Magister komunikacji i marketingu politycznego
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Poznaj najbardziej innowacyjne techniki opracowywania i wdrażania strategicznych planów marketingu i komunikacji wyborczej
Ten Oficjalny Mistrz przygotowuje Cię do rozwoju w różnych obszarach środowiska politycznego, uzyskując wszechstronny profil, który pozwoli Ci pełnić rolę rzecznika, dyrektora ds. Relacji z mediami, szefa personelu, prasy lub protokołu oraz doradcy ds. Wizerunku i komunikacji.
Nauczysz się wyznaczać cele, analizując zmiany polityczne i instytucjonalne oraz modele zachowań wyborczych, a także zapewniając odpowiednie rozwiązania marketingowe.
Ten Mistrz zapewnia niezbędną wiedzę do badania zachowań wyborczych i kierowania marketingiem partii politycznej lub kandydata. Uczy także koordynowania i planowania kampanii wyborczych oraz opanowania podstawowych narzędzi, takich jak sieci społecznościowe, neuromarketing czy segmentacja danych.
Cele
- Zaprojektuj strategię budowy marki politycznej, która obejmuje wykorzystanie nowych mediów i różnych nośników wizualnych.
- Skorzystaj z narzędzi 2.0 i poprawnie zarządzaj w środowisku cyfrowym, aby usprawnić zarządzanie polityką w Internecie i sieciach społecznościowych .
- Znać i opracować najbardziej odpowiednie działania marketingu politycznego w każdym przypadku, aby promować instytucję, partię polityczną lub kandydata.
- Analiza zachowań wyborczych i wyciąganie konsekwencji dla zarządzania komunikacją i marketingiem politycznym.
- Zinterpretować dane wynikające z głównych jakościowych metod badawczych (wywiady pogłębione i grupy fokusowe) i ilościowych (ankiety, analizy opisowe, dwuwymiarowe i wielowymiarowe).
- Zastosuj najlepsze narzędzia i strategie, aby zarządzać wizerunkiem dowolnej instytucji, partii politycznej lub kandydata, aby poprawić jej reputację .
- Zarządzaj sytuacją kryzysową i reaguj na nią.
- Pogłęb koncepcje miękkiej siły, globalizacji, cyberaktywistów i grup nacisku .
- Zinterpretuj specyfikę każdej z najczęstszych sytuacji komunikacyjnych w sferze politycznej: konferencje prasowe, przemówienia, wywiady i debaty i zastosuj w każdej z nich najbardziej odpowiednie zasoby.
- Organizuj i zarządzaj wydarzeniami zarówno na poziomie instytucjonalnym, jak i politycznym i wyborczym.
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy indywidualne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Ostateczne badanie face-to-face.
- Praca magisterska
Program
program
pierwszy semestr
- Analiza aktorów i kontekstu komunikacji i marketingu politycznego (6 ECTS)
- Metodologie badawcze stosowane w komunikacji i marketingu politycznym (6 ECTS)
- Techniki komunikacji, retoryki i przywództwa stosowane w polityce (6 ECTS)
- Narzędzia marketingu politycznego (6 ECTS)
- Komunikacja i marketing instytucjonalny i rządowy (6 ECTS)
drugi termin
- Komunikacja polityczna i wyborcza oraz marketing (6 ECTS)
- Doradztwo w zakresie komunikacji i marketingu politycznego (6 ECTS)
- Praktyki zewnętrzne (6 ECTS)
- Praca magisterska (12 ECTS)
Galeria
Możliwości związane z karierą
perspektywy kariery
Tytuł magistra komunikacji politycznej i marketingu przygotowuje do rozwoju kariery jako:
- Rzecznik
- Dyrektor ds. Relacji z mediami
- Szef sztabu
- Konsultant ds. wizerunku i komunikacji
- analityk polityczny
- Szef prasy
- Analitycy badań opinii publicznej
- Konsultant ds. marketingu i komunikacji politycznej
W następujących dziedzinach zawodowych:
- Instytucje publiczne i administracja, np. urzędy miast, spółki publiczne, rady, samorządy, instytucje państwowe
- Partie polityczne i inne organizacje, zwłaszcza organizacje pozarządowe lub związki
- Firmy konsultingowe i doradcze polityczne
- Agencje komunikacji politycznej i marketingu
- Szafy komunikacyjne