Jak rozwijać dochodowy kurs grupowy na Facebooku
The Internet Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bethersden, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 297 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Dowiedz się, jak założyć, rozwijać i zarabiać własną grupę na Facebooku… kurs online – natychmiastowy dostęp
Obecnie z grup na Facebooku korzysta ponad 1 MILIARD osób, a liczba ta cały czas rośnie. Grupy na Facebooku służą do budowania społeczności, budowania autorytetu i sprzedaży produktów … TAK, … Grupy na Facebooku to świetny sposób na zdobycie większej liczby klientów i zwiększenie sprzedaży!
Założenie własnej grupy na Facebooku to jeden z najszybszych sposobów na osiągnięcie pozycji lidera branży i autorytetu w swojej dziedzinie.
Dlaczego Grupy na Facebooku?
Mówiąc prościej, ludzie prowadzą interesy z ludźmi, których znają, lubią i którym ufają, a „Budowanie społeczności” w powijakach będzie teraz podstawą wszystkich biznesów w przyszłości. Mark Zuckerberg [współzałożyciel Facebooka] ogłosił niedawno, że poświęca więcej zasobów i czasu na budowanie grup na Facebooku, a Facebook zmienił swoją misję, aby skupić się na społeczności.
Zaufanie i dowód społeczny to jedne z najważniejszych czynników wpływających na podjęcie decyzji o zakupie, więc jeśli nauczysz się łączyć te dwa czynniki na znanej, globalnej platformie, takiej jak Facebook, jesteś zwycięzcą i będziesz miał przewagę nad konkurencją.
Dodatkowo, jeśli wiesz, jak prawidłowo założyć grupę na Facebooku, będzie ona rosła organicznie bez potrzeby płatnej reklamy.
Więc dla kogo pracują grupy na Facebooku?
Cóż, budowanie społeczności działa w przypadku większości firm… jeśli wiesz, jak tworzyć treści i dyskusję wokół swojej marki, zbudujesz lojalne grono fanów, którzy Ci ufają i którzy chętnie od Ciebie kupują.
- Korzyści z grupy na Facebooku dla Twojej firmy:
- Buduje lojalną społeczność
- Buduje zaufanie do Twojej firmy
- Pozycjonuje Cię jako eksperta
- Rozwija świetne relacje z Twoimi obserwującymi
- Posty grupowe na Facebooku są znacznie bardziej prawdopodobne, aby pojawić się w kanałach wiadomości członków w porównaniu z postem ze strony na Facebooku
- Członkowie będą się meldować, aby zobaczyć, co jest najnowsze w grupie
- Świetne miejsce, aby uzyskać świetne recenzje swoich produktów i/lub usług
Czy masz już stronę biznesową na Facebooku?
Jeśli masz już „stronę” biznesową na Facebooku, wiesz, że coraz trudniej jest sprawić, by Twoje posty biznesowe były widoczne dla osób, które już polubiły Twoją stronę. Wiesz, jak frustrujące jest spędzanie dużej ilości czasu na tworzeniu postów na swojej stronie tylko po to, by odkryć, że mało kto je zobaczy! Wydaje się, że jedynym sposobem na uzyskanie odpowiedniej ekspozycji treści jest opłacenie reklamy na FB, ale problem z tym polega na tym, że nie wszyscy właściciele małych firm wiedzą, jak skutecznie korzystać z platformy reklamowej, i możesz marnować dużo pieniędzy, próbując „ spraw, by reklamy działały”, zwłaszcza jeśli nie masz budżetu, aby zatrudnić kogoś, kto może to za Ciebie zrobić. Jednak podobnie jak w przypadku reklam na Facebooku, istnieje dobry i zły sposób na zbudowanie grupy na Facebooku, a robienie tego w zły sposób może być czasochłonne, frustrujące i przynosić niewielki zwrot za Twój czas. Wiedza o tym, jak prawidłowo skonfigurować grupę i skutecznie „sprzedać” grupę na Facebooku, przyspieszy Twój sukces biznesowy. Ten kurs online daje ci umiejętności i strategie potrzebne do szybkiego tworzenia kopii zapasowych grupy na Facebooku, odkrywania, jak tworzyć angażujące treści dla swojej grupy i uczenia się, jak skonfigurować i zarządzać grupą, aby przyciągała nowych klientów i sprzedaż dla Twojej firmy. Jeśli szukasz alternatywnego sposobu na skuteczne promowanie swojej firmy przy jednoczesnym rozwoju społeczności i zwiększaniu ekspozycji i potencjału sprzedaży, potrzebujesz własnej grupy na Facebooku.
Zawartość kursu obejmuje
ROZPOCZĘCIE PRACY
- Zakładanie nowej grupy na Facebooku
- Dodawanie nowych członków
- Publikowanie, pliki, wydarzenia
- Konfigurowanie pytań w grupach FB
- Zaawansowane ustawienia grupy
- Najnowsze aktualizacje grup FB i nowe informacje o funkcjach
- Grupa FB a strona
PRZYGOTUJ SIĘ DO URUCHOMIENIA
- Pytania, które musisz zadać przed uruchomieniem
- Co definiuje sukces?
- Ustanowienie kultury grupy, aby przyciągnąć idealnych członków i uniknąć spamu
- Jak zbudować swoją listę za pomocą grupy na Facebooku i wybrać najlepszą nazwę?
WZROST I ZAANGAŻOWANIE
- Planowanie na sukces – zrozumienie, w jaki sposób Twoja grupa na Facebooku może wspierać Twój biznes
- Sekretny sos do zaangażowania
- Wywoływanie natychmiastowego zaangażowania i jak je utrzymać
- Hacki wzrostu
- Sekrety tworzenia treści i zaangażowania, które rozwijają Twoją grupę
- Darmowe narzędzia do tworzenia niesamowitych treści, które konwertują i angażują Twoich członków
- Planista treści
- Jak Twoja grupa może dla Ciebie zarabiać?
ZARZĄDZANIE I CIĄGŁOŚĆ
- Prowadzenie grupy na Facebooku bez kłopotów
- Klucze do sukcesu i dalsze zasoby
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat DMI Pro/AMA w zakresie marketingu społecznościowego i cyfrowego
- White Plains, Stany Zjednoczone
Magister marketingu strategicznego (marketing cyfrowy i media społecznościowe)
- UK Online, Wielka Brytania
Magister marketingu cyfrowego i sieci społecznościowych
- Madrid, Hiszpania