
Studia magisterskie in
Magister zarządzania handlem i sprzedażą UNIR

Wstęp

Jesteśmy jedyną uczelnią w Hiszpanii z oficjalnym tytułem magistra specjalizującym się w zarządzaniu biznesem i sprzedaży.
W związku z obecną sytuacją rynkową firmy i organizacje zdają sobie sprawę z trudności i barier w osiąganiu swoich celów , oprócz rosnącej potrzeby zwiększania środków na ten cel . W tym kontekście odpowiedni proces planowania i zarządzania działalnością handlową i sprzedażową firm staje się obszarem o najwyższym priorytecie, a do tego niezbędne jest posiadanie wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Ten tytuł magistra zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia tej transformacji w dowolnej organizacji.
Dlatego z tytułem Master in Commercial Management będziesz w stanie zidentyfikować możliwości na rynku poprzez analizę i rozwój określonych metod.
Ponadto dzięki praktycznym przypadkom zmierzysz się z wyzwaniem rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych poprzez kompleksową strategię biznesową.
Po ukończeniu tego mistrza będziesz mógł:
- Oceniaj informacje rynkowe i interpretuj rzeczywistość handlową, aby zrozumieć proces zarządzania marketingiem w różnych kontekstach i środowiskach.
- Zrozumieć koncepcje sprzedaży osobistej i technik komunikacji interpersonalnej.
- Zaplanuj komunikację w obszarze komercyjnym z wykorzystaniem nowych technologii.
- Miej globalną wizję i zrozumienie firmy.
Cele mistrza
Master in Sales and Commercial Management w UNIR specjalizuje się w opracowywaniu strategii biznesowych w celu spełnienia oczekiwań sprzedażowych w globalnym i zmieniającym się środowisku.
Dokładniej, będziesz mógł zagłębić się w takie aspekty, jak zarządzanie handlowe i marketingowe , systemy informacyjne, kompleksowa komunikacja w relacjach z klientami, znaczenie zarządzania zespołami sprzedaży, nowe trendy w sprzedaży w odniesieniu do z technologiami i handlem elektronicznym lub umiejętnościami biznesowymi i sprzedażowymi.
Wzmocnij swojego Mistrza specjalizacją w marketingu cyfrowym UNIR i UNIR swój profil, zdobywając umiejętności i wiedzę w zakresie rozwoju strategii cyfrowych firmy
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy indywidualne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
program
Pierwszy semestr 30 ECTS
- Zarządzanie komercyjne i marketingowe (6 ECTS)
- Systemy informacyjne do podejmowania decyzji biznesowych (6 ECTS)
- Zarządzanie relacjami z klientami (6 ECTS)
- Kompleksowa strategia komunikacji handlowej (6 ECTS)
- Zarządzanie siłami sprzedaży (6 ECTS)
Drugi semestr 30 ECTS
- Handel elektroniczny: marketing przychodzący (6 ECTS)
- Umiejętności handlowe i sprzedażowe (6 ECTS)
- Staże zewnętrzne (6 ECTS)
- Final Master's Project (12 ECTS)
Specjalista ds. Marketingu cyfrowego
opis
Zdefiniuj i rozwijaj cyfrowe strategie swojej firmy. Zdobądź strategiczną wizję marketingu w środowiskach cyfrowych, aby prowadzić nowe modele biznesowe. Przeanalizuj czynniki wirusowości, najbardziej odpowiednie języki dla każdego typu klienta i wyniki swoich działań
Zalecany profil
Każdy z powołaniem do marketingu online, internetu i handlu elektronicznego
Czego się dowiesz?
- Opanujesz narzędzia oferowane przez nowe technologie, aby poszerzyć portfolio klientów, nawiązać z nimi bardziej bezpośrednie relacje, poprawić reputację firmy, a tym samym uzyskać oczekiwane zwroty
- Opracujesz planowanie strategii biznesowej
- Będziesz mógł projektować kampanie reklamowe i zarządzać sieciami społecznościowymi
- Będziesz wiedział, jak przeprowadzić badanie rynku
Program (12 ECTS)
Plan marketingowy (6 ECTS)
- Wprowadzenie do planu marketingu cyfrowego
- Analiza aktualnej sytuacji. Kroki i narzędzia
- Badania marketingowe
- Ustalanie celów
- Wybór strategii marketingu cyfrowego
- Opracowanie taktyk marketingowych
- Prognozowanie, monitorowanie i kontrola planu marketingu cyfrowego
Marketing przychodzący i SEO (6 ECTS)
- Wprowadzenie do marketingu przychodzącego
- Plan strategiczny marketingu przychodzącego
- Lejek konwersji: TOFU, MOFU i BOFU
- Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO)
- Marketing treści
- Marketing e-mailowy
- Automatyzacja marketingu
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Ostateczne badanie face-to-face.
- Praca magisterska
Wyjazdy profesjonalne
- Dyrektor handlowy
- General Sales Director
- Krajowy dyrektor ds. Sprzedaży
- Dyrektor ds. Eksportu
- Dyrektor ds. Rozszerzenia
- Dyrektor regionalny
- Przełożony lub kierownik ds. Obsługi klienta
- Kierownik Sprzedaży
- Pośrednik
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Odpowiedzialny marketing.
Program
program
Pierwszy semestr 30 ECTS
- Zarządzanie handlowe i marketingowe (6 ECTS)
- Systemy informacyjne do podejmowania decyzji biznesowych (6 ECTS)
- Zarządzanie relacjami z klientami (6 ECTS)
- Kompleksowa strategia komunikacji handlowej (6 ECTS)
- Zarządzanie siłami sprzedaży (6 ECTS)
Drugi semestr 30 ECTS
- Handel elektroniczny: Marketing przychodzący (6 ECTS)
- Umiejętności handlowe i sprzedażowe (6 ECTS)
- Praktyki zewnętrzne (6 ECTS)
- Praca magisterska (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Plan Marketingowy (6 ECTS)
- Wprowadzenie do planu marketingu cyfrowego
- Analiza obecnej sytuacji. Kroki i narzędzia
- Badania marketingowe
- Wyznaczanie celów
- Wybór strategii marketingu cyfrowego
- Rozwój taktyk marketingowych
- Prognozowanie, monitorowanie i kontrola cyfrowego planu marketingowego
Inbound Marketing i SEO (6 ECTS)
- Wprowadzenie do marketingu przychodzącego
- Plan strategiczny marketingu przychodzącego
- Lejek do konwersji: TOFU, MOFU i BOFU
- Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO)
- Marketing treści
- Marketing e-mailowy
- Automatyzacja marketingu
Wynik programu
Czego się nauczysz
- Opanujesz narzędzia oferowane przez nowe technologie, aby poszerzyć portfolio swoich klientów, nawiązać z nimi bardziej bezpośrednią relację, poprawić reputację firmy, a tym samym uzyskać oczekiwane zyski
- Opracujesz planowanie strategii biznesowej
- Będziesz mógł projektować kampanie reklamowe i zarządzać sieciami społecznościowymi
- Będziesz wiedział, jak przeprowadzać badania rynkowe
Galeria
Idealni studenci
Zalecany profil
Każdy, kto ma powołanie do marketingu online, internetu i e-commerce
Możliwości związane z karierą
kariera
- Dyrektor handlowy
- General Sales Director
- Krajowy dyrektor ds. Sprzedaży
- Dyrektor ds. Eksportu
- Dyrektor ds. Ekspansji
- Dyrektor regionalny
- Przełożony lub kierownik ds. Obsługi klienta
- Kierownik Sprzedaży
- Pośrednik
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Odpowiedzialny marketing.