Magister historii
Online United Kingdom
CZAS TRWANIA
2 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
05 Sep 2024
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2024
CZESNE
GBP 7640 *
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
* całkowity koszt
Wstęp
Magister historii zapewnia możliwość poznania społeczeństwa, polityki i kultury w Wielkiej Brytanii i Irlandii w okresie wczesnonowożytnym (c.1500-1800) lub współczesnym (c.1750-1970). Korzystając z naszej światowej klasy kolekcji internetowych materiałów źródłowych wraz ze zbiorami dokumentów i artefaktów w lokalnych i krajowych repozytoriach, stworzysz niezależny projekt badawczy na wybrany przez siebie temat.
Kluczowe cechy kursu
- Rozwija umiejętność przedstawiania trwałego argumentu w jasnej, logicznej prozie
- Buduje umiejętności analizy, krytycznego myślenia i praktycznych badań
- Stanowi solidną podstawę do dalszych badań naukowych
- Ma zastosowanie do szerokiej gamy karier
Wynik programu
The qualification provides opportunities for you to develop and demonstrate knowledge and understanding, qualities, skills and other attributes in the following areas:
Knowledge and understanding
Po ukończeniu studiów magisterskich będziesz mieć:
- Zrozumienie periodyzacji, w szczególności sposobu, w jaki historycy zdefiniowali okres wczesnej nowożytności i nowożytności pod względem ich granic czasowych i pojęciowych
- Znajomość kluczowych wydarzeń, które ukształtowały wczesną lub współczesną Wielką Brytanię i Irlandię
- Zrozumienie kluczowych trendów historiograficznych w badaniach nad wczesną lub nowożytną Wielką Brytanią i Irlandią
- Krytyczne zrozumienie niektórych zagadnień związanych z korzystaniem z szeregu źródeł historycznych właściwych zarówno dla okresu wczesnej nowożytności, jak i nowożytności
- Świadomość strategii, które można zastosować do analizy i badania zarówno źródeł tradycyjnych (takich jak źródła tekstowe i dane statystyczne), jak i nietradycyjnych (takich jak mapy, kultura materialna, film itp.)
- Znajomość różnorodności sposobów prezentacji znalezisk i pism historycznych oraz odbioru przez publiczność.
Cognitive skills
Po ukończeniu studiów magisterskich będziesz mieć możliwość:
- Analizuj i wykorzystuj źródła wtórne do dokumentowania i analizowania rozwoju historycznego we wczesnej nowożytności lub okresie nowożytnym
- Rozpoznaje i wykorzystuje źródła pierwotne w formie pisemnej oraz włącza je do pracy dyplomowej
- Oceń porównawczo różne metody i podejścia
- Stosuj i bądź zaznajomiony z różnymi podejściami metodologicznymi
- Oceń trafność i siłę przekonywania argumentów
- Sformułuj odpowiednie pytania do badań historycznych.
Practical and/or professional skills
Po ukończeniu studiów magisterskich będziesz mógł:
- Zlokalizuj i wykorzystaj źródła bibliograficzne odpowiednie dla lokalnych, regionalnych i innych studiów przypadków
- Korzystaj z szeregu zasobów, w tym książek, dokumentów i statystyk
- Wyszukuj niezależnie w różnych źródłach informacji na dowolnym nośniku, w tym w źródłach specjalistycznych, takich jak archiwa i zbiory danych
- Skutecznie korzystaj z naukowych konwencji odniesienia
- Korzystaj z uprawnień do dyskryminacji w teoriach i debatach istotnych zarówno dla wczesnej nowożytności, jak i okresu nowożytnego
- Stosować odpowiednie standardy etyczne i prawne przy wykorzystywaniu i ponownym wykorzystywaniu źródeł i danych historycznych (np. ustnych zeznań z końca XX wieku lub źródeł praw autorskich), zarówno w ocenie modułów, jak i w niezależnych badaniach.
Key skills
Po ukończeniu studiów magisterskich będziesz mieć możliwość:
- Skutecznie komunikuj pomysły w esejach o akceptowalnym standardzie
- Korzystaj z technologii cyfrowych, aby lokalizować źródła, odzyskiwać je i zarządzać nimi, zwiększając swoje umiejętności w zakresie stypendiów cyfrowych
- Stosuj metody i podejścia w ramach wspieranej samodzielnej nauki i twórz rozszerzoną pracę wymagającą niezależnej nauki.
Program
To gain the 180 credits you require for this qualification, you must study the modules in the order shown below and pass part 1 before progressing to part 2:
- MA Historia część 1 (A883)
- MA Historia część 2 (A884)
Lub, z zastrzeżeniem zasad dotyczących kombinacji wyłączonych, zamiast A883 można zastosować wycofany moduł A825.
Należy pamiętać, że do tej kwalifikacji mają zastosowanie unikalne zasady studiowania obowiązujące na uniwersytecie. Oznacza to, że musisz uwzględnić co najmniej 60 punktów z modułów jednostki organizacyjnej, które nie zostały wliczone w żadną inną kwalifikację jednostki organizacyjnej, która została ci wcześniej przyznana. Ze względu na strukturę tej kwalifikacji wymagane będzie 90 punktów.
Teaching, Learning and Assessment Methods
Teaching and learning
Ten program jest nauczany za pomocą szeregu metod. Większość czesnego dla MA będzie dostarczana online oraz przez telefon lub e-mail. Oznacza to, że będziesz przesyłać zadania, otrzymywać opinie od nauczyciela drogą elektroniczną i mieć możliwość uczestniczenia w forach internetowych i wydarzeniach edukacyjnych online.
W części 1 (A883) wszystkie podstawowe materiały dydaktyczne, w tym teksty dydaktyczne i ćwiczenia, zostaną udostępnione online za pośrednictwem strony internetowej modułu, na której będą się znajdować również dodatkowe materiały i szereg narzędzi wspomagających naukę. Oczekuje się, że przerobisz tekst nauczania, ćwiczenia i materiały dodatkowe, korzystając z pomocy planisty nauki, który określa Twoje cotygodniowe zadania. Zostanie Ci przydzielony tutor i zostaniesz członkiem grupy tutorów.
Część 2 (A884) koncentruje się na planowaniu, tworzeniu i prezentacji rozprawy doktorskiej na określony i zazwyczaj wysoce specjalistyczny temat. Sześć jednostek materiałów dydaktycznych na początku modułu skupi się na wsparciu w wyborze tematu rozprawy doktorskiej i opracowaniu realnej propozycji badawczej.
Dzięki wykorzystaniu dostosowanych do indywidualnych potrzeb tekstów dydaktycznych, ćwiczeń edukacyjnych i szeregu narzędzi wspomagających naukę online, zdobędziesz umiejętności potrzebne do zaplanowania i ukończenia znacznej części badań historycznych i pisania. Internetowy planer badań poprowadzi Cię i będzie wspierać Cię przez ten proces. Pozostała część czasu w module zostanie wykorzystana na samodzielne napisanie rozprawy doktorskiej.
Podczas nauki A884 zostanie Ci przydzielony opiekun. Twój promotor będzie aktywnie wspierać Cię w wyborze tematu pracy dyplomowej i oprócz materiałów dydaktycznych, forów i wydarzeń edukacyjnych online pomoże Ci zdobyć umiejętności potrzebne do odpowiedniego zaplanowania i napisania pracy specjalistycznej.
Oczekuje się, że będziesz kierować własnym procesem uczenia się, przeprowadzając niezależne badania. Jeśli napotkasz przeszkody, możesz skontaktować się bezpośrednio ze swoim przełożonym lub zgłosić problem na forach modułów online. Ze względu na niezależny charakter badania na tym poziomie, fora modułowe służą głównie do zadawania pytań i ogólnego wsparcia.
Assessment
Program ten jest oceniany przede wszystkim na podstawie pisemnych esejów. W części 1 (A883) znajdują się trzy zadania oceniane przez tutora (TMA) i jedna ocena na koniec modułu (EMA). TMA i EMA mają na celu zachęcenie Cię do zapoznania się z treścią modułu. Mają one również na celu pomóc Ci rozwinąć umiejętności pisania esejów, angażowania się w argumenty historyczne, korzystania ze źródeł pierwotnych i niezależnych badań.
Część 2 (A884), która koncentruje się na wyborze, planowaniu, produkcji i prezentacji rozprawy specjalistycznej, jest oceniana poprzez złożenie trzech TMA i zaliczenie jednego EMA.
Pierwszy TMA będzie wymagał przedstawienia propozycji badań dla Twojej rozprawy doktorskiej, w tym zarysu wybranego tematu, wstępnego przeglądu literatury, zarysu metodologii i planu prowadzenia badań podczas niezależnej fazy badawczej modułu. Dwa pozostałe TMA dają możliwość przesłania wersji roboczych rozdziałów swojemu nauczycielowi i otrzymania krytycznej opinii. EMA jest rozprawą końcową.