CE12 - Możliwości badawcze w dziedzinie audytu i wyższej rachunkowości.

Wstęp
Wymagania dotyczące dostępu do proponowanego stopnia są zgodne z art. 16 dekretu królewskiego 1393/2007, zmienionego dekretem królewskim 861/2010 z dnia 2 lipca:
Aby uzyskać dostęp do oficjalnych tytułów magisterskich, konieczne będzie posiadanie oficjalnego hiszpańskiego dyplomu uniwersyteckiego lub innego, wydanego przez instytucję szkolnictwa wyższego należącą do innego państwa będącego częścią Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, który umożliwia dostęp do nauczania magisterskiego.
Podobnie absolwenci zgodnie z systemami edukacyjnymi poza Europejskim Obszarem Szkolnictwa Wyższego będą mogli uzyskać dostęp bez zatwierdzenia ich kwalifikacji, po weryfikacji przez uniwersytet, że akredytują poziom szkolenia odpowiadający odpowiednim oficjalnym hiszpańskim stopniom uniwersyteckim i uprawnieni w kraju wydawanie dyplomów uprawniających do podjęcia studiów podyplomowych. Dostęp w ten sposób nie oznacza w żadnym wypadku homologacji poprzedniego stopnia, który posiada zainteresowana strona, ani uznania go do celów innych niż uzyskanie tytułu magistra.
Ogólne kryteria dostępu:
Konkretne stopnie naukowe, które ułatwią dostęp do studiów magisterskich, są następujące, pod warunkiem, że zostały wydane przez oficjalny hiszpański lub zagraniczny uniwersytet:
Handlowa kadra nauczycielska.
Licencjat z ekonomii i biznesu (kierunek ekonomia biznesu i kierunek ekonomii ogólnej).
Absolwent nauk politycznych, ekonomicznych i handlowych (sekcja ekonomiczno-handlowa).
Bachelor of Business Administration and Management.
Licencjat z nauk aktuarialnych i finansowych.
- Dyplom nauk o biznesie.
- Dyplom z ekonomii.
- Tytuł prawniczy.
- Dyplom uniwersytecki lub magister, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dekrecie królewskim 1393/2007 z dnia 29 października, który określa organizację oficjalnej edukacji uniwersyteckiej, obejmującą standardy informacji finansowych, ryzyka biznesowe, wewnętrzną kontrolę biznesową i związaną z nimi analizę dowodów procedury. Biorąc pod uwagę, że nazwy stopni i magisterskich mogą się różnić w zależności od każdego uniwersytetu, relację stopni i magisterskich, które przedstawiamy poniżej, należy rozumieć w otwarty sposób:
- Stopień lub tytuł magistra w zakresie zarządzania i zarządzania biznesem.
- Dyplom lub magister z podstaw architektury.
- Licencjat lub magister nauk ścisłych, zarządzania i inżynierii usług
- Dyplom lub magister rachunkowości i finansów.
- Dyplom lub magister w dziedzinie rachunkowości i podatków.
- Stopień lub magister kryminologii.
- Dyplom lub magister prawa.
- Stopień lub magister zarządzania biznesem.
- Stopień lub tytuł magistra w zakresie zarządzania i zarządzania biznesem.
- Dyplom lub magister ekonomii.
- Dyplom lub magister ekonomii finansowej i aktuarialnej.
- Stopień lub magister finansów.
- Stopień lub magister inżynierii biomedycznej.
- Stopień lub magister inżynierii komputerowej.
- Stopień lub magister inżynierii cyberbezpieczeństwa.
- Stopień lub magister inżynierii komputerowej.
- Stopień lub magister inżynier w organizacji przemysłowej.
- Stopień lub magister inżynierii robotyki.
- Stopień lub magister inżynierii oprogramowania.
- Stopień lub magister inżynierii systemów telekomunikacyjnych.
- Stopień lub magister inżynierii technologii telekomunikacyjnych.
- Stopień lub magister inżynierii technologii przemysłowej.
- Stopień lub magister inżynierii telematyki.
- Stopień lub magister w zakresie stosunków pracy i zasobów ludzkich.
- Stopień lub magister turystyki.
Warunki lub specjalne testy dostępu:
Kierownictwo studiów magisterskich jest odpowiedzialne za proces rekrutacji na stopień.
Mistrz ma test dostępu, w którym projekcja studenta w stosunku do celów studiów magisterskich jest oceniana na podstawie jego programu nauczania (głównie ze względu na ich wyniki w nauce i poziom języka angielskiego), a także motywację i umiejętności osobiste, stosując następujące wagi:
Pokrewieństwo kwalifikacji akademickich studenta będzie oceniane w przedziale od 0% do 25%, przyznając maksymalną liczbę punktów w przypadku stopni z programami bardziej związanymi z celami studiów magisterskich.
Wyniki akademickie mogą otrzymać ocenę od 0% do 25%, przy czym maksymalna waga odpowiada uczniom, którzy uzyskali najlepsze oceny lub średnie oceny.
Poziom znajomości języka angielskiego i, w stosownych przypadkach, innych języków będzie oceniany w skali od 0% do 25%, uznając maksymalny wynik dla uczniów, którzy mają uznaną biegłość na podstawie oficjalnego certyfikatu.
Aspekty postawy i zawodowe ucznia będą ważone na podstawie ich CV i listu motywacyjnego w zakresie od 0% do 25%, przy czym najwyższe wyniki przypadają uczniom o potencjale najbliższym kierunkowi Mistrza.
Oferta miejsc: 44 miejsca. Jeżeli na kursie nie zostanie osiągnięta przewidziana minimalna liczba studentów, Uczelnia może nie otwierać grupy dydaktycznej.