MSc in Marketing (Online)
Rushford Business School
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Wzmożony krajobraz konkurencyjny sprawił, że marketing staje się coraz bardziej kluczowy dla sukcesu współczesnych organizacji. Pojawiające się technologie utorowały drogę dla bardziej zaawansowanych i zniuansowanych technik marketingowych, ale jednocześnie stanowiły wyzwanie dla marketerów w zakresie identyfikacji i wdrażania najbardziej wykonalnych i korzystnych podejść w danym kontekście. Koncepcje luksusowego brandingu i zarządzania wartością marki wymagają wysokiej klasy wiedzy specjalistycznej w zakresie optymalizacji funkcji marketingowych w celu dotarcia do potencjalnych klientów i poprawy doświadczeń obecnych klientów.
MSc (Marketing) Rushforda to program zorientowany na badania, który wzmocni twoje teoretyczne podstawy i wiedzę na temat najistotniejszych narzędzi i strategii marketingowych odpowiednich do współczesnej dynamiki biznesowej. Rozwiniesz zaawansowane umiejętności analityczne i techniczne, zwiększając swoje szanse na trwałe zaangażowanie u pracodawców i specjalistów z branży.
Program będzie rozwijać i hone swoje umiejętności na poziomie strategicznym, operacyjnym i zarządzania, zwiększając swoją zwinność w operacjach marketingowych i obsługi ludzi, analityki biznesowej, przywództwa, komunikacji, etyki biznesu i prawnych ram biznesowych. Nasza wszechstronna zawartość kursu zbuduje silne podstawy w marketingu i koncepcjach biznesowych.
Opłata za program
Idealni studenci
Dla kogo jest ten program
Magister marketingu jest idealny dla:
- Absolwenci aspirujący do pracy w firmach bankowych, księgowych, giełdowych i inwestycyjnych.
- Specjaliści pragnący specjalizować się w zarządzaniu finansami w celu uzyskania lepszych możliwości kariery.
- Przedsiębiorcy chcący rozpocząć lub rozwinąć działalność gospodarczą
- Profesjonaliści pragnący zdobyć wiedzę specjalistyczną w aspektach finansowych w celu usprawnienia procesów biznesowych i rentowności
- Profesjonaliści pragnący poznać dzielnice finansowe Londynu i Nowego Jorku i dołączyć do firm z najwyższej półki.
Rekrutacja
Program
- Studia magisterskie z marketingu Rushford z 60 punktami ECTS (jednoroczne) obejmują 15 kursów – 5 kursów podstawowych i 10 kursów poświęconych marketingowi.
- Aby uzyskać kwalifikację do egzaminu magisterskiego na poziomie 60 ECTS, należy ukończyć wszystkie 15 kursów. Każdy kurs obejmuje 4 punkty ECTS.
Fundacja - Podstawowe zarządzanie (20 ECTS)ECTSZarządzanie transformacyjne4Ekonomia menedżerska4Zachowania organizacyjne4Marketing w cyfrowym świecie4Rachunkowość sprawozdawczości finansowej4 Podstawy - Marketing (20 ECTS)ECTSZasady marketingu4Targetowanie i segmentacja w marketingu4Dlaczego kupujemy: Zrozumienie zachowań klientów i poprawa ich doświadczeń4Zarządzanie logistyczne4Nowoczesne zarządzanie marką i globalne strategie brandingu4 Ekspert Operacyjny - Marketing (20 ECTS)ECTSMarketing międzynarodowy4Badania marketingowe4Media reklamowe4Zaawansowane strategie marketingu cyfrowego4Zarządzanie sprzedażą i strategia4
Wynik programu
Po ukończeniu kursu słuchacze potrafią:
- Rozwijaj umiejętności i możliwości opracowania odpowiednich strategii marketingowych i brandingowych dla firmy.
- Motywuj pracowników, łącząc ich cele osobiste z celami organizacyjnymi; zidentyfikować metody zatrzymania kluczowych pracowników i przeszkolić ich zgodnie z potrzebami biznesowymi.
- Interpretuj dane jakościowe i ilościowe, aby przewidzieć zachowania konsumentów, dotrzeć do odpowiednich grup klientów i poprawić ich doświadczenia.
- Stosuj strategie brandingowe, aby zarządzać wartością marki w różnych krajach; komunikować misję i wizję marki oraz zmieniać lokalną markę w markę globalną.
- Rozumieć aspekty etyczne podczas podejmowania decyzji biznesowych; podkreślać społeczną odpowiedzialność biznesu poprzez angażowanie się w inicjatywy społeczne i zrównoważone procesy produkcyjne; wiązać kwestie społeczne i środowiskowe z praktykami marketingowymi.
- Interpretuj literaturę marketingową, aby zastosować najlepsze praktyki w luksusowym brandingu, targetowaniu, segmentacji i dziedzinach pokrewnych.
- Ocena bieżących scenariuszy biznesowych oraz ryzyk finansowych i społecznych; podejmować odpowiednie decyzje biznesowe, aby złagodzić zagrożenia i zwiększyć rentowność biznesu w dłuższej perspektywie.
Możliwości związane z karierą
116% wzrost zapotrzebowania na marketerów z umiejętnościami cyfrowymi – Dane LinkedIn
64% firm uważa rozwiązywanie problemów za najważniejszą umiejętność miękką przy zatrudnianiu marketerów cyfrowych – dane LinkedIn
Program studiów magisterskich z marketingu Rushford przygotowuje Cię do zaspokojenia potrzeb branży poprzez wpajanie umiejętności rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia. Z naciskiem na marketing cyfrowy, znacznie zwiększy to Twój wskaźnik sukcesu na ścieżce kariery zawodowej. Po ukończeniu studiów magisterskich z marketingu zwiększysz swoje szanse na dołączenie do renomowanych firm, takich jak Google, Amazon, Microsoft, Oracle, Accenture, Deloitte i innych. Możesz wykorzystać swoje umiejętności i wiedzę, przedstawiając się jako eksperta w dziedzinie strategii marketingowych i budowania marki. Rozpoczniesz satysfakcjonującą karierę, a niektóre z opcji to:
- Menadżer marketingu
- Menadżer projektu
- Dyrektor ds. Rozwoju
- Analityk Biznesowy
- Strateg marketingu cyfrowego
- Menedżer Obszaru Sprzedaży
- Planowanie strategiczne
- Doradca Klienta
- E-commerce Manager
- Menedżer badań marketingowych