
Doktorat w dziedzinie zrównoważonego rozwoju - PhD (online)
Online
CZAS TRWANIA
4 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
31 Jan 2025
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
May 2025
CZESNE
USD 79 500
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość, W kampusie
Wstęp
Stań się innowacyjnym liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, aby zająć się odpornością społeczno-ekologiczną, zmianami klimatu, niedoborem wody, brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, polityką środowiskową, sprawiedliwością gospodarczą i nie tylko.
Dlaczego studia doktoranckie z zakresu zrównoważonego rozwoju w Sit?
Opracowany z myślą o profesjonalistach pracujących nad stworzeniem bardziej zrównoważonej przyszłości, doktoranci w dziedzinie zrównoważonego rozwoju będą badać społeczny, ekologiczny, techniczny i polityczny wymiar zrównoważonych transformacji, relacje nauki i społeczeństwa w rozwijaniu bardziej zrównoważonej przyszłości oraz nowatorskie i integracyjne podejścia do rozwiązywania problemów w oparciu o społeczność i zrównoważony rozwój.
Program online uzupełniają dwie 10-dniowe międzynarodowe rezydencje w ciągu czterech lat studiów w niepełnym wymiarze godzin. Podczas pierwszego roku studenci zanurzą się w Lizbonie w Portugalii, która jest latarnią postępu w zakresie innowacji w dziedzinie energii odnawialnej, ochrony mórz i zrównoważonego rozwoju. Podczas rezydencji na drugim roku studenci przechodzą od teorii do praktycznej eksploracji poprzez unikalne studia przypadków na archipelagu Zanzibar w Tanzanii, który znajduje się w czołówce inicjatyw niebieskiej gospodarki.
Studenci będą rozwijać umiejętności w zakresie badań, przywództwa organizacyjnego, rozwoju polityki i komunikacji, aby przyczynić się do łagodzenia zmian klimatu, opowiadać się za równością społeczną i wprowadzać innowacyjne zrównoważone praktyki biznesowe dla dobrobytu gospodarczego. Absolwenci programu będą przygotowani do kierowania grupami interesariuszy, a także będą skutecznymi komunikatorami w kręgach politycznych, kontekstach akademickich i organizacyjnych oraz popularnonaukowych.
Globalny wydział SIT wnosi doświadczenie zarówno w nauczaniu, jak i mentoringu oraz stosowanej pracy w wielu aspektach zrównoważonego rozwoju, od zintegrowanej ochrony przyrody, zmian klimatycznych, bezpieczeństwa żywnościowego, zarządzania środowiskiem oraz zrównoważonego biznesu i technologii. Dzięki globalnej sieci SIT i długiej historii uczenia się przez doświadczenie, studenci zyskają unikalną globalną perspektywę, którą mogą zastosować w swojej karierze.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program
Coursework
Studenci realizują 64 godziny zaliczeniowe pracy w ciągu czterech lat (12 semestrów) studiów w małych, spersonalizowanych kohortach. Kursy koncentrują się na teorii, metodach badawczych, praktyce stosowanej, rozwoju zawodowym i przygotowaniu rozprawy doktorskiej. Przez cały czas będziesz uczyć się od profesorów i doradców z całego świata. Ten doktorat opiera się na 60-letniej historii edukacji opartej na doświadczeniu i globalnych partnerstwach SIT , aby zapewnić studentom wyjątkowe i potężne doświadczenie edukacyjne.
Studenci mogą poprosić o przeniesienie do 15 punktów odpowiednich poprzednich zajęć magisterskich podczas przyjmowania, zmniejszając w ten sposób ogólne wymagania kredytowe z 64 do 49.
Za zgodą studentów można realizować przyspieszoną Pathway , aby ukończyć studia w 10 semestrach. Faza badań i pisania rozprawy doktorskiej w programie może się różnić w zależności od indywidualnych postępów studenta, zobowiązań zewnętrznych oraz rodzaju lub zakresu badań.
Aby zobaczyć szczegółowe opisy kursów i informacje o przyjęciach, rozwiń poniższe sekcje.
Year 1
Summer
- Do wyboru (3 punkty lub 3 zatwierdzone punkty transferowe)
- Perspektywy zrównoważonego rozwoju (3 punkty)
W trakcie tego kursu studenci zagłębią się w podstawowe ciała teoretyczne, które leżą u podstaw zarówno badań, jak i praktycznych zastosowań podejść do zrównoważonego rozwoju. Kurs zapewnia podstawy teoretyczne do dyskusji i analizy zagadnień zrównoważonego rozwoju, od energii i zasobów naturalnych po różnorodność biologiczną i globalne zmiany klimatyczne. Podstawowe koncepcje kursu obejmują myślenie o systemach społeczno-ekologicznych, wrażliwość, odporność, rozwój regeneracyjny, politykę i komunikację w kontekście zrównoważonego rozwoju.
Centralnym punktem kursu jest wzajemne powiązanie zagadnień zrównoważonego rozwoju w różnych skalach i systemach. Studenci zdobędą wgląd w to, w jaki sposób społeczności, rządy, organizacje, ruchy społeczne, prywatne korporacje i osoby fizyczne mogą wspólnie stawić czoła nadchodzącym zagrożeniom dla zrównoważonego rozwoju. Eksploracja tematów zrównoważonego rozwoju obejmuje szeroki wachlarz perspektyw, wspierając zdolności adaptacyjne w stawianiu czoła złożonemu zadaniu przekształcania społeczeństwa ludzkiego i jego relacji z przyrodą i technologią. Nadrzędnym celem jest poprowadzenie jednostek w kierunku bardziej zrównoważonych wzorców w stosunkach ekologicznych, społecznych, politycznych i gospodarczych, przygotowując ich jednocześnie do skutecznego przekazywania nadziei przez cały okres studiów i później.
Fall
- Do wyboru (3 punkty lub 3 zatwierdzone punkty transferowe)
- Systemy i integracja społeczno-ekologiczno-techniczno-polityczna (3 punkty)
Kurs zapewnia podstawy teoretyczne do wykorzystania i zastosowania złożonego myślenia systemowego i podejmowania decyzji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Treść kursu opiera się na różnych dziedzinach i sferach, w tym naukach społecznych, systemach ekologicznych i technologii, ze szczególnym uwzględnieniem tego, w jaki sposób te sfery nakładają się na siebie i współdziałają oraz w jaki sposób możemy je dalej łączyć. Podstawowe koncepcje kursu obejmują myślenie o systemach społeczno-ekologicznych, analizę łańcucha dostaw i sieci oraz etykę i sprawiedliwość społeczną w kontekście zrównoważonego rozwoju. Studenci będą badać wzajemne powiązania między systemami naturalnymi, społecznymi, gospodarczymi, technologicznymi i politycznymi w wielu skalach oraz nauczą się identyfikować problemy i konceptualizować rozwiązania za pomocą myślenia systemowego.
Spring
- Do wyboru (3 punkty lub 3 zatwierdzone punkty transferowe)
- Integracyjna ochrona różnorodności biologicznej (3 punkty)
W ramach tego kursu studenci będą badać przeszłe i obecne teorie, paradygmaty, podejścia i praktyki ochrony środowiska, które badają i ważą 1) wyzwania i sukcesy związane z ochroną zasobów w wielu skalach, 2) rolę węgla w obecnym i przyszłym zarządzaniu zasobami ekologicznymi systemów, 3) pojawienie się zarządzania środowiskowego oraz 4) odbudowa ekologiczna i jej potencjalny wpływ na rozwój człowieka. Holistyczny w swoim podejściu, kurs koncentruje się na relacjach, niuansach i poświęceniach związanych z równoważeniem wykorzystania zasobów naturalnych przez człowieka oraz utrzymaniem i regeneracją zdrowia ekologicznego. Zajęcia będą również opierać się na teoriach i koncepcjach z zakresu pluriwersum, psychologii środowiskowej oraz koncepcjach nierozerwalnej dualności mozaiki człowiek-natura.
Year 2
Summer
- Studia przypadków w zakresie zmian klimatycznych i zrównoważonego rozwoju (3 punkty)
Źródła utrzymania społeczeństw w krajach rozwijających się zależą od towarów i usług ekosystemowych. Skutki zmiany klimatu uszkodziły integralność ekosystemów i obciążyły źródła utrzymania mieszkańców, instytucje publiczne i przedsiębiorstwa. Ten kurs Praxis dotyczy skutków zmiany klimatu i zrównoważonych praktyk w tropikach i pokazuje, że zrównoważony rozwój jest kluczowym czynnikiem w procesie rozwoju. Idea zrównoważonego rozwoju pojawiła się w odpowiedzi na rosnące obawy związane z oczywistą porażką konwencjonalnych, kierowanych przez państwo inicjatyw „rozwojowych” oraz zakresem i tempem degradacji społeczno-środowiskowej, w tym w środowisku afrykańskim. Ogólnie rzecz biorąc, praktyka jest zrównoważona i odporna, jeżeli jest w stanie poradzić sobie ze stresem i wstrząsami, podnieść się po nich oraz utrzymać lub zwiększyć swoje możliwości i aktywa, nie naruszając jednocześnie bazy zasobów naturalnych i jej wielosektorowych powiązań.
Ten 10-dniowy kurs odbywa się na Archipelagu Zanzibar, półautonomicznym regionie Tanzanii w Afryce Wschodniej. Kurs omawia trzy konkretne przypadki, doświadczając przykładów oraz wprowadzając teorię i umiejętności w praktykę, gdzie Afryka styka się z Oceanem Indyjskim. Podczas naszego pobytu na Zanzibarze odwiedziliśmy także kluczowe miejsca i spotkaliśmy się z zainteresowanymi stronami na temat praktyk i wyzwań w zakresie zrównoważonego rozwoju, na przykład związanych z produkcją żywności i turystyką w dobie zmian klimatycznych. Doświadczenia i zastosowania na Zanzibarze porównano z przypadkami globalnymi. Kurs ten łączy tematykę i narzędzia programu doktoranckiego z praktycznymi doświadczeniami i zastosowaniami na Globalnym Południu.
- Wstępna recenzja (0 kredytów)
Po pierwszym roku studiów studenci muszą zdać egzamin wstępny. Egzaminy wstępne wykazują opanowanie treści objętych kursami podstawowymi i wykazują postęp w kierunku propozycji badawczej rozprawy doktorskiej.
Fall
- Do wyboru (3 punkty lub 3 zatwierdzone punkty transferowe)
- Narzędzia i metody analityczne w badaniach zrównoważonego rozwoju (3 punkty)
Ocena zrównoważonego rozwoju równoważy wpływ na środowisko, społeczeństwo i ekonomię, jednocześnie uwzględniając ryzyko kontekstowe i długoterminowe. Ten kurs metod badawczych zapewnia krytyczny i systematyczny przegląd jakościowych i ilościowych, ale przede wszystkim metod mieszanych, podejść do zrównoważonego rozwoju. Od studentów oczekuje się wcześniejszego zrozumienia podstawowych metod jakościowych i ilościowych. Kurs wprowadza również i stosuje różnorodne narzędzia analityczne niezbędne do oceny przypadków i wyników zrównoważonego rozwoju. Szerokie zrozumienie dyscyplin, skal (przestrzennych i czasowych), typów danych, metryk, wskaźników oraz mocnych i ograniczeń określonych paradygmatów i podejść wpływa na przebieg i jego treść. Oceny zrównoważonego rozwoju mogą mieć wpływ na politykę i podejmowanie decyzji zarówno w sferze naturalnej/fizycznej, jak i społecznej. Lepsze źródła utrzymania Ochrona środowiska i rozwój społeczny mogą wynikać z ulepszonych zastosowań naukowych i technicznych, które oceniają synergie i kompromisy w zakresie wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Spring
- Do wyboru (3 punkty lub 3 zatwierdzone punkty transferowe)
- Jakościowe metody badawcze (3 punkty)
W ramach tego kursu studenci zostaną zapoznani z szeregiem podejść i metod stosowanych w badaniach jakościowych. Wśród omawianych podejść znajdują się śledzenie procesów, analiza dyskursu, badania etnograficzne, studia przypadków, porównawcza analiza historyczna, badania archiwalne, wywiady, etnografia, analiza treści, badania etnograficzne, profilowanie polityczne i modelowanie oparte na agentach. Studenci będą pogłębiać swoją wiedzę na temat tych podejść i doskonalić swoje umiejętności gromadzenia danych, przeprowadzając ankiety i ramy analityczne, projektując studia przypadków oraz zastanawiając się nad mocnymi i ograniczeniami każdej metody. Studenci dowiedzą się również, jak kodować dane indukcyjnie i dedukcyjnie, opracowywać kody, szukać wzorców pojawiających się w danych, opracowywać nadrzędne tematy i interpretować ustalenia.
Year 3
Summer
- Kompleksowy egzamin (0 punktów)
Po ukończeniu wszystkich zajęć studenci muszą zdać kompleksowy egzamin i rozpocząć sporządzanie prospektu (propozycji) badań nad rozprawą doktorską. Egzaminy kompleksowe potwierdzają znajomość wybranego kierunku studiów i stanowią podstawę do przeglądu literatury w rozprawie doktorskiej. Po zdaniu kompleksowego egzaminu i obronie prospektu studenci przystępują do kandydowania.
- Kolokwium badawcze (3 punkty)
Research Colloquium stanowi platformę dla doktorantów, na której mogą prezentować i omawiać możliwe projekty badawcze w ramach doktoratu, wymieniać się pomysłami, otrzymywać konstruktywne informacje zwrotne oraz prowadzić warsztaty dotyczące sposobów przygotowywania i udoskonalania propozycji badawczych w ramach rozprawy doktorskiej. Przez 10 dni studenci współdziałają w formie konferencji, prezentując swoje pomysły badawcze, literaturę i debaty związane z tymi pomysłami, a także metody, które rozważają zastosować w procesie dochodzenia. Oczekuje się również, że studenci krytycznie ocenią pracę swoich rówieśników, zapewniając konstruktywną krytykę, która pomoże im w udoskonaleniu programu badawczego, operacjonalizacji pytań badawczych oraz identyfikacji i opracowaniu planów przezwyciężenia wyzwań na etapach gromadzenia i analizy danych . Przed osobistym kolokwium studenci będą w razie potrzeby współpracować ze swoimi doradcami, aby opracować swoje prezentacje.
Fall
- Seminarium doktoranckie i doskonalenie zawodowe 1 (1 punkt)
Seminaria doktoranckie i doskonalenie zawodowe 1-4 mają na celu budowanie społeczności praktyków dla doktorantów pracujących nad ukończeniem rozpraw doktorskich. Studenci spotykają się co dwa tygodnie ze sobą i ze swoim kierownikiem studiów, aby dzielić się postępami w rozprawie doktorskiej, rozwiązywać problemy i dzielić się wersjami roboczymi swojej pracy w celu uzyskania informacji zwrotnej. W seminarium będą także okazjonalnie gościć prelegenci, którzy podzielą się swoimi podróżami w ramach rozprawy doktorskiej i zmianami zawodowymi po uzyskaniu stopnia doktora.
- Obrona propozycji, zatwierdzenie IRB (3 punkty)
Obrona propozycji ma na celu ocenę wykonalności, znaczenia i oryginalności proponowanego przez każdego studenta projektu badawczego rozprawy doktorskiej. Służy jako krytyczny punkt kontrolny zapewniający, że projekt badawczy jest dobrze zorganizowany, dobrze rozwinięty i ma duże prawdopodobieństwo powodzenia. Obrona odbywa się przed trzema członkami komisji doktorskiej studenta: głównym promotorem oraz pierwszym i drugim czytelnikiem. Składa się z formalnej prezentacji, po której następuje sesja pytań i odpowiedzi. Po przesłuchaniu komisja obraduje, a następnie przekazuje uczniowi informację zwrotną dotyczącą mocnych i słabych stron propozycji. Wynikiem obrony będzie jeden z poniższych: 1) Zaliczenie: student może kontynuować swoje badania, 2) Zaliczenie warunkowe: Student może kontynuować, ale musi przedtem zająć się określonymi kwestiami lub uzupełnić wniosek o wymagane poprawki. zrobienie tego, lub 3) Niepowodzenie: Propozycja nie spełnia wymaganych standardów i student będzie musiał ją poprawić i ponownie obronić w późniejszym terminie. *Wymaga pomyślnego zdania kompleksowych egzaminów.
Spring
- Rozprawa doktorska (5 punktów)
Co najmniej 20 punktów programu doktoranckiego składa się z badań i rozprawy doktorskiej. Po ukończeniu pracy dyplomowej student musi zdać egzamin ustny w obronie pracy dyplomowej. Zwieńczeniem studiów doktoranckich jest publikacja rozprawy doktorskiej. Część programu niezwiązana z zajęciami trwa zwykle dwa lata.
- Seminarium doktoranckie i doskonalenie zawodowe 2 (1 punkt)
Seminaria doktoranckie i doskonalenie zawodowe 1-4 mają na celu budowanie społeczności praktyków dla doktorantów pracujących nad ukończeniem rozpraw doktorskich. Studenci spotykają się co dwa tygodnie ze sobą i ze swoim kierownikiem studiów, aby dzielić się postępami w rozprawie doktorskiej, rozwiązywać problemy i dzielić się wersjami roboczymi swojej pracy w celu uzyskania informacji zwrotnej. W seminarium będą także okazjonalnie gościć prelegenci, którzy podzielą się swoimi podróżami w ramach rozprawy doktorskiej i zmianami zawodowymi po uzyskaniu stopnia doktora.
Year 4
Summer
- Rozprawa doktorska (5 punktów)
Co najmniej 20 punktów programu doktoranckiego składa się z badań i rozprawy doktorskiej. Po ukończeniu pracy dyplomowej student musi zdać egzamin ustny w obronie pracy dyplomowej. Zwieńczeniem studiów doktoranckich jest publikacja rozprawy doktorskiej. Część programu niezwiązana z zajęciami trwa zwykle dwa lata.
- Seminarium doktoranckie i doskonalenie zawodowe 3 (1 punkt)
Seminaria doktoranckie i doskonalenie zawodowe 1-4 mają na celu budowanie społeczności praktyków dla doktorantów pracujących nad ukończeniem rozpraw doktorskich. Studenci spotykają się co dwa tygodnie ze sobą i ze swoim kierownikiem studiów, aby dzielić się postępami w rozprawie doktorskiej, rozwiązywać problemy i dzielić się wersjami roboczymi swojej pracy w celu uzyskania informacji zwrotnej. W seminarium będą także okazjonalnie gościć prelegenci, którzy podzielą się swoimi podróżami w ramach rozprawy doktorskiej i zmianami zawodowymi po uzyskaniu stopnia doktora.
Fall
- Rozprawa doktorska (5 punktów)
Co najmniej 20 punktów programu doktoranckiego składa się z badań i rozprawy doktorskiej. Po ukończeniu pracy dyplomowej student musi zdać egzamin ustny w obronie pracy dyplomowej. Zwieńczeniem studiów doktoranckich jest publikacja rozprawy doktorskiej. Część programu niezwiązana z zajęciami trwa zwykle dwa lata.
- Seminarium doktoranckie i doskonalenie zawodowe 4 (1 punkt)
Seminaria doktoranckie i doskonalenie zawodowe nr 1-4 mają na celu zbudowanie społeczności praktyków dla doktorantów pracujących nad ukończeniem rozpraw doktorskich. Studenci spotykają się co dwa tygodnie ze sobą i ze swoim kierownikiem studiów, aby dzielić się postępami w rozprawie doktorskiej, rozwiązywać problemy i dzielić się wersjami roboczymi swojej pracy w celu uzyskania opinii. W seminarium będą także okazjonalnie gościć prelegenci, którzy podzielą się swoimi podróżami w ramach rozprawy doktorskiej i zmianami zawodowymi po uzyskaniu stopnia doktora.
Spring
- Rozprawa doktorska (5 punktów)
Co najmniej 20 punktów programu doktoranckiego składa się z badań i rozprawy doktorskiej. Po ukończeniu pracy dyplomowej student musi zdać egzamin ustny w obronie pracy dyplomowej. Zwieńczeniem studiów doktoranckich jest publikacja rozprawy doktorskiej. Część programu niezwiązana z zajęciami trwa zwykle dwa lata.
- Obrona rozprawy doktorskiej (1 kredyt)
W ramach tego kursu studenci napiszą rozprawę doktorską i przygotują się do obrony ustnej. ścisła współpraca ze swoimi głównymi i drugorzędnymi doradcami oraz dostarczanie i obrona ich pracy. Studenci będą mogli prezentować swoje prace dyplomowe zdalnie.
Przedmioty do wyboru i kredyty transferowe (15 punktów)
Przed przystąpieniem do kompleksowych egzaminów studenci muszą uzyskać 15 punktów z przedmiotów fakultatywnych. Punkty do wyboru można zrealizować na dwa sposoby: poprzez przeniesienie punktów uzyskanych wcześniej przez absolwentów w SIT lub innej akredytowanej instytucji lub ukończenie zatwierdzonego przez doradcę przedmiotu do wyboru oferowanego w ramach jednej z ofert kursów SIT w ramach studiów magisterskich lub doktoranckich.
Wynik programu
Po ukończeniu studiów doktoranckich w zakresie zrównoważonego rozwoju studenci będą mogli:
- Przeprowadź przełomowe badania transdyscyplinarne, które obejmują myślenie systemowe, badania nad zrównoważonym rozwojem i działania społeczne.
- Projektuj skuteczne i skuteczne rozwiązania projektowe, które prowadzą do włączających, możliwych do utrzymania wyników w zakresie rozkwitu źródeł utrzymania ludzi i ekosystemów w różnych skalach czasoprzestrzennych.
- Wnieś wkład w powstający zbiór badań i działań, które na nowo definiują główny nurt myśli o środowisku, kierując się współczesnymi, alternatywnymi epistemologiami ochrony środowiska.
- Kieruj organizacjami i inicjatywami w zakresie tworzenia i wdrażania zrównoważonych i regeneracyjnych systemów, które zaspokajają potrzeby człowieka i ekosystemu.
- Design and carry out original, ethical research informed by relevant literature and grounded in appropriate methodologies and approaches.
- Contribute to scholarship and practice of the field through publishable research findings.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Ten program jest idealny dla profesjonalistów entuzjastycznie nastawionych do tworzenia analiz opartych na dowodach w celu zbadania społecznych i ekologicznych wymiarów zrównoważonych transformacji, relacji nauki i społeczeństwa w dążeniu do bardziej zrównoważonej przyszłości oraz nowatorskiego i włączającego podejścia do rozwiązywania problemów na poziomie społeczności i zrównoważonego rozwoju rozwój. Ścieżki kariery mogą obejmować:
- Analityk klimatu i środowiska
- Główny projektant lub dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju
- Doradca ds. polityki energetycznej
- Specjalista systemów regeneracyjnych
- Innowator zielonych technologii
- Projektant programów nauczania zrównoważonego rozwoju
- University faculty
- Role przywódcze i badawcze w środowisku akademickim, rządowym, pozarządowym i biznesowym