Master of Arts w administracji szkolnictwa wyższego i przywództwa
Royal Roads University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Victoria, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
CAD 33 920 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Koszty czesnego dotyczą całego programu: 31 976 USD (studenci zagraniczni), 25 265 USD (studenci krajowi).
Wstęp
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership to dwuletni program z 33 punktami, który zapewnia absolwentom wiedzę i umiejętności niezbędne do zapewnienia skutecznego przywództwa w złożonych i zmieniających się środowiskach szkolnictwa wyższego. Ten program jest przeznaczony dla administratorów i liderów szkolnictwa wyższego, którzy chcą pogłębić zrozumienie i zastosowanie myślenia systemowego, teorii przywództwa, literatury i badań szkolnictwa wyższego, krytycznego myślenia, planowania strategicznego i prowadzenia znaczących zmian.
opis programu
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) to dwuletni program z 33 punktami, który zapewni ci wiedzę i umiejętności niezbędne do zapewnienia skutecznego przywództwa w złożonych i zmieniających się środowiskach szkolnictwa wyższego. Ten program przygotuje Cię do rozwijania umiejętności potrzebnych do współpracy, spojrzenia na systemową organizację, budowania trwałych relacji i partnerstw, podejmowania decyzji opartych na faktach, krytycznego myślenia, planowania strategicznego i prowadzenia znaczących zmian edukacyjnych.
Zaprojektowany we współpracy z obecnymi liderami w tej dziedzinie, program MAHEAL umożliwia profesjonalistom:
- Zbadaj związek między teorią a praktyką w wyższych środowiskach edukacyjnych;
- Zdobądź wiedzę, umiejętności i sposób myślenia, których potrzebują, aby być skutecznym we własnym, pomaturalnym środowisku pracy;
- Lepiej zrozumieć problemy stojące przed administratorami szkolnictwa wyższego oraz sposoby zarządzania nimi i ich rozwiązywania; i
- Zwiększyć ich zdolność do krytycznej oceny postępów badawczych w dziedzinie przywództwa w szkolnictwie wyższym i zastosować tę wiedzę w praktyce.
Ten program pozwoli ci dostosować naukę, wybierając jedną z dwóch opcji specjalizacji, specjalizacji w rozwoju biznesu w edukacji międzynarodowej lub specjalizacji w przywództwie systemowym w szkolnictwie wyższym i wybierając jedną z dwóch opcji ukończenia programu, w tym pracę naukową (badania wtórne) lub praca dyplomowa (badania podstawowe).
Opcje specjalizacji:
- Rozwój biznesowy w edukacji międzynarodowej - idealny dla tych studentów, którzy chcą skupić się na przywództwie w międzynarodowych kontekstach edukacyjnych.
- Przywództwo systemowe w szkolnictwie wyższym - idealne dla studentów, którzy chcą uzyskać głębokie zrozumienie myślenia systemowego w celu wprowadzenia znaczącej zmiany edukacyjnej
Dla kogo to jest
Program MAHEAL jest przeznaczony dla obecnych lub aspirujących liderów w szkołach policealnych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności i referencje w dziedzinie administracji szkolnictwa wyższego i przywództwa, aby rozwijać lub przekierowywać swoją karierę. Studenci tego programu są zobowiązani do posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie szkolnictwa wyższego, aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę dotyczącą przyjęć do programu.
Kandydaci, którzy nie mają formalnego wykształcenia akademickiego, aby kwalifikować się do przyjęcia, mogą być oceniani zarówno na podstawie ich formalnego wykształcenia, jak i uczenia się nieformalnego, zgodnie z elastyczną polityką przyjmowania . Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę dotyczącą przyjęć do programu.
Wyniki
Absolwenci będą rozwijać zrozumienie koncepcji i badań dotyczących doskonalenia edukacji i będą mogli stosować praktyczne narzędzia i strategie w celu rozwiązania problemów, wyzwań i możliwości związanych ze wspieraniem osiągnięć uczniów i rozwojem instytucjonalnym.
Absolwenci będą:
- Ułatwienie wspólnego rozwoju i wdrażania wspólnych wartości, wizji, misji i celów wspierających uczenie się i osiągnięcia wszystkich uczniów;
- Zrozumienie i wykorzystanie procesów zmian i ulepszeń w celu wspierania uczenia się studentów i rozwoju instytucjonalnego;
- Buduj pozytywne i efektywne relacje między instytucją a większą społecznością;
- Integrować oparte na dowodach podejście do podejmowania decyzji administracyjnych w zakresie przywództwa, aby wspierać wzrost i poprawę;
- Angażować się w znaczącą samoocenę i samoświadomość, aby poprawić umiejętności przywódcze, pozytywne relacje i zawodowe cele;
- Zastosuj myślenie systemowe do strategicznego planowania i zarządzania środowiskiem instytucjonalnym szkolnictwa wyższego w celu wspierania uczenia się uczniów;
- Angażować się w solidne planowanie finansowe / budżetowanie i praktyki zarządzania projektami, aby wspierać cele organizacyjne;
- Wspieranie i podtrzymywanie integracyjnej kultury instytucjonalnej i klimatu, aby wspierać zarówno kształcenie studentów, jak i rozwój zawodowy kadry / personelu;
- Krytycznie analizuj własny kontekst organizacyjny lidera, biorąc pod uwagę istniejące normy kulturowe, tendencje krajowe / międzynarodowe i perspektywy globalne;
- Wdrożenie autentycznych i znaczących strategii zapewniających jakość programu; i
- Prowadzić zespołowe i systematyczne procesy dochodzeniowe, które wspierają rozwój instytucjonalny i poprawę.
Model dostawy
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) to dwuletni program oferowany w mieszanym modelu dostarczania, który łączy naukę online z jedną obowiązkową dwutygodniową rezydencją na kampusie i drugą mini-rezydencją zwieńczeniem ukończone w kampusie lub online. Ta mieszana oferta ma na celu umożliwienie Ci zastosowania tego, czego się uczysz na swoich kursach, podczas gdy kontynuujesz pracę w pełnym wymiarze godzin.
Pobyt
Pobyt to starannie zaprojektowany okres intensywnych studiów akademickich, podczas których studenci kończą dwa kursy - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education oraz HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Harmonogram nauczania i nauki w trakcie pobytu jest tak skonstruowany, aby zoptymalizować bezpośredni dostęp do instruktorów, rozwijać sieci z innymi studentami i uzyskać dostęp do usług uniwersytetu, które będą wspierać twoją naukę przez dwa lata studiów. Typowy plan dnia to od 8:00 do 17:00. Spotkania zespołu, prace domowe i czytania odbywają się poza tymi godzinami.
Nauka online
Kursy szkoleniowe online są dostarczane z nadużyciem naszej internetowej platformy Moodle. Przy wsparciu pozostałej części Twojej kohorty będziesz aktywnie zaangażowany w indywidualne i zespołowe działania, projekty i zadania, które pozwolą Ci zastosować zdobytą wiedzę w swoim własnym kontekście zawodowym podczas każdego kursu.
Każdy kurs z 3 punktami wymagałby około 100 godzin wysiłku. Różni się to w zależności od ucznia i staje się łatwiejsze, gdy uczniowie zapoznają się z Royal Roads University i dowiedzą się, jak efektywnie pracować z członkami zespołu w środowisku wirtualnym. Studenci są zobowiązani do regularnego angażowania się w treść kursu i wkładu akademickiego w celu ulepszenia uczenia się kohorty poprzez posty na blogu / forum, tematy do dyskusji oraz wymagane zajęcia i zadania w ramach kursu.
Przed rozpoczęciem programu zostaniesz zapisany na dwutygodniową sesję bez kredytową (LINK), która ma na celu wprowadzenie Cię w nasze internetowe środowisko edukacyjne, odpowiednie zasady i procedury akademickie oraz aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub wątpliwości.
Warunki przyjęć
Wnioski są oceniane na podstawie zintegrowanego i skonsolidowanego przeglądu referencji akademickich, doświadczenia zawodowego i osobistego doświadczenia; ze względu na całościowy charakter tego przeglądu wszystkie wnioski są oceniane indywidualnie.
Wstęp standardowy
- Czteroletnie (lub porównywalne) studia licencjackie z uznanej instytucji policealnej.
- Co najmniej trzy lata odpowiedniego, płatnego doświadczenia zawodowego w uznanych instytucjach szkolnictwa wyższego (tj. Publicznych lub akredytowanych kolegiach, uniwersytetach, politechnikach lub instytucjach prowadzących formalne programy studiów wyższych), w tym pewne doświadczenie przywódcze *.
Wyłaniający się liderzy, którzy mają mniej niż trzy lata doświadczenia w przywództwie *, ale ostatnio pełnili funkcje kierownicze lub kierownicze przez dwa lata lub dłużej, wykazują wyjątkowy potencjał przywódczy poprzez swoje doświadczenia zawodowe i życiowe, przygotowują się do dalszych ról przywódczych, a poza tym spełniają standardowe kryteria przyjęć, zachęcamy do składania wniosków.
Elastyczny wstęp
- Aby ubiegać się o elastyczne przyjęcie , kandydaci zwykle wymagaliby co najmniej siedmiu lat doświadczenia zawodowego w instytucjach szkolnictwa wyższego (tj. Publicznych lub akredytowanych szkołach wyższych, uniwersytetach, politechnikach lub instytucjach prowadzących formalne programy studiów wyższych), w tym co najmniej 3 lat doświadczenia w przywództwie *.
* Doświadczenie przywódcze może obejmować jedną lub więcej z następujących czynności:
- Role, w ramach których konsultujesz się, negocjujesz lub zarządzasz różnymi grupami interesu poprzez relacje w złożonym środowisku
- Role, w których prowadzisz innych do wspólnych celów i wyników
- Role, w których wpływasz, organizujesz i koordynujesz grupy ludzi
- Role przywódcze w organizacjach wolontariackich
- Formalne role przywódcze w organizacji, w których bezpośrednio nadzorujesz personel lub wykonujesz zorientowaną na wyniki pracę z osobami, grupami lub zespołami
- Pokonywanie trudnego doświadczenia życiowego (dla siebie lub innych), które wymagało poruszania się po złożonych systemach i skutkowało pozytywną zmianą społeczną poza jednostką
Biegłość w języku angielskim
Jeśli angielski nie jest Twoim głównym językiem, zapoznaj się z naszymi wymaganiami dotyczącymi języka angielskiego .
Dodatkowe zalecenia
- Wnioski są oceniane na podstawie zintegrowanego i skonsolidowanego przeglądu referencji akademickich, doświadczenia zawodowego i osobistego doświadczenia; ze względu na całościowy charakter tego przeglądu wszystkie wnioski są oceniane indywidualnie.
- Upewnij się, że wykazałeś swoje doświadczenie przywódcze w szczegółowym CV i jasno wskazałeś, w jaki sposób Twoje lata doświadczenia spełniają wymagania standardowego lub elastycznego przyjęcia.
Kariera
Program Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership został zaprojektowany z myślą o ciągłym rozwoju przywództwa i administracji w sektorze szkolnictwa wyższego, aby skutecznie kierować instytucjami w wciąż złożonym i globalnym środowisku pracy i nauki.
Rodzaje instytucji szkolnictwa wyższego, organizacji rządowych i pozarządowych, w których studenci MAHEAL obecnie lub aspirują, obejmują między innymi:
- Uniwersytety (prywatne i publiczne)
- Uczelnie (prywatne i publiczne)
- Prowincjonalne Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej
- Siły kanadyjskie - rozwój szkolenia
- Agencje badawcze szkolnictwa wyższego
- Firmy konsultingowe w zakresie szkolnictwa wyższego
- Międzynarodowe agencje partnerskie w dziedzinie edukacji
- Stowarzyszenia szkolnictwa wyższego (krajowe i międzynarodowe)
Program poszerza wiedzę i umiejętności studentów, aby przygotować ich na stanowiska kierownicze powszechnie zajmowane w sektorze szkolnictwa wyższego. Pozycje kierownicze powszechnie spotykane w szkolnictwie wyższym, które są zgodne z programem MA w szkolnictwie wyższym i programie przywództwa w administracji, obejmują między innymi:
AVP / Dyrektor / Menedżer lub Koordynator Stanowiska w:
- Usługi i sprawy dla studentów
- Życie w rezydencji
- Usługi rejestracji
- Marketing i komunikacja
- Biuro sekretarza
- Finanse
Lub
- Kierownicy / przewodniczący wydziałów uczelni lub uniwersytetów
- Łączność z rządem / zarządzanie projektami ze szkolnictwem wyższym
- Dyrektorzy / menedżerowie Międzynarodowych Agencji Edukacyjnych
Kursy
- ITAI: Wprowadzenie do akademickiej uczciwości
- LRNTLNK: Link
- HEAL501: Przywództwo w szkolnictwie wyższym w czasach zmian
- HEAL510: Podejścia do badań edukacyjnych w szkolnictwie wyższym
- HEAL520: Globalne i krajowe perspektywy w zakresie szkolnictwa wyższego
- HEAL525: Globalne perspektywy edukacji międzynarodowej
- HEAL530: Czołowe zmiany edukacyjne w środowiskach szkolnictwa wyższego
- HEAL535: Komunikacja i kultura organizacyjna w zglobalizowanym świecie
- HEAL540: Nowe modele instytucjonalnej żywotności
- HEAL545: The Business of International Education
- HEAL550: Myślenie systemowe i planowanie strategiczne w szkolnictwie wyższym
- HEAL560: Jakość, odpowiedzialność i skuteczność edukacyjna
- HEAL570: Wykorzystanie technologii w środowiskach szkolnictwa wyższego
- LRNT506: Opracowanie propozycji badań edukacyjnych
- HEAL610: Papier badawczy: Wiodące i podtrzymujące wspólne procesy śledcze
- LRNT600: Advanced Research: Thesis Proposal
- LRNT690: teza
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół Financial Aid & Awards jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie na temat różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19. Ucz się więcej...
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem planowania wczesnej edukacji. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w zbudowaniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, które pomogą Ci sfinansować studia. Ucz się więcej...
Nagrody
Zapoznaj się z różnorodnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami przyznawanymi w konkursie przez RRU i inne agencje finansujące. Ucz się więcej...
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród. Ucz się więcej...
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak punkty Highbred. Ucz się więcej...
Program
opis programu
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) to dwuletni program z 33 kredytami, który zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do zapewnienia skutecznego przywództwa w złożonych i zmieniających się środowiskach szkolnictwa wyższego. Ten program przygotuje Cię do rozwijania umiejętności wymaganych do pracy zespołowej, spojrzenia systemowego na swoją organizację, budowania trwałych relacji i partnerstwa, podejmowania decyzji opartych na dowodach, krytycznego myślenia, planowania strategicznego i prowadzenia znaczących zmian edukacyjnych.
Zaprojektowany we współpracy z obecnymi liderami w tej dziedzinie, program MAHEAL umożliwia profesjonalistom:
- Zbadaj związek między teorią a praktyką w środowiskach szkolnictwa wyższego;
- Zdobycie wiedzy, umiejętności i sposobu myślenia, których potrzebują, aby być skutecznym we własnym pomaturalnym środowisku pracy;
- Uzyskaj lepsze zrozumienie problemów, z jakimi borykają się administratorzy szkolnictwa wyższego oraz jak nimi zarządzać i je rozwiązywać; oraz
- Poprawić ich zdolność do krytycznej oceny postępów badawczych w dziedzinie przywództwa w szkolnictwie wyższym i zastosować tę wiedzę w praktyce.
Ten program pozwoli ci dostosować naukę, wybierając jedną z dwóch opcji specjalizacji, specjalizację w rozwoju biznesu w edukacji międzynarodowej lub specjalizację w kierowaniu systemami w szkolnictwie wyższym oraz wybierając jedną z dwóch opcji ukończenia programu, w tym pracę naukową (badania wtórne) lub praca dyplomowa (badania podstawowe).
Opcje specjalizacji:
- Rozwój biznesu w edukacji międzynarodowej - Idealny dla tych studentów, którzy chcą skupić się na przywództwie w kontekście edukacji międzynarodowej.
- Przywództwo systemowe w szkolnictwie wyższym — idealne dla studentów, którzy chcą zdobyć dogłębne zrozumienie myślenia systemowego w celu stworzenia znaczącej zmiany edukacyjnej
Dla kogo to jest?
Program MAHEAL jest przeznaczony dla obecnych lub aspirujących liderów w szkołach policealnych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności i referencje w dziedzinie administracji i przywództwa w szkolnictwie wyższym, aby rozwijać lub przekierowywać swoją karierę. Studenci tego programu muszą mieć wykształcenie i doświadczenie w zakresie szkolnictwa wyższego, aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę wstępu do programu.
Kandydaci, którzy nie mają formalnego wykształcenia akademickiego kwalifikującego się do przyjęcia, mogą być oceniani zarówno na podstawie ich wykształcenia formalnego, jak i uczenia się nieformalnego, zgodnie z Polityką Elastycznego Przyjęcia. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę wstępu do programu.
Wyniki
Absolwenci rozwiną zrozumienie koncepcji doskonalenia edukacyjnego i badań oraz będą mogli zastosować praktyczne narzędzia i strategie w celu rozwiązania problemów, wyzwań i możliwości związanych ze wspieraniem osiągnięć uczniów i rozwoju instytucjonalnego.
Absolwenci będą:
- Ułatwienie wspólnego rozwoju i wdrażania wspólnych wartości, wizji, misji i celów w celu wspierania uczenia się i osiągnięć wszystkich uczniów;
- Zrozumienie i wykorzystanie procesów zmian i doskonalenia w celu wspierania uczenia się uczniów i rozwoju instytucjonalnego;
- Buduj pozytywne i efektywne relacje między instytucją a większą społecznością;
- Zintegruj podejścia do podejmowania decyzji oparte na dowodach z praktykami przywództwa administracyjnego, aby wspierać wzrost i doskonalenie;
- Zaangażuj się w sensowną samoocenę i samoświadomość, aby wzmocnić umiejętności przywódcze, pozytywne relacje i cele zawodowe;
- Zastosuj myślenie systemowe do strategicznego planowania i zarządzania środowiskiem instytucjonalnym szkolnictwa wyższego w celu wspierania uczenia się studentów;
- Zaangażuj się w rozsądne planowanie finansowe/budżetowanie i praktyki zarządzania projektami, aby wspierać cele organizacyjne;
- Promować i utrzymywać inkluzywną kulturę i klimat instytucjonalny, aby wspierać zarówno uczenie się studentów, jak i rozwój zawodowy wykładowców/kadry;
- Krytycznie przeanalizuj własny kontekst organizacyjny lidera, biorąc pod uwagę istniejące normy kulturowe, trendy krajowe/międzynarodowe i perspektywy globalne;
- Wdrażaj autentyczne i znaczące strategie zapewniające jakość programu; oraz
- Prowadź wspólne i systematyczne procesy badawcze, które wspierają rozwój i doskonalenie instytucjonalne.
Model dostawy
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) to dwuletni program oferowany w mieszanym modelu dostarczania, który łączy naukę online z obowiązkową dwutygodniową rezydencją na terenie kampusu i drugą mini-rezydencją, którą można ukończone na terenie kampusu lub online. Ta mieszana dostawa ma na celu umożliwienie zastosowania tego, czego się uczysz na kursach, podczas gdy kontynuujesz pracę w pełnym wymiarze godzin.
Pobyt
Rezydencja jest starannie zaprojektowanym okresem intensywnych studiów akademickich, podczas których studenci ukończą dwa kursy – HEAL 501: Prowadzenie i nauka w szkolnictwie wyższym oraz HEAL 510: Podejścia do badań edukacyjnych w szkolnictwie wyższym.
Harmonogram nauczania i studiowania podczas pobytu jest tak skonstruowany, aby zoptymalizować bezpośredni dostęp do instruktorów, rozwijać sieci z innymi studentami i uzyskać dostęp do usług uniwersytetu, które będą wspierać twoją naukę przez dwa lata studiów. Typowy plan dnia to od 8 rano do 5 po południu. Spotkania zespołu, prace domowe i odczyty odbywają się poza tymi godzinami.
Nauka online
Kursy online są dostarczane za pośrednictwem naszej internetowej platformy Moodle. Wspierany przez resztę kohorty, będziesz aktywnie zaangażowany w indywidualne i zespołowe działania, projekty i zadania, które pozwolą Ci zastosować to, czego się uczysz, do własnego kontekstu zawodowego podczas każdego kursu.
Każdy kurs z 3 punktami wymagałby wysiłku około 100 godzin wysiłku. Różni się to w zależności od ucznia i staje się łatwiejsze, gdy uczniowie zapoznają się z Royal Roads University i uczą się, jak efektywnie pracować z członkami zespołu w środowisku wirtualnym. Studenci są zobowiązani do regularnego angażowania się w treść kursu i wkładu naukowego w celu poprawy uczenia się kohorty poprzez posty na blogu/forum, tematy dyskusji oraz wymagane działania i zadania kursu.
Przed rozpoczęciem programu zostaniesz zapisany na dwutygodniową sesję niekredytową (LINK), mającą na celu zapoznanie Cię z naszym środowiskiem nauczania online, odpowiednimi zasadami i procedurami akademickimi oraz odpowiedzią na Twoje pytania lub wątpliwości.
Kursy
- ITAI: Wprowadzenie do uczciwości akademickiej
- LRNTLNK: Łącze
- HEAL501: Przywództwo w szkolnictwie wyższym w czasach zmian
- HEAL510: Podejścia do badań edukacyjnych w szkolnictwie wyższym
- HEAL520: Globalne i krajowe perspektywy szkolnictwa wyższego
- HEAL525: Globalne perspektywy edukacji międzynarodowej
- HEAL530: Wiodąca zmiana edukacyjna w środowiskach szkolnictwa wyższego
- HEAL535: Komunikacja i kultura organizacyjna w zglobalizowanym świecie
- HEAL540: nowe modele rentowności instytucjonalnej
- HEAL545: Biznes edukacji międzynarodowej
- HEAL550: Myślenie systemowe i planowanie strategiczne w szkolnictwie wyższym
- HEAL560: Jakość, odpowiedzialność i skuteczność edukacyjna
- HEAL570: Wykorzystanie technologii w środowiskach szkolnictwa wyższego
- LRNT506: Opracowanie propozycji badań edukacyjnych
- HEAL610: Artykuł badawczy: Wiodące i podtrzymujące wspólne procesy badawcze
- LRNT600: Zaawansowane badania: Propozycja pracy
- LRNT690: Teza
Rekrutacja
Galeria
Stypendia i Finansowanie
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół ds. pomocy finansowej i nagród jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie dotyczące różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19.
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem wczesnego planowania edukacyjnego. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w stworzeniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, aby pomóc w finansowaniu studiów.
Nagrody
Zapoznaj się z różnymi konkurencyjnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami dostępnymi od RRU i innych agencji finansujących.
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród.
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak Highbred Points.
Możliwości związane z karierą
Program Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership został zaprojektowany z myślą o ciągłym rozwoju przywództwa i administracji w sektorze szkolnictwa wyższego, aby skutecznie prowadzić instytucje w tym, co nadal jest złożone i globalne środowisko pracy i nauki.
Rodzaje instytucji szkolnictwa wyższego, rządu i organizacji pozarządowych, w których studenci MAHEAL obecnie pracują lub aspirują do pracy, obejmują, ale nie mogą być ograniczone do następujących:
- Uniwersytety (prywatne i publiczne)
- Uczelnie (prywatne i publiczne)
- Wojewódzkie Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej
- Siły Kanadyjskie - rozwój szkolenia
- Agencje badawcze szkolnictwa wyższego
- Firmy konsultingowe z zakresu szkolnictwa wyższego
- Międzynarodowe agencje partnerskie ds. edukacji
- Stowarzyszenia szkolnictwa wyższego (krajowe i międzynarodowe)
Program rozwija wiedzę i umiejętności studentów, aby wyposażyć ich w stanowiska kierownicze powszechnie zajmowane w sektorze szkolnictwa wyższego. Pozycje przywódcze powszechnie spotykane w szkolnictwie wyższym, które dostosowują się do programu MA in Higher Education and Administration Leadership obejmują, ale nie są ograniczone do:
AVP/Dyrektor/Manager lub Koordynator Stanowiska w:
- Usługi i sprawy studenckie
- Życie mieszkalne
- Usługi zapisów
- Marketing i komunikacja
- Biuro Rejestratora
- Finanse
Albo
- Kierownicy wydziałów uczelni lub uniwersytetu
- Łącznik rządowy/zarządzanie projektami w szkolnictwie wyższym
- Dyrektorzy/kierownicy międzynarodowych agencji edukacyjnych
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.