MagisterskiePhDLawlicencjatMBAHealthcareCourses
Keystone logo
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid Magister marketingu cyfrowego i sieci społecznościowych
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid

Magister marketingu cyfrowego i sieci społecznościowych

Madrid, Hiszpania

12 Months

Hiszpański

Niepełny etat

18 Sep 2023

25 Sep 2023

EUR 5460 / per course *

Nauka na odległość

* cena pełnego dyplomu magisterskiego za jednorazową opłatą

Wstęp

University Master's Degree (Official) w Digital Marketing and Social Networks to niezwykle praktyczny program, skoncentrowany na zwiększeniu zatrudnialności studenta, który zapewnia wiedzę, zarówno strategiczną, jak i operacyjną, w jednym z obszarów, który najbardziej rozwinął się w ostatnich latach w zakresie organizacji: marketing w kanałach cyfrowych i sieciach społecznościowych jako element komunikacji z publicznością.

Jest to oficjalny i innowacyjny program, który został opracowany, aby dostosować się do nowych potrzeb, które pojawiły się w cyfryzacji firm. Ten Mistrz ma podwójny cel: z jednej strony, aby ułatwić opanowanie podstaw marketingu cyfrowego, które mają zastosowanie, poprzez odpowiednią strategię osiągnięcia różnych celów, w zależności od punktu procesu decyzyjnego, w którym klient; z drugiej strony uczenie głębokiego korzystania z narzędzi i kanałów, dostarczanie wiedzy technicznej, która pozwala uczniowi pracować z kanałami cyfrowymi z wypłacalnością w dziale marketingu lub w agencji.

Czynności, które uczeń wykonuje w trakcie studiów magisterskich, to ćwiczenia, z którymi na co dzień mierzy się specjalista ds. mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego, które wraz z treścią programu i wyborem nauczycieli, które w większości przypadków , łączy nauczanie z praktyką zawodową, zapewniając wspomniane wyżej praktyczne podejście oraz odnawianie i aktualność treści.

adresowane do

Magister marketingu cyfrowego i sieci społecznościowych jest skierowany głównie do absolwentów lub absolwentów gałęzi nauk społecznych i prawnych, w szczególności w obszarach handlu i marketingu, ekonomii, organizacji biznesu, dziennikarstwa, reklamy i komunikacji audiowizualnej.

Bez uszczerbku dla tego, absolwenci innej edukacji, którzy chcą zdobyć szkolenie na wysokim poziomie, które pozwoli im na profesjonalną projekcję w obszarze przedmiotu Mistrza, mogą uzyskać dostęp do Mistrza. W tym celu obowiązkowe będzie przeprowadzenie serii szkoleń uzupełniających, które wzmocnią wiedzę związaną z różnymi przedmiotami i zapewnią uczniowi niezbędną wcześniejszą wiedzę, która umożliwi dostęp do Mistrza z pełnymi gwarancjami.

Uzupełnienia te odnoszą się do następujących tematów:

  • Marketing i globalizacja.
  • Sieci społecznościowe i zarządzanie społecznością.

System nauczania

UDIMA szkolenia UDIMA opiera się na edukacji na odległość, intensywnie wykorzystując technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w celu ułatwienia procesu edukacyjnego.

UDIMA uczenia się UDIMA przewiduje przeprowadzanie i, w stosownych przypadkach, przezwyciężanie różnych rodzajów działań. Wagi procentowe ustalone do oceny działań każdego przedmiotu zostaną szczegółowo opisane w pliku każdego modułu lub przedmiotu zawartego w planie nauczania i zostaną ustalone na podstawie wartości maksymalnych i minimalnych określonych w poniższej tabeli:

Udział w zajęciach edukacyjnych (AA)

10-20%

Sterowanie

10-20%

Działania związane z oceną ciągłą (AEC):
założenia i przykłady praktyczne, prace poszukiwawcze informacji, realizacja i prezentacja raportów.

20-50%

Egzamin końcowy twarzą w twarz

60%

CAŁKOWITY

100%

We wszystkich przedmiotach student jest monitorowany naukowo poprzez kwalifikację zajęć dydaktycznych w oparciu o charakterystykę Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego.

metodologia

UDIMA opiera się na systemie nauczania na odległość, który promuje ciągłą ocenę i „uczenie się przez działanie” w środowisku bliskości, dostępności i interakcji w czasie rzeczywistym między nauczycielem a uczniem, poprzez technologie informacyjne i komunikację.

Proces nauczania-uczenia się rozwijany jest w Wirtualnych Klasach, w których uczniowie mają do dyspozycji Przewodnik Nauczania z planowaniem przedmiotu. Metodyka nauczania zapewnia przyswajanie wiedzy oraz umiejętności zawodowych i osobistych poprzez system ciągłego oceniania w postaci zajęć dydaktycznych, kwestionariuszy samooceny oraz osobistego egzaminu końcowego.

Aby promować naukę i szkolenie ucznia, opracowywane są następujące działania szkoleniowe:

  1. Przestudiuj Jednostki Dydaktyczne poprzez udostępniony studentowi materiał dydaktyczny przeznaczony do nauki online: podręczniki, książki, artykuły i inną bibliografię związaną z omawianymi przedmiotami.
  2. Opracuj edukacyjne działania szkoleniowe za pomocą założeń, praktycznych przypadków i kwestionariuszy, korzystając z narzędzi internetowych platform nauczania.
  3. Wykonywać czynności, które obejmują wyszukiwanie informacji i zarządzanie nimi.
  4. Przygotowuj opracowania, raporty, projekty uruchamiające umiejętności zawodowe.
  5. Zaoferuj uczniowi akcję samouczka do stałej dyspozycji, która umożliwi prawidłowy proces nauczania-uczenia się, wykorzystując strategie uzupełniające, takie jak samouczki online lub telefoniczne.
  6. Opracuj proces ewaluacji w ciągłym działaniu, który pozwoli na reorientację procesu uczenia się.
  7. Odbywać staże programowe i pozalekcyjne w wyspecjalizowanych ośrodkach w celu osiągnięcia umiejętności zawodowych danego stopnia.
  8. Promuj zdolności badawcze poprzez strategie dydaktyczne, takie jak formułowanie projektów, analiza danych, badanie wyników, wyciąganie wniosków i posługiwanie się bibliografią.
  9. Rozwijanie umiejętności prezentacji ustnej i obrony prac naukowych, wykorzystując możliwości narzędzi nauczania automatyki biurowej.

perspektywy kariery

Ze względu na swój związek ze światem pracy, UDIMA aktywnie pracuje nad wykrywaniem umiejętności i zdolności najbardziej poszukiwanych na obecnym rynku pracy.

Ten konkretny stopień magistra umożliwia następujące możliwości zawodowe:

  • Menedżer komunikacji cyfrowej.
  • Dyrektor ds. marketingu internetowego.
  • Konsultant SEO, SEM.
  • Community Manager.
  • Menedżer treści multimedialnych.
  • Odpowiedzialny za content marketing.

O szkole

pytania