
Magister energii odnawialnej online
Online Spain
CZAS TRWANIA
12 Months
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
21 Apr 2025
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Master in Renewable Energies to pierwszy oficjalny tytuł magistra, który przygotowuje Cię do projektowania, zarządzania i kierowania projektami wytwarzania energii elektrycznej w oparciu o najbardziej aktualne czyste energie.
Będziesz mieć dostęp do dwóch certyfikatów TÜV Rheinland jako „Wind Farm Manager” i „Solar Farm Manager”, które pozwolą Ci skonsolidować wiedzę do rozwoju w sektorze energii elektrycznej i energii odnawialnej.
Współpracujemy z wiodącymi firmami z branży, takimi jak Acciona, Iberdrola, Naturgy czy Endesa
Dlaczego warto studiować magister energii odnawialnej?
1. Oficjalny Mistrz
Pierwszy tytuł magistra online w dziedzinie energii alternatywnych, który obejmuje najbardziej innowacyjne potrzeby w zakresie wytwarzania energii elektrycznej.
zakład na przyszłość
Hiszpania postawiła sobie cel na rok 2030, aby 42% energii produkowanej w kraju pochodziło z czystej energii.
Wysoka zatrudnialność
Zgodnie z danymi PNIEC, w latach 2020-2030 spodziewane jest utworzenie 182 000 miejsc pracy rocznie w sektorze energii odnawialnej.
14. edycja
Studiuj oficjalnego absolwenta studiów podyplomowych o europejskiej jakości i międzynarodowym uznaniu, z formatywną trajektorią, która sięga 14 wydań.
I również...
- Wzrost poziomu konkurencyjności rynku pracy w obszarach efektywności energetycznej i transformacji zwiększył zapotrzebowanie na kandydatów posiadających aktualną wiedzę i umiejętności menedżerskie w administracji i zarządzaniu przedsiębiorstwami energetycznymi.
- Oficjalny absolwent studiów podyplomowych w zakresie energii odnawialnej Universidad Europea promuje rozwój umiejętności multidyscyplinarnych, które pozwolą ci projektować, optymalizować i oceniać techniczną i ekonomiczną opłacalność inicjatyw w zakresie energii odnawialnej.
- Nauczysz się rozwijać i zarządzać projektami za pomocą narzędzi takich jak PVsyst dla instalacji fotowoltaicznych oraz WasP i Windographer dla instalacji wiatrowych.
Galeria
Idealni studenci
Oficjalny tytuł magistra kształcenia na odległość w zakresie energii odnawialnych jest przeznaczony dla profili architektów, architektów technicznych, inżynierów budownictwa, dróg, kanałów i portów, robót publicznych i przemysłowych, absolwentów w obszarach budownictwa oraz budownictwa cywilnego i przemysłowego oraz specjalistów w sektorze budowlanym. Energie Odnawialne, które posiadają wykształcenie wyższe i wykazują wystarczające doświadczenie w dziedzinie energii odnawialnych.
Rekrutacja
Program
Kompletne szkolenie
- Poznasz podstawy energii słonecznej i jej główne zastosowania.
- Będziesz miał wizję różnych istniejących rodzajów biomasy i biopaliwa oraz ich właściwości.
- Zagłębisz się w potencjał sektora fotowoltaicznego i jego przyszłość.
- Przeanalizujesz inne formy energii odnawialnej, takie jak energia geotermalna lub energia pływów.
uczenie się przez doświadczenie
- Ucz się od profesjonalistów pracujących w wiodących firmach, takich jak CSIC, ITER, RAUCA (Efficient Engineering), francuskie Ministerstwo Urbanistyki, Esfero Arquitectura i Tesela Innova
- Korepetycje z projektów innowacyjnych w zakresie energii odnawialnej.
- Już od pierwszego dnia będziesz pracować nad prawdziwymi projektami aplikacji.
program
Na oficjalnym stopniu magistra energii odnawialnej studiujesz aktualny kontekst energetyczny i elektryczny, zagłębiając się w czyste energie, takie jak hydraulika, biomasa i biopaliwa, energia fotowoltaiczna, energia słoneczna i termoelektryczna, energia wiatrowa i pojawiające się energie odnawialne.
Ponadto szkolisz się w zakresie zarządzania, opracowywania projektów i tworzenia przedsiębiorstw w branży.
- Moduł 1: Aktualny kontekst energetyczny i elektryczny
- Moduł 2: Energia hydrauliczna
- Moduł 3: Biomasa i biopaliwa
- Moduł 4: Energia fotowoltaiczna
- Moduł 5: Energia cieplna i termoelektryczna
- Moduł 6: Energia wiatrowa
- Moduł 7: Pojawiające się energie odnawialne
- Moduł 8: Zarządzanie i rozwój projektów dotyczących energii odnawialnej
- Moduł 9 Tworzenie biznesu
- Moduł 10: Końcowy projekt główny
Tytułowe kompetencje
Podstawowe umiejętności
- CB1: Posiada i rozumie wiedzę, która zapewnia podstawę lub możliwość bycia oryginalnym w opracowywaniu i/lub stosowaniu pomysłów, często w kontekście badawczym.
- CB2: Aby studenci wiedzieli, jak zastosować zdobytą wiedzę i swoją zdolność do rozwiązywania problemów w nowych lub mało znanych środowiskach w szerszych (lub multidyscyplinarnych) kontekstach związanych z ich obszarem studiów.
- CB3: Aby uczniowie byli w stanie integrować wiedzę i stawić czoła złożoności formułowania sądów na podstawie informacji, które – będąc niekompletne lub ograniczone – obejmują refleksje na temat społecznej i etycznej odpowiedzialności związanej z zastosowaniem ich wiedzy i osądów.
- CB4: Aby uczniowie wiedzieli, jak przekazywać swoje wnioski – oraz wiedzę i ostateczne powody, które je wspierają – wyspecjalizowanej i niewyspecjalizowanej publiczności w jasny i jednoznaczny sposób.
- CB5: Aby uczniowie posiadali umiejętności uczenia się, które pozwolą im kontynuować naukę w sposób, który będzie w dużej mierze samodzielny lub autonomiczny.
kompetencje przekrojowe
- CT1: Odpowiedzialność: Aby uczeń był w stanie przyjąć konsekwencje swoich działań i uczyć się na własnych działaniach.
- CT2: Pewność siebie: Że uczeń jest w stanie działać bezpiecznie i ma wystarczającą motywację do osiągnięcia swoich celów.
- CT3: Świadomość wartości etycznych: Zdolność studenta do odczuwania, oceniania, argumentowania i działania zgodnie z wartościami moralnymi w sposób spójny, trwały i autonomiczny.
- CT4: Umiejętności komunikacyjne: Uczeń potrafi skutecznie wyrażać koncepcje i pomysły, w tym umiejętność komunikowania się na piśmie w sposób zwięzły i jasny, a także skutecznego wypowiadania się publicznie.
- CT5: Rozumienie interpersonalne: Uczeń potrafi aktywnie słuchać w celu osiągnięcia porozumienia, stosując asertywny styl komunikacji.
- CT6: Elastyczność: Uczeń potrafi przystosować się i pracować w różnych i różnorodnych sytuacjach, z różnymi ludźmi i kulturami. Polega na docenieniu i zrozumieniu różnych stanowisk, dostosowaniu własnego podejścia do sytuacji, w której tego wymaga.
- CT7: Praca zespołowa: Uczeń potrafi aktywnie uczestniczyć w osiąganiu wspólnego celu, słuchając, szanując i doceniając pomysły i propozycje pozostałych członków swojego zespołu.
- CT8: Inicjatywa: Uczeń potrafi proaktywnie przewidywać, proponując rozwiązania lub alternatywy dla przedstawionych sytuacji.
- CT9: Planowanie: Aby student potrafił skutecznie określić swoje cele i priorytety, określając optymalne działania, terminy i zasoby potrzebne do osiągnięcia tych celów.
- CT10: Innowacyjność-kreatywność: Uczeń potrafi wymyślić nowe i różne rozwiązania problemów, które dodają wartość do pojawiających się problemów.
ogólnych umiejętności
- CG1: Zdolność do zarządzania technicznego i zarządzania projektami w dziedzinie energii odnawialnych.
- CG2: Naucz się stosować w nowych lub mało znanych środowiskach, w szerszych (lub multidyscyplinarnych) kontekstach, koncepcje, zasady, teorie lub modele związane z Twoim obszarem studiów.
- CG3: Odpowiednio, kreatywnie i elastycznie przygotować wykonalne rozwiązania techniczne problemów pojawiających się w projektach wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych.
- CG4: Analizuj, syntetyzuj i wydawaj oceny w oparciu o kryteria techniczne, ekonomiczne i środowiskowe.
- CG5: Przedstawianie pomysłów, procedur lub raportów z badań oraz doradzanie osobom i organizacjom w odniesieniu do wykorzystania energii z odnawialnych zasobów naturalnych i ich efektywności energetycznej.
- CG6: Umiejętność skutecznej i opartej na współpracy integracji z multidyscyplinarnymi zespołami roboczymi.
Konkretne kompetencje
- CE1: Znajomość obecnego kontekstu energetycznego i elektrycznego z różnych perspektyw: struktury systemu elektroenergetycznego, funkcjonowania rynku energii elektrycznej, otoczenia regulacyjnego, analizy i ewolucji systemu wytwarzania energii elektrycznej w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej.
- CE2: Zna kryteria techniczno-ekonomiczne systemów wytwórczych opartych na wykorzystaniu energii konwencjonalnych: energia jądrowa, wielkogabarytowa energia hydrauliczna, konwencjonalna energia cieplna, cykl kombinowany oraz aktualne otoczenie regulacyjne zarówno konwencjonalnych, jak i odnawialnych systemów wytwórczych oraz dynamikę ich ewolucji.
- CE3: Analizować i oceniać problemy środowiskowe związane z produkcją, przetwarzaniem, dystrybucją i zużyciem energii oraz problemy spowodowane różnymi technologiami wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych i konwencjonalnych.
- CE4: Zna podstawowe pojęcia związane z elektrowniami hydraulicznymi, działaniem instalacji hydraulicznych rewersyjnych i ich różnymi reżimami pracy, a także otoczenie regulacyjne mające zastosowanie do hydraulicznych systemów wytwórczych w ramach reżimu specjalnego i przedstawia ich wpływ na system elektryczny i energetykę krajową.
- CE5: Przeanalizować i opisać różne fazy podstawowego projektu hydraulicznego, koncentrując się szczególnie na aspektach technicznych, ekonomicznych i środowiskowych projektu.
- CE6: Uzyskaj głęboką wizję źródeł i rodzajów biomasy i biopaliw, podkreślając procesy transformacji właściwe tym źródłom, znaczenie ich dzisiejszego wykorzystania i komercjalizacji.
- CE7: Znać zakłady przemysłowe produkujące biomasę, biodiesel i bioetanol oraz identyfikować główne problemy tych procesów i jakie strategie można wdrożyć, aby je rozwiązać, a także identyfikować i analizować różne fazy podstawowego projektu dotyczącego biomasy i biopaliw. .
- CE8: Znajomość podstawowych koncepcji projektowania i wymiarowania systemów fotowoltaicznych podłączonych do sieci i izolowanych.
- CE9: Stosować kryteria techniczne i ekonomiczne przy wyborze elementów elektrycznych, mechanicznych i sterujących tych systemów fotowoltaicznych, a także stosować obowiązujące przepisy oraz przeprowadzać wymiarowanie i projektowanie różnych faz podstawowego projektu fotowoltaicznego.
- CE10: Opisać podstawowe koncepcje projektowania i wymiarowania systemów termicznych i termoelektrycznych.
- CE11: Znać techniczne i ekonomiczne kryteria wyboru elementów elektrycznych, mechanicznych i sterujących tych systemów termicznych i termoelektrycznych, a także stosowanie obowiązujących przepisów oraz przeprowadzać wymiarowanie i projektowanie różnych etapów podstawowego projektu instalacji fotowoltaicznej.
- CE12: Opisać podstawowe koncepcje projektowania i wymiarowania systemów wiatrowych.
- CE13: Stosować kryteria techniczne i ekonomiczne przy projektowaniu i wymiarowaniu farm wiatrowych, a także stosowanie aktualnych przepisów i studiów wykonalności ekonomicznej oraz przeprowadzać wymiarowanie i projektowanie różnych etapów podstawowego projektu wiatrowego.
- CE14: Zna główne cechy powstających systemów odnawialnych, które obecnie znajdują się w stanie demonstracyjnym, ale które za kilka lat będą systemami wytwórczymi o szerokim zastosowaniu w systemach energetycznych.
- CE15: Opisać i przeanalizować różne fazy podstawowego projektu geotermalnego, koncentrując się szczególnie na aspektach technicznych, ekonomicznych i środowiskowych projektu.
- CE16: Znajomość elementów zarządzania i opracowywania rzeczywistych, praktycznych projektów związanych z różnymi modułami energii odnawialnej opisanymi powyżej.
- CE17: Zna metody pracy przedsiębiorstw z branży OZE i pisze raporty dotyczące zadań związanych z ich działalnością.
- CE18: Przyjmuje rozwiązania techniczne w oparciu o umiejętność analizy i syntezy informacji uzyskanych podczas poprzednich modułów, dostarczając rozwiązania techniczne opracowane podczas wymiarowania i projektowania końcowego projektu magisterskiego.
Możliwości związane z karierą
Krajowy Zintegrowany Plan na rzecz Energii i Klimatu 2021-2030 będzie miał pozytywny wpływ na tworzenie bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w ciągu najbliższych dziesięciu lat, aż do osiągnięcia 364 000 dodatkowych miejsc pracy w 2030 r. Dzięki oficjalnemu tytułowi magistra nauczania na odległość w zakresie Energii Odnawialnych możesz zostanie przeszkolony jako:
- Kierownik obiektów energetycznych
- Kierownik farmy wiatrowej
- Kierownik parku fotowoltaicznego
- Specjalista w zakresie efektywności energetycznej
- Odpowiedzialny za zarządzanie usługami energetycznymi
- Audytor lub konsultant ds. energii dla firm
- Analityk wykonalności
- Specjalista inżynier projektów energetycznych