
Certyfikat in
Certyfikat Poziomu 2 w zakresie zasad obsługi klienta Riverside College Halton

Stypendia
Wstęp
Ta kwalifikacja umożliwia osobom uczącym się rozwijanie istniejących umiejętności i zdobywanie wiedzy na temat kluczowych obszarów skutecznej obsługi klienta, takich jak komunikacja z klientami i obsługa informacji o klientach.
Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto jest zainteresowany obsługą klienta i ma nadzieję na rozwój kariery lub możliwości zatrudnienia w branży obsługi klienta.
Ta kwalifikacja jest idealna dla każdego, kto pracuje na stanowisku skierowanym do klienta lub chce dostać pracę, w której rola obejmuje wiedzę o obsłudze klienta jako kluczowy element stanowiska.
Studiowanie na odległość oznacza, że możesz wybrać, kiedy i gdzie będziesz się uczyć.
Ten kurs jest dostępny do nauki online w formie papierowej i papierowej z ocenami online.
Ten kurs jest podzielony na siedem zarządzalnych jednostek:
Część 1: Zasady obsługi klienta i dostawy
Część 2: Zrozumienie klientów
Część 3: Zrozum organizacje pracodawców
Część 4: Zrozum, jak komunikować się z klientami
Część 5: Zrozum, jak postępować z informacjami o klientach
Część 6: Dowiedz się, jak rozwiązywać problemy i zapewnić obsługę wymagającym klientom
Część 7: Zrozum, jak rozwijać relacje z klientami
Zdobędziesz kwalifikacje uznawane w całym kraju; Stworzenie długotrwałej Pathway kariery w branży obsługi klienta; Kursy są prowadzone na odległość, co pozwala uczniom wybrać, kiedy i gdzie się uczyć; Przydzielani są osobistych opiekunów, aby zapewnić uczniom wsparcie potrzebne do odniesienia sukcesu.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Obsługa klienta (Darmowy kurs online z dyplomem)
- Online
Szkolenie Know Your Customer i Customer Due Diligence (bezpłatny kurs online z certyfikatem)
- Online
Zarządzanie sprzedażą detaliczną: Interakcje z klientami (Darmowy kurs online z certyfikatem)
- Online