MagisterskiePhDLawlicencjatMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Online Academies Dyplom z psychologii dziecięcej
Online Academies

Dyplom z psychologii dziecięcej

Bournemouth, Wielka Brytania

Język angielski

GBP 199 / per year

Nauka na odległość

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

75% zniżki na wszystkie kursy z kodem SA75

Przegląd

Psychologia dziecka to nauka o rozwoju umysłowym, społecznym i emocjonalnym dzieci od urodzenia do wieku dojrzewania. Analizuje zmiany w zdolnościach motorycznych, rozwoju poznawczym, nabywaniu języka i tworzeniu tożsamości.

Ten dogłębny kurs Psychologii Dziecka zapewni ci podstawową wiedzę na temat rozwoju dzieci i da ci integralny wgląd w to, dlaczego dzieci zachowują się tak, jak oni.

Konspekt

Moduł 1 Główne problemy rozwojowe

Część pierwsza: pierwszy rok życia

  • Odruchy niemowlęce; Rozwój społeczny w pierwszym roku życia, w tym uśmiech społeczny i początek strachu przed obcymi.

Część druga: Formowanie załączników

  • Imprinting; Attachment (Bowlby), w tym studia międzykulturowe; Harlow i matki zastępcze; Istotność badań na zwierzętach w rozwoju dziecka.

Część trzecia: konsekwencje awarii w załącznikach

  • Deprywacja matki; Implikacje teorii przywiązania i deprywacji macierzyństwa podczas umieszczania dzieci z surogatami.

Część czwarta: dom, rodzina i szkoła

  • Opieka grupowa a rodzinna i badania skutków pracy matek i rodzin nieobecnych w rodzinie; Znaczenie rówieśników i rodzeństwa.

Jednostka piąta: podstawowe zasady metod badawczych

  • Charakter i cel badań, czym jest eksperyment, wspieranie i obalanie hipotez, zmiennych niezależnych i zależnych, kontrola zmiennych, znormalizowane instrukcje i procedury, metody pobierania próbek, projektowanie badań.

Część szósta: rozwój percepcji wzrokowej

  • Wprowadzenie do debaty przyroda / wychowanie na temat percepcji wzrokowej; Fantz - percepcja formy; Gibson and Walk - percepcja głębi; jak fizjologia ludzkiego układu wzrokowego pomaga nam ocenić głębokość i odległość; Altana - stałość rozmiarów; eksperymenty na zwierzętach dotyczące wczesnego deprywacji sensorycznej.

Jednostka siódma: rozwój języka i komunikacji

  • Rozwój komunikacji niewerbalnej u ludzi, gestów itp .; porównania z naczelnymi innymi niż ludzie; zarys rozwoju języka u ludzi; w tym naturalistyczny obserwacyjny u ludzi; w tym naturalistyczne obserwacyjne badania i ich krytyka; Teorie wrodzone i zbrojeniowe.

Jednostka ósma: testowanie inteligencji i inteligencji

  • Definicje inteligencji; wiek umysłowy i iloraz inteligencji; Testy inteligencji; Zalety i wady testów IQ.

Unit Nine: The Nature / Nurture Debate w badaniu inteligencji

  • Badania bliźniąt; stabilność IQ; Czy wczesne doświadczenia decydują o późniejszym rozwoju?

Jednostka dziesiąta: Gromadzenie danych i interpretacja

  • Tabele i histogramy, korelacje i scattergramy; Oznaczać; Zasięg; Wyciąganie wniosków z danych.

Moduł drugi Dziecko jako jednostka

Unit Eleven: Jak dzieci myślą

  • Teoria rozwoju poznawczego Piageta; w tym badania egocentryzmu i krytyki jego pracy.

Jednostka dwunasta: Teoria uczenia się - jak nabywane jest zachowanie

  • Nauka i warunkowanie - warunkowanie klasyczne i warunkowanie operantowe; w tym wyjaśnienia wygaśnięcia, dyskryminacji i uogólnienia; wzmocnienie dodatnie i ujemne; Teoria społecznego uczenia się i krytyka.

Unit Thirteen: Teoria psychodynamiki Freuda - alternatywne podejście

  • Struktura osobowości, teoria 5-etapowa, krytyka.

Jednostka Czternaście: Rozwój moralny

  • Definicja w kategoriach psychologicznych; badanie zachowań moralnych, uczuć moralnych i osądu moralnego.

Jednostka Piętnastka: Rozwój ról płciowych

  • Pisanie seksami; Tożsamość płciowa; Teorie biologiczne, społeczne i kulturowe.

Jednostka szesnasta: Agresja u dzieci

  • Biologiczne podstawy agresji; Teoria i agresja psychologiczna; Agresja jako wyuczona odpowiedź;
    Imitacja agresji; oglądanie przemocy; Kara za agresję; różnice płciowe w agresji.

Unit Seventeen: Metody używane w badaniach nad rozwojem dziecka

  • Obserwacyjne, badania, korelacyjne, eksperymentalne - zalety i wady.

Jednostka Osiemnasta: Zagraj

  • Znaczenie gry w uczeniu się;
    Teoria gry Piageta; formy gry;
    Znaczenie teorii psychologicznych dla edukacji przedszkolnej; Graj i ucz się w przedszkolach; Graj w terapii.

Jednostka dziewiętnasta: Uczenie się w szkole

  • Programowane uczenie się i jego związek z teorią uczenia się - zalety i wady; Nauka odkrywania i jej skuteczność.

Unit Twenty: Modyfikacja zachowania

  • Wyjaśnienie i przykłady; Związek z teorią uczenia się; Systemy punktowe, zalety i wady.

Akredytacja

Ten kurs został akredytowany przez Online Academies . Po pomyślnym ukończeniu tego kursu będziesz mógł pobrać lub wydrukować dokument PDF z Dyplom Online Academies (uwaga: będziesz mieć również możliwość wydrukowania wydrukowanego i opublikowanego wydruku certyfikatu niewielka dodatkowa opłata). Jeśli chcesz zobaczyć próbkę dyplomu, kliknij tutaj

Oszacowanie

Na zakończenie każdego modułu można dokonać oceny pytań wielokrotnego wyboru. Pomoże to zapamiętać główne punkty lekcji i będzie działał jako sprawdzian, aby zachować podstawową wiedzę i zrozumienie tej konkretnej sekcji. Rezultaty można zobaczyć natychmiast i możesz poprawić błędne odpowiedzi. Gdy wynik jest zadowalający, możesz przejść do następnego modułu.

Wynik kursu

Po pomyślnym ukończeniu wszystkich modułów kursu otrzymasz: Dyplom wydany przez Online Academies

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • MS In General Psychology
    • Fort Lauderdale, Stany Zjednoczone
  • Przyspieszone studia magisterskie z zarządzania i zachowań organizacyjnych
    • Lisle, Stany Zjednoczone
  • Magister nauk o zarządzaniu i zachowaniach organizacyjnych
    • Lisle, Stany Zjednoczone