MagisterskiePhDLawlicencjatMBAHealthcareCourses
Keystone logo
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid Magister Kierunku i Zarządzania Ośrodkami Edukacyjnymi
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid

Magister Kierunku i Zarządzania Ośrodkami Edukacyjnymi

Madrid, Hiszpania

12 Months

Hiszpański

Niepełny etat

Termin składania wniosków

25 Sep 2023

EUR 5460 / per course *

Nauka na odległość

* cena pełnego dyplomu magisterskiego za jednorazową opłatą

Wstęp

Celem Uczelnianego Magistratu Kierowania i Zarządzania Ośrodkami Edukacyjnymi jest przygotowanie zawodowe i techniczne absolwentów uczelni, którzy zamierzają nabyć umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi. W tym celu studia magisterskie mają na celu zapewnienie studentowi umiejętności i narzędzi niezbędnych do pracy w multidyscyplinarnym zespole profesjonalistów, a także promowanie jakości i innowacji w systemie edukacyjnym.

Członkowie zespołów zarządzających i menedżerowie instytucji edukacyjnych odczuwają obecnie pilną potrzebę szkoleń, które pozwolą im odpowiednio reagować na złożone sytuacje, które pojawiają się na co dzień w ich miejscach pracy. Wymagania, jakie współczesne społeczeństwo stawia instytucjom edukacyjnym, wymagają ciągłej odnowy zarówno ośrodków edukacyjnych, jak i kształcenia profesjonalistów w nich pracujących.

W tym sensie, poprzez uniwersyteckie studia magisterskie w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi, celem jest zdobycie przez studentów wiedzy i umiejętności niezbędnych do pełnienia funkcji kierowania i zarządzania ośrodkami z doskonałymi wynikami.

Uczelniany tytuł magistra kierunku i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi UDIMA którego plan studiów jest opublikowany w BOE numer 108 z dnia 6 maja 2015 r.

adresowane do

Master skierowany jest do wszystkich osób z wykształceniem wyższym, które są zainteresowane specjalizacją w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi. Ten program szkoleniowy nie wymaga wcześniejszego doświadczenia i szkolenia, ale ma na celu zapewnienie pełnego szkolenia w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi w sposób progresywny i skuteczny.

Cele mistrza

Głównym celem studiów magisterskich w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi jest szkolenie najwyższej klasy specjalistów w celu skutecznego wykonywania funkcji dyrektywnej i zarządzającej ośrodkami edukacyjnymi.

Po ukończeniu studiów magisterskich student będzie potrafił:

  • Buduj więzi ze społecznością szkolną i skutecznie angażuj się w procesy edukacyjne.
  • Promuj relacje międzyludzkie między różnymi członkami społeczności edukacyjnej.
  • Przeanalizuj osobliwości każdej szkoły, aby zastosować najbardziej odpowiednie zasady i modele zarządzania oświatą.
  • Zaproponuj innowacyjne procedury i metodologie w celu poprawy i optymalizacji zasobów w celu spełnienia celów centrum edukacyjnego.
  • Rozumieć i interpretować ramy prawne i ogólne zasady organizacyjne prawidłowego funkcjonowania ośrodka w aspekcie edukacyjnym, ekonomicznym i zarządzania zasobami ludzkimi i materialnymi.
  • Podejmuj decyzje w złożonych kontekstach i sytuacjach trudnych, oceniając potrzeby społeczności edukacyjnej i planując możliwe rozwiązania, uwzględniając realia społeczno-gospodarcze chwili.
  • Projektuj i rozwijaj przestrzenie do nauki ze szczególnym uwzględnieniem równości, edukacji emocjonalnej i wartości, równych praw i szans kobiet i mężczyzn, szkolenia obywatelskiego i poszanowania praw człowieka.
  • Zachęcaj i rozwijaj ducha przedsiębiorczości i innowacyjne inicjatywy w kierowaniu i zarządzaniu centrum edukacyjnym.

System nauczania

UDIMA szkolenia UDIMA opiera się na edukacji na odległość, intensywnie wykorzystując technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w celu ułatwienia procesu edukacyjnego.

UDIMA uczenia się UDIMA przewiduje przeprowadzanie i, w stosownych przypadkach, przezwyciężanie różnych rodzajów działań. Wagi procentowe ustalone do oceny działań każdego przedmiotu zostaną szczegółowo opisane w pliku każdego modułu lub przedmiotu zawartego w planie nauczania i zostaną ustalone na podstawie wartości maksymalnych i minimalnych określonych w poniższej tabeli:

Udział w zajęciach edukacyjnych

10-20%

Sterowanie

10-20%

Działania w zakresie ciągłej oceny (AEC):

20-30%

Egzamin końcowy twarzą w twarz

50-60%

CAŁKOWITY

100%

We wszystkich przedmiotach student jest monitorowany naukowo poprzez kwalifikację zajęć dydaktycznych w oparciu o charakterystykę Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego.

perspektywy kariery

Ze względu na swój związek ze światem pracy, UDIMA aktywnie pracuje nad wykrywaniem umiejętności i zdolności najbardziej poszukiwanych na obecnym rynku pracy. Ten tytuł magistra umożliwia wykonywanie zadań przywódczych i zarządczych w:

  • Ośrodki edukacji dla niemowląt, szkół podstawowych i średnich.
  • Centra Szkolenia Zawodowego.
  • Centra Edukacji Specjalnej.
  • Centra Edukacji Dorosłych.

O szkole

pytania