
Certyfikat Poziomu 2 w zakresie zasad obsługi klienta
Widnes, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Aug 2023
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ta kwalifikacja umożliwia osobom uczącym się rozwijanie istniejących umiejętności i zdobywanie wiedzy na temat kluczowych obszarów skutecznej obsługi klienta, takich jak komunikacja z klientami i obsługa informacji o klientach.
Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto jest zainteresowany obsługą klienta i ma nadzieję na rozwój kariery lub możliwości zatrudnienia w branży obsługi klienta.
Ta kwalifikacja jest idealna dla każdego, kto pracuje na stanowisku skierowanym do klienta lub chce dostać pracę, w której rola obejmuje wiedzę o obsłudze klienta jako kluczowy element stanowiska.
Studiowanie na odległość oznacza, że możesz wybrać, kiedy i gdzie będziesz się uczyć.
Ten kurs jest dostępny do nauki online w formie papierowej i papierowej z ocenami online.
Ten kurs jest podzielony na siedem zarządzalnych jednostek:
Część 1: Zasady obsługi klienta i dostawy
Część 2: Zrozumienie klientów
Część 3: Zrozum organizacje pracodawców
Część 4: Zrozum, jak komunikować się z klientami
Część 5: Zrozum, jak postępować z informacjami o klientach
Część 6: Dowiedz się, jak rozwiązywać problemy i zapewnić obsługę wymagającym klientom
Część 7: Zrozum, jak rozwijać relacje z klientami
Zdobędziesz kwalifikacje uznawane w całym kraju; Stworzenie długotrwałej Pathway kariery w branży obsługi klienta; Kursy są prowadzone na odległość, co pozwala uczniom wybrać, kiedy i gdzie się uczyć; Przydzielani są osobistych opiekunów, aby zapewnić uczniom wsparcie potrzebne do odniesienia sukcesu.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration (Global) - Global MBA (Sales Management)
- UK Online, Wielka Brytania