
Studia magisterskie in
Tytuł magistra w dziedzinie edukacji STEAM (nauki ścisłe, technologia, inżynieria, sztuka i matematyka)
Universidad Europea
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Spain
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Nov 2023
Wstęp
Master in STEAM Education proponuje nowe wyzwanie edukacyjne dla nauczycieli wczesnoszkolnych, podstawowych, średnich i średnich, promując w klasie w sposób włączający pasję do uczenia się przedmiotów ścisłych i artystycznych poprzez programowanie, robotykę i eksperymenty naukowe.
Edukacja STEAM to model promujący i usprawniający naukę przedmiotów ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki.
Jako ekspert w edukacji STEAM zostaniesz przeszkolony w zakresie innowacyjnych metodologii, promując metodologię dociekania w klasie, dzięki której Twoi uczniowie będą mogli odkrywać i manipulować, przeprowadzać eksperymenty, analizować wyniki i uczyć się argumentować swoje wnioski w różnych sytuacjach etapy uczenia się przedmiotów ścisłych.
Promuje rozwój myślenia obliczeniowego i jego zastosowanie w klasie. Opracowuje strategie nauczania na rzecz edukacji włączającej i integracyjnej.
Stosuje aktywne uczenie się poprzez innowacyjne metodologie, takie jak metodologia PBL (uczenie się oparte na projektach) na różnych etapach projektowania projektu, metodologie dociekań PBL i IBL lub Art Thinking.
Dlaczego warto studiować tytuł magistra w zakresie edukacji STEAM?
Jest specjalnie zaprojektowany dla nauczycieli przedmiotów STEAM, którzy chcą być częścią tej transformacji edukacyjnej i przekazywać swoim uczniom swoją pasję w zakresie nauk ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki.
Tytuł magistra opiera się na 8 filarach:
- Edukacja STEAM jako nowy paradygmat edukacyjny: poznaj podstawy edukacji STEAM i dowiedz się, jak je zastosować na każdym etapie edukacyjnym.
- Myślenie obliczeniowe: Program koncentruje się na rozwoju myślenia obliczeniowego poprzez programowanie, robotykę, badania naukowe i sztuczną inteligencję. Naucz się korzystać z narzędzi i zasobów technologicznych, aby zachęcać do logicznego myślenia, rozwiązywania problemów i kreatywności w klasie.
- Aktywne metodologie: poznaj podejścia takie jak uczenie się oparte na projektach, uczenie się oparte na dociekaniu, myślenie artystyczne i uczenie się oparte na problemach. Metodologie te zachęcają uczniów do aktywnego udziału, współpracy i rozwijania umiejętności praktycznych.
- Technologia: Korzystaj z szerokiej gamy narzędzi technologicznych, aby wzbogacić swoje zajęcia, w tym środowisk programistycznych, takich jak Scratch, Lego, RPG Maker i Unity, a także nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i rzeczywistość rozszerzona. Będziesz mógł efektywnie korzystać z tych narzędzi w klasie.
- Tworzenie treści i zajęć STEAM: będąc programem głównie praktycznym, będziesz tworzyć treści, projektować środowiska do nauki i sale lekcyjne oraz opracowywać projekty edukacyjne STEAM.
- Ocena: naucz się wdrażać procesy oceny dla tej metodologii, tworząc raporty i raporty odzwierciedlające postęp i osiągnięcia w projektach i działaniach STEAM.
- Edukacja włączająca: Program promuje edukację włączającą poprzez uniwersalny projekt uczenia się (UDA). Będziesz w stanie dostosować swoje podejście edukacyjne do indywidualnych potrzeb uczniów i wspierać zróżnicowane i włączające środowisko. Ponadto szczególny nacisk zostanie położony na zachęcanie dziewcząt i kobiet do udziału w dziedzinie STEAM.
- Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju: tytuł magistra dotyczy celów zrównoważonego rozwoju i ich integracji z edukacją. Będziesz projektować jednostki dydaktyczne i projekty promujące odpowiedzialne korzystanie z zasobów, odpowiedzialną konsumpcję i wysokiej jakości edukację.
Tytuł magistra edukacji STEAM to oficjalny stopień posiadający następujące cechy:
Certyfikat ANECA
Certyfikowany przez Narodową Agencję ds. Oceny Jakości i Akredytacji, podlegającą Ministerstwu Edukacji.
Europejskie uznanie
Tytuł, który może być homologowany i uznawany w dowolnym kraju Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego (EES).
Dostęp do doktoratu
Umożliwia dostęp do doktoratu z edukacji.
Punkty za opozycje lub konkursy
Oficjalne stopnie magisterskie są ważne w skali merytorycznej konkursów nauczycielskich administracji publicznej.
Jaka jest metodologia online?
Elastyczny
Wirtualne zajęcia na żywo, z którymi możesz się połączyć z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu.
Zamknąć
Będziesz mieć wsparcie naszych doświadczonych nauczycieli, którzy ułatwią Ci naukę, a także towarzyszącego im nauczyciela, który będzie Cię prowadził i pomagał osiągnąć Twoje cele.
Funkcjonalny
Wirtualny kampus będzie Twoją platformą edukacyjną, na której znajdziesz przedmioty, które będziesz zdawać. Ponadto będziesz mieć dostęp do biblioteki, obszaru społeczności, w którym możesz kontaktować się z innymi studentami, oraz całodobowej pomocy.
Rekrutacja
Program
Zdobądź 60 punktów ECTS.
Po ukończeniu tego programu student otrzymuje oficjalny tytuł magistra w dziedzinie edukacji STEAM wydany przez Universidad Europea .
- Moduł 1. Praktyczne aspekty podejścia edukacyjnego STEAM
- Moduł 2. Nauka STEAM w klasie: metodologie uczenia się
- Moduł 3. Edukacja STEAM i myślenie komputacyjne
- Moduł 4. Technologie cyfrowe jako ułatwienia w edukacji STEAM
- Moduł 5. Interdyscyplinarne programowanie nauczania dla edukacji STEAM
- Moduł 6. Projektowanie i ewaluacja projektów edukacyjnych STEAM
- Moduł 7. Uniwersalny projekt uczenia się (UDL) w edukacji STEAM
- Moduł 8. Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESD) poprzez edukację STEAM
- Moduł 9. Staże zawodowe
- Moduł 10. Praca magisterska