
Studia magisterskie in
Magister uczenia się, poznawania i rozwoju edukacyjnego UNIR - Mexico

Wstęp
Ten tytuł magistra pozwoli ci zastosować techniki neurokognitywne w procesie uczenia się
- Czas trwania: 18 miesięcy, 3 semestry
- Egzaminy online
- Kredyty: 81
- Metodologia: Nauczanie prowadzone w 100% online
- Kursy online na żywo
- Nauczyciel osobisty

Ten tytuł magisterski pozwoli ci rozwinąć talent uczniów w klasie i zoptymalizować ich wyniki w szkole, a także poprawić swoje umiejętności i umiejętności kierowania uczniami i oceniania procesów uczenia się.
Master w nauce, poznawaniu i rozwoju edukacyjnym zapewni ci niezbędną wiedzę do poznania wszystkich zaburzeń uczenia się , zwracając szczególną uwagę na zastosowanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych.
Jest to jedyny tytuł magistra oparty na poprawie wyników w szkole i zmniejszeniu liczby niepowodzeń szkolnych. Ponadto nauczysz się wykrywać różne inteligencje wielorakie i ich specyficzne zdolności, pomagając w ten sposób konstruktywnie rozwijać potencjał swoich uczniów.
Ten stopień podyplomowy pozwoli ci poznać procesy i etapy rozwoju poznawczego twoich uczniów, aby z powodzeniem wykonywać swoją pracę dydaktyczną. Ponadto bardzo ważne jest, aby wiedzieć, jak na czas wykrywać potrzeby.
Cele
Odkryjesz zastosowanie technik neurokognitywnych w procesie uczenia się i ich wkład w rozwój podstawowych umiejętności, takich jak:
- Proces czytania i pisania.
- Umiejętności wizualne
- Umiejętności słuchowe.
- Lateralność.
- Kreatywność w klasie.
Pole pracy
Miejsca pracy, do których przygotowuje cię ten mistrz, to:
- Poradnictwo szkolne oraz profilaktyka i diagnoza trudności, a także rozwój talentów uczniów zdolnych.
- Nauczyciel instytucji edukacyjnych na różnych etapach edukacyjnych, w zależności od stopnia.
- Ekspert w zakresie diagnozowania i stosowania określonych programów interwencyjnych dla tych uczniów, którzy przychodzą na konsultację z potrzebą przezwyciężenia zaburzeń uczenia się i rozwoju w specjalistycznych ośrodkach.
- Ekspert nauczycieli w zakresie procesów neuropsychologicznych.
- Doradca ds. Projektu edukacyjnej neuropsychologii.
Wymagania dotyczące dostępu
Konieczne jest posiadanie:
- Całkowity certyfikat ukończenia studiów i tytuł licencjata z psychologii i / lub dziedzin pedagogiki i edukacji.
- Każdy inny profil może również kwalifikować się do przyjęcia, zgodnie z możliwym do wykazania powiązanym doświadczeniem zawodowym, zgodnie z wymogami określonymi w instytucjonalnych regulacjach wewnętrznych (skonsultuj się z doradcą).
Podwójny tytuł meksykański i europejski
W UNIR Mexico wiemy, jak ważne jest posiadanie międzynarodowego profilu. Z tego powodu po ukończeniu studiów magisterskich otrzymasz podwójny tytuł, który uatrakcyjni Twój życiorys:
- Oficjalny meksykański dyplom magistra poparty przez SEP i przyznany przez UNIR Mexico.
- Własny europejski tytuł magisterski przyznany przez International University of La Rioja w Hiszpanii.
Profil absolwenta
Absolwenci studiów magisterskich w zakresie uczenia się, poznawania i rozwoju edukacyjnego będą posiadać wiedzę, umiejętności, postawy i umiejętności związane z:
- Analizuj i włączaj aspekty związane z uczeniem się i poznaniem w klasie w poszukiwaniu optymalnego rozwoju edukacyjnego.
- Zastosuj zdobytą wiedzę na temat edukacji, umiejętności myślenia i problemów z nauką .
- Rozwój umiejętności argumentowania, dyskutowania, formułowania sądów i oceny roli poznania w jego związku z uczeniem się i rozwojem edukacyjnym.
- Refleksja i przyjmowanie wartości etycznych związanych z zarządzaniem uczniami z problemami edukacyjnymi, przyczyniające się do usprawnienia procesów edukacyjnych i poznawczych uczniów na różnych poziomach.
Program nauczania
Pierwszy semestr
- Funkcjonalność wizualna i słuchowa do czytania, języka, języków i uczenia się (9 kredytów)
- Poziomy dotykowe, motoryczne, boczne i pisania (9 kredytów)
- Metodologia badań (9 punktów)
Drugi semestr
- Pamięć, umiejętności i procesy ICT (9 kredytów)
- Procesy językowe, trudności i programy interwencyjne (9 punktów)
- Dysleksja, dyskalkulia i nadpobudliwość (9 kredytów)
Trzeci semestr
- Technologia edukacyjna i procesy uczenia się (9 kredytów)
- Wiele inteligencji, kreatywności, talentu i wysokich zdolności (9 kredytów)
- Final Master's Project (9 kredytów)
Razem: 81 kredytów
metodologia
Kursy online na żywo
Uczniowie mogą codziennie uczęszczać na zajęcia online na żywo . Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym.
Ponadto wszystkie zajęcia są nagrywane, więc jeśli uczniowie nie będą mogli w nich uczestniczyć, będą widzieli je z opóźnieniem tyle razy, ile chcą.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do nauki każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się.
W nim uczniowie znajdą: tematy, kluczowe pomysły, uzupełniające materiały audiowizualne, ćwiczenia, lektury, testy ewaluacyjne, fora, czaty, blogi oraz dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę, stale monitorując każdego ucznia.
Osobisty nauczyciel:
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
W UNIR codzienny wysiłek uczniów jest ceniony i nagradzany. Dlatego uzyskanie tytułu licencjata opiera się na:
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Egzaminy online.
Metodologia UNIR jest główną wartością dla naszych studentów. Pozwala im uczyć się w dowolnym miejscu w elastyczny sposób i zgodny z ich codziennym życiem. Ponadto mogą wchodzić w interakcje, odnosić się i dzielić doświadczeniami ze swoimi kolegami z klasy i profesorami, tak jak na uniwersytecie twarzą w twarz.