Magister Kierunku i Zarządzania Ośrodkami Edukacyjnymi
Madrid, Hiszpania
CZAS TRWANIA
12 Months
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
25 Sep 2023
CZESNE
EUR 5460 / per course *
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
* cena pełnego dyplomu magisterskiego za jednorazową opłatą
Wstęp
Celem Uczelnianego Magistratu Kierowania i Zarządzania Ośrodkami Edukacyjnymi jest przygotowanie zawodowe i techniczne absolwentów uczelni, którzy zamierzają nabyć umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi. W tym celu studia magisterskie mają na celu zapewnienie studentowi umiejętności i narzędzi niezbędnych do pracy w multidyscyplinarnym zespole profesjonalistów, a także promowanie jakości i innowacji w systemie edukacyjnym.
Członkowie zespołów zarządzających i menedżerowie instytucji edukacyjnych odczuwają obecnie pilną potrzebę szkoleń, które pozwolą im odpowiednio reagować na złożone sytuacje, które pojawiają się na co dzień w ich miejscach pracy. Wymagania, jakie współczesne społeczeństwo stawia instytucjom edukacyjnym, wymagają ciągłej odnowy zarówno ośrodków edukacyjnych, jak i kształcenia profesjonalistów w nich pracujących.
W tym sensie, poprzez uniwersyteckie studia magisterskie w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi, celem jest zdobycie przez studentów wiedzy i umiejętności niezbędnych do pełnienia funkcji kierowania i zarządzania ośrodkami z doskonałymi wynikami.
Uczelniany tytuł magistra kierunku i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi UDIMA którego plan studiów jest opublikowany w BOE numer 108 z dnia 6 maja 2015 r.
adresowane do
Master skierowany jest do wszystkich osób z wykształceniem wyższym, które są zainteresowane specjalizacją w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi. Ten program szkoleniowy nie wymaga wcześniejszego doświadczenia i szkolenia, ale ma na celu zapewnienie pełnego szkolenia w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi w sposób progresywny i skuteczny.
Cele mistrza
Głównym celem studiów magisterskich w zakresie kierowania i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi jest szkolenie najwyższej klasy specjalistów w celu skutecznego wykonywania funkcji dyrektywnej i zarządzającej ośrodkami edukacyjnymi.
Po ukończeniu studiów magisterskich student będzie potrafił:
- Buduj więzi ze społecznością szkolną i skutecznie angażuj się w procesy edukacyjne.
- Promuj relacje międzyludzkie między różnymi członkami społeczności edukacyjnej.
- Przeanalizuj osobliwości każdej szkoły, aby zastosować najbardziej odpowiednie zasady i modele zarządzania oświatą.
- Zaproponuj innowacyjne procedury i metodologie w celu poprawy i optymalizacji zasobów w celu spełnienia celów centrum edukacyjnego.
- Rozumieć i interpretować ramy prawne i ogólne zasady organizacyjne prawidłowego funkcjonowania ośrodka w aspekcie edukacyjnym, ekonomicznym i zarządzania zasobami ludzkimi i materialnymi.
- Podejmuj decyzje w złożonych kontekstach i sytuacjach trudnych, oceniając potrzeby społeczności edukacyjnej i planując możliwe rozwiązania, uwzględniając realia społeczno-gospodarcze chwili.
- Projektuj i rozwijaj przestrzenie do nauki ze szczególnym uwzględnieniem równości, edukacji emocjonalnej i wartości, równych praw i szans kobiet i mężczyzn, szkolenia obywatelskiego i poszanowania praw człowieka.
- Zachęcaj i rozwijaj ducha przedsiębiorczości i innowacyjne inicjatywy w kierowaniu i zarządzaniu centrum edukacyjnym.
System nauczania
UDIMA szkolenia UDIMA opiera się na edukacji na odległość, intensywnie wykorzystując technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w celu ułatwienia procesu edukacyjnego.
UDIMA uczenia się UDIMA przewiduje przeprowadzanie i, w stosownych przypadkach, przezwyciężanie różnych rodzajów działań. Wagi procentowe ustalone do oceny działań każdego przedmiotu zostaną szczegółowo opisane w pliku każdego modułu lub przedmiotu zawartego w planie nauczania i zostaną ustalone na podstawie wartości maksymalnych i minimalnych określonych w poniższej tabeli:
Udział w zajęciach edukacyjnych | 10-20% |
Sterowanie | 10-20% |
Działania w zakresie ciągłej oceny (AEC): | 20-30% |
Egzamin końcowy twarzą w twarz | 50-60% |
CAŁKOWITY | 100% |
We wszystkich przedmiotach student jest monitorowany naukowo poprzez kwalifikację zajęć dydaktycznych w oparciu o charakterystykę Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego.
perspektywy kariery
Ze względu na swój związek ze światem pracy, UDIMA aktywnie pracuje nad wykrywaniem umiejętności i zdolności najbardziej poszukiwanych na obecnym rynku pracy. Ten tytuł magistra umożliwia wykonywanie zadań przywódczych i zarządczych w:
- Ośrodki edukacji dla niemowląt, szkół podstawowych i średnich.
- Centra Szkolenia Zawodowego.
- Centra Edukacji Specjalnej.
- Centra Edukacji Dorosłych.