Tytuł magistra w zakresie edukacji specjalnej
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przestudiuj swój oficjalny Master w Edukacji Specjalnej online z UNIR
Oficjalny Master of Special Education Online zapewni ci szkolenie, umiejętności i kompetencje potrzebne do skutecznego reagowania na specyficzne wymagania stawiane przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SEN) .
Z Mistrzem w Edukacji Specjalnej Online nie tylko poznasz wszystkie typy SEN, ale nauczysz się diagnozować, wykrywać i interweniować możliwe niepełnosprawności swoich uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych.
Jako nauczyciel zdobędziesz niezbędne kwalifikacje, aby ocenić ucznia, ocenić jego sytuację w klasie, szanować ich rytm i styl uczenia się oraz zaprojektować i wdrożyć dla nich konkretne i skuteczne adaptacje programowe . Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na różnorodność w szkołach publicznych, prywatnych i prywatnych.
Informacje ogólne
- Kredyty: 60 ECTS
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Metodologia: zdalna, 100% online
- Praktyki: Opcjonalny przedmiot
- Egzaminy: Egzaminy face-to-face na koniec każdego semestru
- Dostęp do doktoratu: Ten oficjalny tytuł magistra pozwala na włączenie do oficjalnych programów doktoranckich i poprawia swój wynik, o ile odpowiada to tej samej dziedzinie wiedzy, w skali egzaminów, list tymczasowych, konkursów transferowych i giełd zatrudnienia. Sprawdź podstawy oferty publicznej.
metodologia
UNIR badania UNIR jest elastyczna, spersonalizowana i skuteczna. Metodologia opiera się na internetowych lekcjach na żywo i osobistym nauczycielu, aby zaoferować najlepsze szkolenie.
Model pedagogiczny UNIR jest skuteczny, ponieważ opiera się na metodologii całkowicie online, tak aby każdy uczeń mógł uczyć się w swoim własnym tempie:
- Kursy online na żywo: zajęcia odbywają się każdego dnia w tygodniu rano i po południu, dzięki czemu możesz uczęszczać na zajęcia, gdy jest to dla ciebie najlepsze.
- Lekcje online z odroczonym terminem: jeśli nie możesz uczęszczać na zajęcia lub masz pytania, możesz uzyskać dostęp do wszystkich zajęć w odroczonym terminie. Możesz je zobaczyć, kiedy chcesz i tyle razy, ile potrzebujesz.
- Osobisty nauczyciel: pierwszego dnia zostanie przydzielony osobisty opiekun. Będziesz z nim w kontakcie przez telefon i e-mail. On będzie cię wspierać na co dzień i rozwiązywać wszelkie wątpliwości, które mogą się pojawić.
- Wirtualny kampus: Wszystko, czego potrzebujesz do studiowania w UNIR jest na kampusie: zajęcia, nauczyciele, koledzy z klasy, biblioteka, zasoby dydaktyczne, harmonogramy, czat, fora i wiele więcej.
- Nauczanie zasobów: Będziesz mieć dostęp do różnych zasobów edukacyjnych, aby ukończyć szkolenie: uzupełniające odczyty, schematy z kluczowymi pomysłami, test samooceny itp.
Program
program
Pierwszy semestr 30 ECTS
- Neuropsychologiczne podstawy rozwoju i uczenia się
- Kognitywna niepełnosprawność: aspekty ewolucyjne, edukacyjne, społeczne i rodzinne
- Niepełnosprawność zmysłowa i ruchowa: aspekty ewolucyjne, edukacyjne, społeczne i rodzinne
- Metodologia badań w edukacji i szkolnictwie specjalnym
- Całościowe zaburzenia rozwojowe i zaburzenia behawioralne: aspekty ewolucyjne, edukacyjne, społeczne i rodzinne
Drugi semestr 30 punktów ECTS
- Interwencja neuropsychologiczna w niepełnosprawności i zaburzeniach uczenia się
- Praca badawcza w pedagogice specjalnej
- Opcjonalny przedmiot 1
- Opcjonalny przedmiot 2
Opcjonalne przedmioty
- Dbałość o wysokie umiejętności i talent
- Technologie wspomagające i ICT w szkolnictwie specjalnym
- Interwencja w zaburzeniach językowych i komunikacyjnych
- Praktyki zewnętrzne
Wynik programu
profil absolwenta
Profil absolwenta uniwersyteckich studiów magisterskich w zakresie pedagogiki specjalnej to studia podyplomowe związane z kierunkiem edukacyjnym, których wykształcenie kompetencyjne zdobyte podczas studiów magisterskich nadało wiedzę teoretyczno-praktyczną niezbędną do wykrywania, zapobiegania i interweniowania wobec osób, które bardzo wysokie potrzeby edukacyjne, różnorodny charakter (zaburzenia intelektualne, sensoryczne i motoryczne, rozwojowe i behawioralne, zaburzenia językowe i komunikacyjne, wysokie zdolności itp.).
Kompetencje akademickie, zawodowe i naukowe nabyte przez absolwentów studiów magisterskich pozycjonują ich jako profesjonalistów zdolnych do skutecznego działania w następujących obszarach pracy:
- Jako nauczyciele lub nauczyciele na poziomach edukacji niemowlęcej, podstawowej i średniej, współpracujący w interwencji z dziećmi z wszelkiego rodzaju specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Jako specjaliści ds. edukacji w ramach konkretnego ośrodka edukacji specjalnej, udzielający wsparcia osobom z określonym rodzajem niepełnosprawności.
- Jako profesjonalista edukacyjny zdolny do projektowania i wdrażania wysokiej jakości badań w klasie, ośrodku lub w kontekście społecznym, którego celem jest: Przyczynianie się do wiedzy o różnych rodzajach niepełnosprawności i różnorodności funkcjonalnej w obszarze edukacji, b. Opracuj skuteczne programy interwencyjne dla grupy docelowej i c. Ułatwienie włączenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do klasy i do społeczeństwa.
Galeria
Możliwości związane z karierą
kariera
Po ukończeniu studiów magisterskich w zakresie pedagogiki specjalnej będziesz mógł pracować w:
Szkoły dla niemowląt, szkoły podstawowe i średnie, instytuty edukacji obowiązkowej z dziećmi z SPE, w których wymagane jest wzmocnienie i interwencja psychoedukacyjna, oraz w ośrodkach edukacji specjalnej. Niezbędne szkolenie jest również zapewniane obecnym nauczycielom Pedagogiki Terapeutycznej w celu ich konsolidacji zawodowej i zawodowej.
Oprócz wiedzy praktycznej należy podkreślić znaczenie wiedzy naukowej w praktyce edukacyjnej:
Zaangażowanie edukacyjne Mistrza Pedagogiki Specjalnej z osobami z SPE implikuje wdrożenie linii badawczych w celu pogłębienia wiedzy tej populacji, zorientowanych na rozwój instrumentów do wczesnej identyfikacji potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego i strategii interwencyjnych w Classroom. Badania w dziedzinie edukacji specjalnej różnią się od badań w edukacji ze względu na zmienność i specyfikę zaangażowanej populacji oraz różnorodność środowisk.