Certyfikat zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem
ShippingCollege
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
UK Online, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 - 14 days
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 120 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Kurs zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami to szkolenie dla przedstawicieli handlowych i serwisowych, które pomaga im przygotować swoje cele sprzedażowe, zrozumieć profilowanie klientów i segmentację rynku oraz poprawić ich sukces w zamykaniu sprzedaży. Kurs koncentruje się na umiejętnościach potrzebnych do osiągnięcia tych celów, a także na relacji z obsługą klienta w zakresie możliwości wzrostu organicznego.
Ten kurs rozwija podejście „Sprzedaż i relacje z klientem” w zakresie usług i wspiera pracowników odpowiedzialnych za pielęgnowanie i powiększanie bazy rynkowej. Ten kurs pomaga kandydatom w ich osobistym charakterze i zachowaniu poprzez zdefiniowanie ich marki osobistej.
Kto powinien uczęszczać
Ten kurs jest skierowany do osoby, która:
- Miał aspiracje do roli sprzedaży lub obsługi,
- Obecnie pełni rolę obsługi klienta i chciałby przejść do działu sprzedaży lub
- Kto ostatnio dołączył do firmy w roli sprzedażowej lub serwisowej.
Cel tego kursu
Celem tego kursu jest:
- Rozwijanie wśród uczestników zrozumienia i świadomości znaczenia sprzedaży i obsługi w branży;
- Wyposaż uczestników w umiejętności niezbędne do zwiększenia skuteczności w kontaktach z klientami poprzez udoskonalenie ich technik sprzedaży osobistej i planowania sprzedaży,
- Aby zapewnić uczestnikom szereg umiejętności w celu zaspokojenia potrzeb obsługi klienta i sprzedaży,
- Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta przy jednoczesnym wzroście udziału w rynku i
- Określenie swojej osobistej roli jako specjalistów ds. Sprzedaży lub usług.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli:
- Wyjaśnij sprzedaż i marketing
- Aby zaplanować zadania sprzedażowe, zapoznaj się z procesem sprzedaży i zaplanuj połączenie sprzedażowe
- Poznaj profilowanie klientów i segmentację rynku
- Wdrożyć skuteczny telemarketing i poprawić umiejętności komunikacyjne
- Zidentyfikuj pułapkę sprzedaży i jak jej uniknąć
- Skutecznie zarządzaj relacjami z klientami, aby zwiększyć sprzedaż
- Zrozumienie znaczenia obsługi klienta w roli sprzedaży i obsługi
- Określ swój osobisty plan sukcesu i osobistą markę
To jest samodzielny kurs certyfikacji.
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Konspekt szkolenia
- Wprowadzenie do sprzedaży i marketingu
- Osobiste techniki sprzedaży
- Sprzedaż i serwis
- Zadania sprzedażowe
- Proces sprzedaży
- Profilowanie klientów
- Segmentacja rynku
- Poszukiwanie nowych klientów
- Wezwanie sprzedaży
- Komunikacja sprzedaży
- Telemarketing
- Zamknięcie każdej sprzedaży
- Pułapki sprzedaży
- Menedżer ds. relacji z klientami
- Klient nasz pan
- Kultura zorientowana na klienta
- Porady dotyczące obsługi klienta, aby zwiększyć sprzedaż
- Twój osobisty plan sukcesu
- Zbuduj postawę sukcesu w sprzedaży
- Twoja osobista marka
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Wymagania dotyczące kursu
- Język angielski, wszystkie kursy są pisane po angielsku, ponieważ jest to podstawowy język globalnego biznesu.
- Komputer, połączenie internetowe i drukarka (jeśli chcesz wydrukować kurs).
- Prawidłowy adres e-mail.
- Czas przeznaczony na studia zgodnie z wymaganiami kursu.
Czas trwania kursu
Dwa tygodnie w niepełnym wymiarze godzin lub cztery dni w pełnym wymiarze godzin
Studia w niepełnym wymiarze godzin - gdzie uczysz się w niepełnym wymiarze godzin wieczorami iw weekendy, korzystając z naszego internetowego programu szkoleniowego.
Studia stacjonarne - kiedy bierzesz wolne od pracy, aby studiować w pełnym wymiarze godzin, korzystając z naszego programu szkoleniowego online.
Zalecany czas poświęcony na naukę – na studia niestacjonarne zalecamy zarezerwowanie od 3 do 4 godzin tygodniowo, a na studia stacjonarne od 12 do 16 godzin tygodniowo. Czas będzie się różnić w zależności od oryginalnej wiedzy studentów na temat materiału kursu. Czas potrzebny na ukończenie kursu będzie się różnić w zależności od oryginalnej wiedzy studentów na temat materiału kursu.
Struktura kursu
Notatki do kursu — Ten moduł kursu składa się z dwóch egzaminów.
Plan nauki i ocena - Co tydzień otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o planie nauki i programie oceny. Następnie uzyskasz dostęp do swojego e-kampusu, aby ukończyć studia.
Notatki do kursu w formacie PDF - Wersja elektroniczna pełnego modułu kursu w formacie PDF będzie dostępna do pobrania w Twoim e-Campusie. Będziesz wtedy mógł wydrukować papierową kopię do celów naukowych, jeśli zechcesz. Dla każdego modułu kursu są dwa egzaminy. Pamiętaj, że nie oferujemy lekcji wideo na naszych kursach.
Egzaminy online - Wszystkie egzaminy online są zdawane w Twoim e-Campusie.
Wsparcie dla ucznia
Personal e-Tutor - Zostaniesz nominowany osobistym e-Tutorem, cała komunikacja z Twoim e-Tutorem będzie odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Past Exam Papers – Masz jedną bezpłatną przeszłą pracę egzaminacyjną z modelowymi odpowiedziami na końcu notatek do kursu w formacie PDF (z wyjątkiem terminologii lub kursów podstawowych). Pomoże Ci to w przygotowaniu się do egzaminów.
Wskazówki do egzaminów — możesz przeczytać o naszych wskazówkach dotyczących nauki na swoim e-Campusie.
Zabawny quiz dotyczący wysyłek handlowych — możesz wypróbować nasz zabawny quiz, aby przekonać się, jak będą wyglądać Twoje egzaminy.
Nasze oferty e-kampusu
Course E-Campus — tutaj uzyskasz dostęp do notatek z kursu i zdasz wszystkie egzaminy online.
Ewaluacja kursu
Ten kurs certyfikacyjny składa się z dwóch egzaminów online, Część 1 i Część 2. Średnia ocena z tych dwóch egzaminów jest Twoją oceną końcową.
Wymagana ocena zaliczenia to 65%
Jeśli nie zdasz egzaminu, możesz przepisać egzamin pod koniec kursu za opłatą 10 USD za egzamin.
Po pomyślnym ukończeniu kursu
Po pomyślnym zdaniu kursu certyfikacyjnego otrzymasz e-Certyfikat pocztą elektroniczną.
Niestety nie oferujemy certyfikatów drukowanych.
Cel kursu
Po pomyślnym ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Zabezpiecz pozycję w branży sprzedaży lub usług
- Bądź uprawniony do awansu w swojej firmie
- Bądź pewien, że jesteś profesjonalnie przeszkolony i wyposażony w branży sprzedaży i usług
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu online
- Glasgow, Wielka Brytania
Projektowanie marki i tożsamości
- Online
Licencjat (z wyróżnieniem) Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Online