![UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid Magister edukacji i zasobów cyfrowych (e-learning)](https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/f_auto/q_auto/g_auto/w_724/dpr_2.0/element/62/62830_cover.jpg)
Magister edukacji i zasobów cyfrowych (e-learning)
Madrid, Hiszpania
CZAS TRWANIA
12 Months
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
25 Sep 2023
CZESNE
EUR 5460 / per course *
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
* cena pełnego dyplomu magisterskiego za jednorazową opłatą
Wstęp
Magister edukacji i zasobów cyfrowych (e-learning) ma na celu zapewnienie nauczycielom i przyszłym nauczycielom umiejętności cyfrowych w zakresie integracji technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w dziedzinie edukacji z praktycznego i innowacyjnego podejścia, zapewniając im strategie pedagogiczne, które pomagają im korzystać te zasoby, opracowują innowacyjne projekty edukacyjne i doskonalą swoją praktykę zawodową.
Technologie są obecnie niezbędnym środkiem w tworzeniu przestrzeni do nauczania i uczenia się, ponieważ oferują środowiska i narzędzia o wielu możliwościach oraz umożliwiają pokonanie różnych przeszkód. W tym kontekście rola i szkolenie nauczycieli jest niezbędne, aby zintegrować te zasoby w różnych obszarach wiedzy, przy użyciu najodpowiedniejszych metodologii i możliwości osiągnięcia zaplanowanych celów edukacyjnych.
Dlatego tytuł magistra edukacji i zasobów cyfrowych (e-learning) koncentruje się na szkoleniach edukatorów i ekspertów w dziedzinie technologii edukacyjnych, którzy chcą wprowadzić te zasoby do praktyki nauczania i poprawić edukację swoich uczniów. W tym celu proponuje się serię przedmiotów teoretycznych i praktycznych, które oferują narzędzia i metodologie edukacyjne, zasoby cyfrowe do tworzenia i edycji treści, przestrzenie współpracy, a także instrumenty i modele oceny w tej dziedzinie.
Szkolenie to jest akredytowane przez Fundację Madri+d, będąc oficjalnym dyplomem uniwersyteckim, który pozwala na uzyskanie, w zależności od podstaw każdego konkursu, wyższego wyniku w skali sprzeciwu wobec nauczania lub w konkursach Administracji Publicznej.
adresowane do
Studia magisterskie w zakresie edukacji i zasobów cyfrowych (e-learning) są skierowane w szczególności do:
- Absolwenci szkół wyższych, studiów licencjackich lub podyplomowych, którzy zamierzają poświęcić się edukacji formalnej lub pozaformalnej i muszą zostać przeszkoleni w zakresie umiejętności cyfrowych związanych z edukacją.
- Praktykujący nauczyciele, którzy chcą zaktualizować swoje szkolenie w zakresie umiejętności cyfrowych związanych z edukacją.
Dlatego stopień magistra może być szczególnie interesujący dla następujących grup:
- Nauczyciele wszystkich poziomów edukacyjnych i dziedzin (szkolenia biznesowe i regulowane), którzy chcą zastosować technologię edukacyjną w swoich klasach.
- Nauczyciele wszystkich poziomów edukacji i dziedzin (szkolenia biznesowe i regulowane), którzy chcą projektować, koordynować i nadzorować szkolenia online.
- Odpowiedzialny za ośrodki edukacyjne lub sekcje edukacji w różnych instytucjach, które chcą włączyć lub ulepszyć możliwości technologii edukacyjnej w swoich ofertach akademickich.
- Koordynatorzy ICT ośrodków kształcenia podstawowego, średniego i zawodowego.
- Edukatorzy społeczni i inne nieformalne podmioty edukacyjne, które wymagają wykorzystania technologii edukacyjnych jako zasobu metodologicznego.
- Trenerzy kadry dydaktycznej wszystkich poziomów kształcenia i kierunków (szkolenia biznesowe i regulowane).
- Profesjonaliści i nauczyciele, którzy chcą projektować procesy wdrażania, organizacji, pozyskiwania i aktualizacji technologii edukacyjnych w sektorach edukacji, wydawniczym i biznesowym.
Oficjalność tytułu
Po zatwierdzeniu procedury weryfikacji ustanowionej w dekrecie królewskim 1393/2007 z dnia 29 października, który reguluje organizację oficjalnego nauczania uniwersyteckiego, wprowadzenie tytułu jest dozwolone rozporządzeniem Wspólnoty Madrytu nr 1820/2021 z dnia 13 lipca (BOCM z dnia 21 lipca 2021 r.).
perspektywy kariery
Ze względu na swój związek ze światem pracy, UDIMA aktywnie działa na rzecz wykrywania szkoleń i umiejętności najbardziej poszukiwanych na obecnym rynku pracy.
Ten konkretny stopień magistra ma na celu zapewnienie nauczycielom i przyszłym nauczycielom umiejętności cyfrowych w celu zintegrowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w dziedzinie edukacji z praktycznym i innowacyjnym podejściem oraz przeszkolenie ich w zakresie następujących możliwości zawodowych:
- Nauczyciel-ekspert w zakresie technologii edukacyjnych.
- Trener kadry akademickiej i studentów w zakresie wykorzystania technologii.
- Odpowiedzialny za działy teleinformatyki w ośrodkach edukacyjnych.
- Koordynator edukacyjnych programów cyfrowych, wdrażających innowacje w procesach uczenia się.
- Doradca przy tworzeniu edukacyjnych programów innowacji.
- Projektant zasobów i treści edukacyjnych za pośrednictwem ICT.
- Ewaluator treści edukacyjnych.