Mistrz online w marketingu
Universidad Ítaca
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Mexico City, Meksyk
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* w przypadku programów online stopień jest bezpłatny
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Studiuj magisterium z marketingu online i zostań ekspertem odpowiedzialnym za tworzenie krajowych i międzynarodowych strategii marketingowych z wiedzą w zakresie BTL i ATL, projektując udane towary i usługi.
Certyfikacja
Program obejmuje wybrany przez Ciebie certyfikat.
Rejestracja
RVOE 20081621
czas trwania
6 semestrów.
Data rozpoczęcia
365 dni w roku.
koszty
Oferujemy najlepszy plan inwestycyjny w zakresie rekrutacji i czesnego.
Program
- Metodologia badania
- Marketing
- Statystyki stosowane w marketingu
- Informatyka stosowana w marketingu
- Marketing Finanse
- Badania rynku
- Zachowania konsumenckie
- Cena produktu
- Dystrybucja i logistyka
-
- Benchmarking i CRM
- Administracja sprzedaży
- Komunikacja i marketing
- Strategiczne planowanie marketingowe
- Marketing społeczny i usługowy
- Marketing międzynarodowy
- Biznesu online
- Plan marketingowy
- Seminarium dyplomowe
Wynik programu
Absolwenci studiów magisterskich z zakresu marketingu będą posiadać rozległą wiedzę teoretyczną i praktyczną, która pozwoli im na wykonywanie zadań w dziedzinie marketingu. Będzie stosować narzędzia techniczno-metodologiczne, które pozwolą jej być w czołówce pod względem rozbudzania potrzeb i pragnień konsumentów, definiowania i projektowania towarów i usług, których wymaga społeczeństwo, aż po obsługę posprzedażną lub obsługę klienta, spełniając swoje cele i cele zorientowane na rozwój społeczny, organizacyjny i ludzki z wysokim poczuciem etycznym.
Umiejętności
- Uczestniczyć w podejmowaniu strategicznych decyzji organizacji.
- Opracowuj i wprowadzaj nowe produkty.
- Projektuj, wdrażaj i analizuj badania rynkowe.
- W obliczu niepewności w biznesie.
- Posiada umiejętność pracy przy projektach wielokulturowych.
- Generuj alternatywne rozwiązania w określonych sytuacjach.
- Skorzystaj z postępu technologicznego na rzecz potrzeb marketingowych firmy.
- Twórz strategie dystrybucji w kraju i za granicą zgodnie z konkretnymi potrzebami organizacji.
- Rozwijaj się w różnych obszarach marketingu.
- Zrozum potrzeby marketingowe organizacji.
- Projektuj cele marketingowe w oparciu o cele i założenia dowolnej organizacji.
- Identyfikuj szanse, zagrożenia i zmiany w konkurencyjnym otoczeniu firmy.
- Opracuj kampanie komunikacyjne oparte na produkcie, budżecie i potrzebach firmy.
- Kieruj strategią firmy w oparciu o możliwe scenariusze.
- Zidentyfikuj dochodowe nisze rynkowe.
- Wejdź na rynki zagraniczne.
- Zastosuj niezbędne strategie prawidłowego rozwoju elementów marketingu mix.
Możliwości związane z karierą
- Community Manager
- Badania rynku
- Zarządzanie marką
- Marketing cyfrowy
- Analiza rynku
- reklama
- Lider Produktu
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu, marketingu i zarządzania przychodami
- Madrid, Hiszpania
- Barcelona, Hiszpania + 1 jeszcze
Magister handlu elektronicznego i marketingu cyfrowego
- Barcelona, Hiszpania
Magister marketingu cyfrowego
- Logroño, Hiszpania
- Online