Master of Arts w Disaster i Emergency Management
Royal Roads University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Victoria, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
CAD 34 472 *
Termin składania wniosków
25 Mar 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
25 Jun 2024
* Koszty czesnego dotyczą całego programu: 32 496 USD (studenci zagraniczni), 25 786 USD (studenci krajowi).
Wstęp
Ten dynamiczny dwuletni interdyscyplinarny stopień poświęcony jest kształceniu zarówno obecnych, jak i aspirujących specjalistów od katastrof i zarządzania kryzysowego. W tym programie dowiesz się, jak wspierać zagrożone społeczności i zwiększać ich odporność na różnorodne zagrożenia, z którymi mogą się spotkać, zarówno teraz, jak iw przyszłości.
Program kładzie nacisk na zintegrowane i holistyczne podejście do zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi, oparte na zrozumieniu, że katastrofy są czymś więcej niż tylko zagrożeniami i są produktami wzajemnych powiązań i wzajemnej konstrukcji sfer środowiskowych, społecznych, ekonomicznych i politycznych.
opis programu
Program MA in Disaster and Emergency Management to dwuletni interdyscyplinarny stopień poświęcony kształceniu zarówno początkujących, jak i obecnych specjalistów od katastrof i zarządzania kryzysowego. Program bada teoretyczne podstawy zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi jako rosnącą dziedziną praktyki i nauki. Program kładzie nacisk na zintegrowane i holistyczne podejście do zarządzania katastrofami i sytuacjami awaryjnymi, zbudowane na zrozumieniu, że katastrofy są czymś więcej niż zagrożeniem i są produktem wzajemnych relacji i wzajemnego budowania sfer środowiskowych, społecznych, ekonomicznych i politycznych. Takie podejście wspiera pogląd, że procesy i praktyki w zakresie katastrof i zarządzania kryzysowego mogą i powinny przyczyniać się do zmniejszenia ryzyka, odporności społeczności i zrównoważonych społeczności.
Oferowany jest także roczny dyplom ukończenia studiów w zakresie zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi .
Model dostawy
Nauka online
Większość tego programu jest doświadczana poprzez naukę online. Kursy online umożliwiają spełnienie wymagań pracy i rodziny podczas nauki. Korzystając z naszej internetowej platformy edukacyjnej, uzyskasz dostęp do swoich materiałów do czytania, wypełnisz indywidualne i grupowe zadania oraz będziesz współpracować z resztą kolegów i instruktorów; online z dowolnego miejsca. Każdy kurs online ma dziewięć tygodni długości, z dwutygodniową przerwą między kursami.
Pobyt
Podczas dwuletniego programu będziesz uczestniczyć w dwóch, dwutygodniowych rezydencjach na terenie kampusu. Tutaj będziesz kontaktował się twarzą w twarz z instruktorami, kohortą i drużyną. Ustawisz godziny zajęć oraz zadania domowe i spotkania poza godzinami lekcyjnymi, dzięki czemu będzie to czas intensywny i satysfakcjonujący.
Opcje ukończenia
Podczas pierwszego roku studiów wszyscy uczniowie będą mieli ten sam zestaw kursów. W drugim roku uczniowie mogą wybierać spośród następujących opcji:
Ścieżka pracy dyplomowej
Studenci wybierający ścieżkę pracy dyplomowej będą musieli wziąć udział w drugim kursie badawczym podczas swojej drugiej rezydencji.
Tor oparty na kursie
Studenci biorący udział w kursie będą mogli kontynuować naukę online w drugim roku, wybierając jeden z zestawów przedmiotów do wyboru zaprojektowanych z myślą o studentach wszystkich trzech programów magisterskich z zakresu Humanitarian Studies.
Tor oparty na kursie ze stażem
Na ścieżce kursu studenci mogą wybrać staż 6-kredytowy. Studenci, którzy wybiorą staż zyskają doświadczenie w terenie. To empiryczne uczenie się pomoże uczniom wykorzystać wiedzę teoretyczną, demonstrując ich umiejętności w rzeczywistym świecie i dokumentując ich doświadczenia.
Wyniki nauki
Royal Roads University pracuje z wykorzystaniem modelu uczenia się opartego na wynikach. Efekty uczenia się to jasne, proste deskryptory wiedzy i zadań wydajnościowych, które uczniowie demonstrują, aby pomyślnie ukończyć program.
W ramach MA w zarządzaniu klęskami żywiołowymi i awaryjnymi istnieje pięć kluczowych domen wynikowych:
- Krytyczne myślenie
- Komunikacja
- Badania
- Wiedza, umiejętności
- Umiejętności zawodowe i praktyka
Wykorzystanie efektów uczenia się pomaga wyjaśnić cel programu, pomaga uczniom połączyć ich program z miejscem pracy, zapewnia koncentrację na ocenie / ocenie i pomaga pracodawcom zrozumieć korzyści płynące z programu.
Dla kogo to jest
Stopień ten jest przeznaczony dla obecnych i początkujących specjalistów od zarządzania katastrofami i służb ratowniczych. Wielu studentów pochodzi z rządów, zarządzania kryzysowego, opieki zdrowotnej, edukacji, organizacji pozarządowych, wojska, policji, straży pożarnej i planowania społeczności.
Kandydaci, którzy nie posiadają formalnego wykształcenia akademickiego, aby kwalifikować się do przyjęcia, mogą być oceniani zarówno na podstawie ich formalnego wykształcenia, jak i uczenia się nieformalnego, zgodnie z elastycznym procesem rekrutacji . Wnioski oceniane są indywidualnie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Wymagania rekrutacyjne .
Warunki przyjęć
Wstęp standardowy
- Czteroletnie (lub porównywalne) studia licencjackie w odpowiedniej i pokrewnej dziedzinie *, z minimalnym GPA `` B + '' (3,33 / 4,33), z uznanej instytucji policealnej
* Odpowiednie i pokrewne dziedziny są definiowane przez każdy program w oparciu o praktyki dyscyplinarne i / lub zawodowe. Kandydaci są zobowiązani do określenia, w jaki sposób uważają, że ich wykształcenie akademickie jest odpowiednie i związane z ich pożądanym programem studiów, w ramach osobistych pytań dotyczących oświadczenia.
Elastyczny wstęp
- Kandydaci, którzy spełniają wymóg uzyskania stopnia naukowego, ale nie wymagania GPA, będą musieli mieć co najmniej 5 lat odpowiedniego * doświadczenia zawodowego.
- Kandydaci bez tytułu licencjata zwykle wymagają 10 lat doświadczenia zawodowego, z co najmniej dwuletnim odpowiednim * doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym lub kierowniczym ** lub równoważną kombinacją wykształcenia i doświadczenia.
- Wszyscy kandydaci na elastyczny wstęp będą musieli ukończyć „Pisanie akademickie i krytyczne myślenie” kilka tygodni przed rozpoczęciem programu i uzyskać minimum B + (77%).
* Każdy program, oparty na praktykach dyscyplinarnych i / lub zawodowych, określa, co jest uważane za odpowiednie doświadczenie zawodowe. Kandydaci są zobowiązani do określenia, w jaki sposób / dlaczego uważają, że ich odpowiedni nadzór (i ogólne doświadczenie zawodowe) są odpowiednie i związane z ich pożądanym programem studiów w ramach pytań dotyczących oświadczenia osobistego.
** Doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub na stanowisku kierowniczym jest brane pod uwagę na podstawie całościowego przeglądu postępów kariery, który wskazuje na rosnące kompetencje i / lub odpowiedzialność. Może to obejmować między innymi funkcje nadzorcze, podpisywanie obowiązków, wkład w zmiany organizacyjne i / lub wdrażanie wizji i misji organizacji. Kandydaci są zobowiązani do określenia, w jaki sposób uważają swoje doświadczenie zawodowe za spełniające te wymagania, w osobistym oświadczeniu
Biegłość w języku angielskim
Jeśli angielski nie jest Twoim głównym językiem, zapoznaj się z naszymi wymaganiami dotyczącymi języka angielskiego .
Wyniki
Krytyczne myślenie
- Zastosuj holistyczne i interdyscyplinarne podejście do dziedziny studiów i praktyki DEM.
- Zbadaj i umieść własne przekonania.
- Okaż otwartość na pomysły i działania.
- Oceń dowody, ich źródła, znaczenie i intencje.
- Identyfikuj, wybieraj i sortuj istotne informacje, aby móc opisywać, wyciągać wnioski, syntetyzować i weryfikować te informacje.
- Zidentyfikuj i wyjaśnij etyczne wymiary postępowania i praktyki zawodowej.
- Krytycznie rozważ wpływ i konsekwencje decyzji i wynikających z nich działań.
Komunikacja
- Skutecznie formułuj pomysły i argumenty w formie ustnej i pisemnej.
- Wykazać kompetencje w zakresie umiejętności interpersonalnych i komunikacji międzykulturowej.
- Krytycznie przeanalizuj wpływ nowych, powstających i współpracujących technologii na dziedzinę praktyki DEM.
- Wybierz i wykorzystaj różne środki komunikacji w oparciu o ocenę sytuacji i kontekstu.
Badania
- Zilustruj wykorzystanie i ograniczenia wiedzy i teorii w tej dziedzinie w profesjonalnej praktyce DEM.
- Zidentyfikuj i wyjaśnij podstawowe pojęcia i konstrukcje badań.
- Przyczyniać się do zdobywania wiedzy w danej dziedzinie nauki lub praktyki, stosując systematyczne i uznane projekty i metody badawcze.
- Krytycznie oceń dokładność i aktualność informacji i materiałów akademickich.
- Rozpoznaj luki w wiedzy zawodowej i wyszukuj informacje, aby usunąć braki.
Wiedza, umiejętności
- Przeanalizuj historyczną i współczesną ewolucję tego, jak społeczeństwa zaczęły rozumieć związki między zagrożeniami a katastrofami.
- Rozróżniać, oceniać i stosować teoretyczne podstawy zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi jako rozwijającą się dziedzinę nauki i praktyki.
- Zbadaj kluczowe czynniki (np. Społeczne, polityczne i ekonomiczne), które wpływają na to, jak postrzegane są zagrożenia i katastrofy, jak doświadcza się ich i jak się z nimi radzi.
- Zidentyfikuj i oceń bariery i możliwości zastosowania teorii w praktyce.
- Wyjaśniać i analizować historyczne i współczesne normy, wartości, zasady oraz ramy polityczne i prawne kierujące praktyką zarządzania katastrofami i sytuacjami wyjątkowymi w kontekście krajowym i międzynarodowym.
- Porównuj i analizuj powiązania i relacje między zarządzaniem klęskami i sytuacjami nadzwyczajnymi, zmniejszaniem ryzyka związanego z klęskami żywiołowymi, zrównoważonym rozwojem i działaniami dostosowawczymi do zmiany klimatu.
- Zidentyfikuj i przeanalizuj szereg modeli (np. Podejmowania decyzji) i ram zwiększania odporności, zmniejszania ryzyka i zarządzania katastrofami w kontekście lokalnym, regionalnym i międzynarodowym.
- Zidentyfikuj i wyjaśnij konsekwencje stresu dla siebie, specjalistów od zarządzania kryzysowego i kryzysowego, innych interesariuszy i populacji.
Umiejętności i praktyki zawodowe
- Zidentyfikuj interesariuszy istotnych dla działań DEM i opracuj procesy współpracy, które uwzględniają różne interesy, potrzeby, zdolności i możliwości.
- Ułatwiaj procesy grupowe, biorąc pod uwagę wpływ stylów osobistych i dynamiki interpersonalnej na podejmowanie decyzji i interakcje w grupie.
- Stosuj planowanie oparte na wynikach, które obejmuje wspólne wartości, długoterminową orientację i perspektywy strategiczne.
- Wybierz lub opracuj szereg strategii zarządzania katastrofami, które:
- Integracja analizy ryzyka i odporności;
- Uwzględniać wariancje w obrębie i w obrębie grup i kontekstów populacji;
- Włącz monitorowanie i ocenę.
- Analizuj, monitoruj i oceniaj złożone problemy i sytuacje DEM.
- Ułatwiaj i / lub prowadź podejmowanie decyzji i planowanie adaptacyjne w przewidywaniu i reagowaniu na szybko zmieniające się, niepewne i złożone środowiska.
- Analizuj i integruj konsekwencje etyczne w procesach podejmowania decyzji i planowania.
Kursy
- DEMNSOL: Orientacja ucznia na naukę
- HUMSIP: Przygotowanie do praktyki i umiejętność zarządzania karierą
- ITAI: Wprowadzenie do akademickiej uczciwości
- CPWB500: Podstawy: przeformułowanie dobrostanu dzieci w złożonych realiach globalnych
- DEMN502: Podstawy w zarządzaniu katastrofami i sytuacjami kryzysowymi
- DEMN503: Ułatwienia, koordynacja i podejmowanie decyzji w środowiskach wielostronnych
- DEMN504: Ludzkie wymiary katastrof
- DEMN552: Zarządzanie ryzykiem i ryzykiem katastrofy
- DEMN553: Odpowiedź na katastrofę i zrównoważone odzyskiwanie
- HUMS551: Podstawy badań
- PJMN501: Zarządzanie złożonymi projektami
- DEMN601: Planowanie zarządzania katastrofami i sytuacjami awaryjnymi: od polityki do praktyki
- DEMN602: Zaawansowana profesjonalna praktyka: Planowanie odporności w erze niepewności
- HUMS611: kompetencje międzykulturowe
- HUMS630: Zaawansowane metody badawcze
- HUMS641: Podstawy polityki i praktyki w akcji humanitarnej
- HUMS642: Interwencje psychospołeczne: zarządzanie stresem, traumą i utratą
- HUMS643: konflikty etnopolityczne w kontekście kanadyjskim
- HUMS644: Praktyki
- HUMS651: Case Studies in Humanitarian Action: Advanced Policy and Practice
- HUMS652: Adaptacyjne zarządzanie złożonymi problemami humanitarnymi w XXI wieku
- HUMS653: Zarządzanie konfliktami oparte na środowisku i zasobach
- HUMS661: Komunikacja dotycząca ryzyka i kryzysu
- HUMS662: Profesjonalna praktyka w zarządzaniu konfliktami i zmianami
- HUMS671: Transdyscyplinarność w praktyce
- HUMS672: Publiczne obrazy sprawiedliwości i sprawiedliwości
- HUMS673: Rdzenne perspektywy humanitaryzmu
- HUMS674: Pisanie raportów z polanie
- HUMS691: krótki papier
- HUMS695: Thesis
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół Financial Aid & Awards jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie na temat różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19. Ucz się więcej...
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem planowania wczesnej edukacji. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w zbudowaniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, które pomogą Ci sfinansować studia. Ucz się więcej...
Nagrody
Zapoznaj się z różnorodnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami przyznawanymi w konkursie przez RRU i inne agencje finansujące. Ucz się więcej...
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród. Ucz się więcej...
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak punkty Highbred. Ucz się więcej...
Program
opis programu
Program MA in Disaster and Emergency Management to dwuletni interdyscyplinarny stopień poświęcony kształceniu zarówno aspirujących, jak i istniejących specjalistów ds. Zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi. Program bada teoretyczne podstawy zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi jako rozwijającą się dziedzinę praktyki i studiów. Program kładzie nacisk na zintegrowane i holistyczne podejście do zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi, zbudowane na zrozumieniu, że katastrofy to coś więcej niż zagrożenia i są produktem wzajemnych relacji i wzajemnej konstrukcji sfery środowiskowej, społecznej, gospodarczej i politycznej. Takie podejście wspiera pogląd, że procesy i praktyki zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi mogą i powinny przyczyniać się do zmniejszenia ryzyka, odporności społeczności i zrównoważonych społeczności.
Oferowany jest również roczny dyplom ukończenia studiów w zakresie zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi.
Model dostawy
Nauka online
Większość tego programu odbywa się poprzez naukę online. Kursy online pozwalają sprostać wymaganiom pracy i rodziny podczas nauki. Korzystając z naszej internetowej platformy edukacyjnej, uzyskasz dostęp do swoich materiałów do czytania, wykonasz zadania indywidualne i grupowe oraz nawiążesz kontakt z pozostałymi kolegami z klasy i instruktorami; online z dowolnego miejsca. Każdy kurs online będzie trwał dziewięć tygodni, z dwutygodniową przerwą między kursami.
Pobyt
W trakcie dwuletniego programu będziesz uczestniczyć w dwóch dwutygodniowych rezydencjach na terenie kampusu. Tutaj będziesz komunikować się twarzą w twarz ze swoimi instruktorami, kohortą i zespołem. Będziesz mieć ustalone godziny zajęć, a także zadania domowe i spotkania poza godzinami zajęć, dzięki czemu będzie to intensywny i satysfakcjonujący czas.
Opcje ukończenia
Na pierwszym roku studiów wszyscy studenci będą uczęszczać na ten sam zestaw kursów. W drugim roku studenci mogą wybierać spośród następujących opcji:
Ścieżka pracy
Studenci biorący udział w ścieżce pracy dyplomowej będą musieli wziąć udział w drugim kursie badawczym podczas drugiej rezydencji.
Ścieżka oparta na kursach
Studenci wybierający ścieżkę opartą na kursie będą mogli kontynuować naukę online w drugim roku, wybierając z pakietu fakultatywnych zajęć zaprojektowanych tak, aby spodobały się studentom wszystkich trzech programów magisterskich na studiach humanitarnych.
Ścieżka kursowa ze stażem
W ramach ścieżki opartej na kursie studenci mogą wybrać 6-punktowy staż. Studenci, którzy wybiorą staż, zdobędą doświadczenie w terenie. Ta empiryczna nauka pomoże uczniom zastosować ich wiedzę teoretyczną, demonstrując ich umiejętności w warunkach rzeczywistych i dokumentując ich doświadczenia.
Wyniki nauki
Royal Roads University współpracuje z modelem uczenia się opartym na wynikach. Efekty uczenia się są jasnymi, prostymi deskryptorami wiedzy i zadań, które uczniowie demonstrują, aby pomyślnie ukończyć program.
W ramach MA w zakresie zarządzania katastrofami i kryzysami istnieje pięć kluczowych domen efektów uczenia się:
- Krytyczne myślenie
- Komunikacja
- Badania
- Wiedza, umiejętności
- Umiejętności i praktyka zawodowa
Korzystanie z efektów uczenia się pomaga wyjaśnić cel programu, pomaga uczniom połączyć ich program z ich miejscem pracy, zapewnia ukierunkowanie na ocenę/ocenę i pomaga pracodawcom zrozumieć korzyści płynące z programu.
Dla kogo to jest?
Ten stopień jest przeznaczony dla istniejących i aspirujących specjalistów ds. Zarządzania katastrofami i służb ratowniczych. Wielu studentów wywodzi się z dziedzin rządowych, zarządzania kryzysowego, opieki zdrowotnej, edukacji, organizacji pozarządowych, wojska, policji, straży pożarnej i planowania społecznego.
Wnioskodawcy, którzy nie mają formalnego wykształcenia akademickiego kwalifikującego się do przyjęcia, mogą być oceniani na podstawie zarówno ich wykształcenia formalnego, jak i uczenia się nieformalnego, zgodnie z elastycznym procesem rekrutacji. Wnioski są oceniane indywidualnie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Wymagania rekrutacyjne.
Kursy
- DEMNSOL: Orientacja uczniów na naukę
- HUMSIP: przygotowanie do stażu i umiejętności zarządzania karierą
- ITAI: Wprowadzenie do uczciwości akademickiej
- CPWB500: Podstawy: przeformułowanie dobrostanu dziecka w złożonych globalnych realiach
- DEMN502: Podstawy zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi
- DEMN503: Ułatwianie, koordynacja i podejmowanie decyzji w środowiskach wielopodmiotowych
- DEMN504: Ludzkie wymiary katastrof
- DEMN552: Zarządzanie zagrożeniami i ryzykiem katastrof
- DEMN553: Reagowanie na katastrofy i trwałe odtworzenie
- HUMS551: Podstawy badań
- PJMN501: Zarządzanie złożonymi projektami
- DEMN601: Planowanie w przypadku katastrof i zarządzania kryzysowego: od polityki do praktyki
- DEMN602: Zaawansowana praktyka zawodowa: planowanie odporności w czasach niepewności
- HUMS611: Kompetencje międzykulturowe
- HUMS630: Zaawansowane metody badawcze
- HUMS641: Podstawy polityki i praktyki w działaniach humanitarnych
- HUMS642: Interwencje psychospołeczne: radzenie sobie ze stresem, traumą i stratą
- HUMS643: Konflikty etnopolityczne w kontekście kanadyjskim
- HUMS644: Staż
- HUMS651: Studia przypadków w działaniach humanitarnych: zaawansowana polityka i praktyka
- HUMS652: Adaptacyjne zarządzanie złożonymi problemami humanitarnymi w XXI wieku
- HUMS653: Zarządzanie konfliktami oparte na środowisku i zasobach
- HUMS661: Komunikacja ryzyka i kryzysu
- HUMS662: Praktyka zawodowa w zarządzaniu konfliktami i zmianą
- HUMS671: Transdyscyplinarność w praktyce
- HUMS672: publiczne obrazy sprawiedliwości i uczciwości
- HUMS673: Rdzenne perspektywy humanitaryzmu
- HUMS674: Pisanie raportu Glade
- HUMS691: Krótki papier
- HUMS695: Teza
Rekrutacja
Galeria
Wynik programu
Krytyczne myślenie
- Zastosuj holistyczne i interdyscyplinarne podejście do obszaru studiów i praktyki DEM.
- Zbadać i umiejscowić własne przekonania osobiste.
- Wykazać się otwartością na pomysły i działania.
- Oceniać dowody, ich źródła, znaczenia i intencje.
- Identyfikuje, wybiera i sortuje istotne informacje, aby móc je opisać, wyciągnąć wnioski, dokonać syntezy i potwierdzić te informacje.
- Identyfikować i wyjaśniać etyczne wymiary postępowania i praktyki zawodowej.
- Krytyczna refleksja nad wpływem i konsekwencjami decyzji i wynikających z nich działań.
Komunikacja
- Skutecznie artykułować idee i argumenty w formie ustnej i pisemnej.
- Wykazać kompetencje w zakresie umiejętności komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej.
- Krytycznie analizuj wpływ nowych, wyłaniających się i współpracujących technologii na pole praktyki DEM.
- Wybiera i stosuje różne środki komunikacji w oparciu o ocenę sytuacji i kontekstu.
Badania
- Zilustrować wykorzystanie i ograniczenia wiedzy i teorii w danej dziedzinie do profesjonalnej praktyki DEM.
- Zidentyfikuj i wyjaśnij podstawowe pojęcia i konstrukty badawcze.
- Przyczynia się do wiedzy w dziedzinie studiów lub praktyki, stosując systematyczny i uznany projekt i metody badawcze.
- Krytycznie oceniać rygor i ważność informacji i materiałów akademickich.
- Rozpoznaje braki w wiedzy zawodowej i poszukuje informacji w celu uzupełnienia braków.
Wiedza
- Analizuj historyczną i współczesną ewolucję sposobu, w jaki społeczeństwa zrozumiały związki między zagrożeniami i katastrofami.
- Rozróżniaj, oceniaj i stosuj teoretyczne podstawy zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi jako rozwijającej się dziedziny nauki i praktyki.
- Zbadanie kluczowych czynników (np. społeczne, polityczne i gospodarcze), które wpływają na to, jak zagrożenia i katastrofy są postrzegane, doświadczane i podejmowane w związku z nimi działania lub zarządzane.
- Określenie i ocena barier i możliwości zastosowania teorii w praktyce.
- Wyjaśnij i przeanalizuj historyczne i współczesne normy, wartości, zasady oraz ramy polityczne i prawne kierujące praktyką zarządzania katastrofami i sytuacjami kryzysowymi w kontekście krajowym i międzynarodowym.
- Porównaj i przeanalizuj powiązania i zależności pomiędzy zarządzaniem klęskami żywiołowymi i sytuacjami kryzysowymi, ograniczaniem ryzyka związanego z klęskami żywiołowymi, zrównoważonym rozwojem i działaniami adaptacyjnymi do zmian klimatu.
- Rozpoznawać i analizować różne modele (np. podejmowania decyzji) oraz ramy służące zwiększeniu odporności, zmniejszeniu ryzyka i zarządzaniu klęskami żywiołowymi w kontekście lokalnym, regionalnym i międzynarodowym.
- Zidentyfikować i wyjaśnić konsekwencje stresu dla siebie, katastrofy i specjalistów zarządzania kryzysowego, innych zainteresowanych stron i populacji.
Umiejętności zawodowe & praktyki
- Określenie zainteresowanych stron istotnych dla działań w ramach DEM oraz opracowanie procesów współpracy uwzględniających różne interesy, potrzeby, zdolności i możliwości.
- Ułatwiać procesy grupowe, biorąc pod uwagę wpływ stylów osobistych i dynamiki interpersonalnej na podejmowanie decyzji i interakcje grupowe.
- Stosuj planowanie oparte na wynikach, które uwzględnia wspólne wartości, długoterminową orientację i perspektywy strategiczne.
- Wybierz lub opracuj szereg strategii zarządzania katastrofą, które:
- Zintegrowanie analizy ryzyka i odporności;
- Uwzględnienie wariancji w obrębie grup ludności i kontekstów;
- Włączenie monitoringu i oceny.
- Analizuj, monitoruj i oceniaj złożone problemy i sytuacje DEM.
- Ułatwiać i/lub prowadzić proces decyzyjny i planowanie adaptacyjne w przewidywaniu i w odpowiedzi na szybko zmieniające się, niepewne i złożone środowiska.
- Analizuj i integruj implikacje etyczne w procesach podejmowania decyzji i planowania.
Stypendia i Finansowanie
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół ds. pomocy finansowej i nagród jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie dotyczące różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19.
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem wczesnego planowania edukacyjnego. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w stworzeniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, aby pomóc w finansowaniu studiów.
Nagrody
Zapoznaj się z różnymi konkurencyjnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami dostępnymi od RRU i innych agencji finansujących.
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród.
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak Highbred Points.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.