
Dyplom z psychologii dziecięcej
Bournemouth, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Żądanie tempa
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
GBP 199 / per year
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
75% zniżki na wszystkie kursy z kodem SA75
Przegląd
Psychologia dziecka to nauka o rozwoju umysłowym, społecznym i emocjonalnym dzieci od urodzenia do wieku dojrzewania. Analizuje zmiany w zdolnościach motorycznych, rozwoju poznawczym, nabywaniu języka i tworzeniu tożsamości.
Ten dogłębny kurs Psychologii Dziecka zapewni ci podstawową wiedzę na temat rozwoju dzieci i da ci integralny wgląd w to, dlaczego dzieci zachowują się tak, jak oni.
Konspekt
Moduł 1 Główne problemy rozwojowe
Część pierwsza: pierwszy rok życia
- Odruchy niemowlęce; Rozwój społeczny w pierwszym roku życia, w tym uśmiech społeczny i początek strachu przed obcymi.
Część druga: Formowanie załączników
- Imprinting; Attachment (Bowlby), w tym studia międzykulturowe; Harlow i matki zastępcze; Istotność badań na zwierzętach w rozwoju dziecka.
Część trzecia: konsekwencje awarii w załącznikach
- Deprywacja matki; Implikacje teorii przywiązania i deprywacji macierzyństwa podczas umieszczania dzieci z surogatami.
Część czwarta: dom, rodzina i szkoła
- Opieka grupowa a rodzinna i badania skutków pracy matek i rodzin nieobecnych w rodzinie; Znaczenie rówieśników i rodzeństwa.
Jednostka piąta: podstawowe zasady metod badawczych
- Charakter i cel badań, czym jest eksperyment, wspieranie i obalanie hipotez, zmiennych niezależnych i zależnych, kontrola zmiennych, znormalizowane instrukcje i procedury, metody pobierania próbek, projektowanie badań.
Część szósta: rozwój percepcji wzrokowej
- Wprowadzenie do debaty przyroda / wychowanie na temat percepcji wzrokowej; Fantz - percepcja formy; Gibson and Walk - percepcja głębi; jak fizjologia ludzkiego układu wzrokowego pomaga nam ocenić głębokość i odległość; Altana - stałość rozmiarów; eksperymenty na zwierzętach dotyczące wczesnego deprywacji sensorycznej.
Jednostka siódma: rozwój języka i komunikacji
- Rozwój komunikacji niewerbalnej u ludzi, gestów itp .; porównania z naczelnymi innymi niż ludzie; zarys rozwoju języka u ludzi; w tym naturalistyczny obserwacyjny u ludzi; w tym naturalistyczne obserwacyjne badania i ich krytyka; Teorie wrodzone i zbrojeniowe.
Jednostka ósma: testowanie inteligencji i inteligencji
- Definicje inteligencji; wiek umysłowy i iloraz inteligencji; Testy inteligencji; Zalety i wady testów IQ.
Unit Nine: The Nature / Nurture Debate w badaniu inteligencji
- Badania bliźniąt; stabilność IQ; Czy wczesne doświadczenia decydują o późniejszym rozwoju?
Jednostka dziesiąta: Gromadzenie danych i interpretacja
- Tabele i histogramy, korelacje i scattergramy; Oznaczać; Zasięg; Wyciąganie wniosków z danych.
Moduł drugi Dziecko jako jednostka
Unit Eleven: Jak dzieci myślą
- Teoria rozwoju poznawczego Piageta; w tym badania egocentryzmu i krytyki jego pracy.
Jednostka dwunasta: Teoria uczenia się - jak nabywane jest zachowanie
- Nauka i warunkowanie - warunkowanie klasyczne i warunkowanie operantowe; w tym wyjaśnienia wygaśnięcia, dyskryminacji i uogólnienia; wzmocnienie dodatnie i ujemne; Teoria społecznego uczenia się i krytyka.
Unit Thirteen: Teoria psychodynamiki Freuda - alternatywne podejście
- Struktura osobowości, teoria 5-etapowa, krytyka.
Jednostka Czternaście: Rozwój moralny
- Definicja w kategoriach psychologicznych; badanie zachowań moralnych, uczuć moralnych i osądu moralnego.
Jednostka Piętnastka: Rozwój ról płciowych
- Pisanie seksami; Tożsamość płciowa; Teorie biologiczne, społeczne i kulturowe.
Jednostka szesnasta: Agresja u dzieci
- Biologiczne podstawy agresji; Teoria i agresja psychologiczna; Agresja jako wyuczona odpowiedź;
Imitacja agresji; oglądanie przemocy; Kara za agresję; różnice płciowe w agresji.
Unit Seventeen: Metody używane w badaniach nad rozwojem dziecka
- Obserwacyjne, badania, korelacyjne, eksperymentalne - zalety i wady.
Jednostka Osiemnasta: Zagraj
- Znaczenie gry w uczeniu się;
Teoria gry Piageta; formy gry;
Znaczenie teorii psychologicznych dla edukacji przedszkolnej; Graj i ucz się w przedszkolach; Graj w terapii.
Jednostka dziewiętnasta: Uczenie się w szkole
- Programowane uczenie się i jego związek z teorią uczenia się - zalety i wady; Nauka odkrywania i jej skuteczność.
Unit Twenty: Modyfikacja zachowania
- Wyjaśnienie i przykłady; Związek z teorią uczenia się; Systemy punktowe, zalety i wady.
Akredytacja
Ten kurs został akredytowany przez Online Academies . Po pomyślnym ukończeniu tego kursu będziesz mógł pobrać lub wydrukować dokument PDF z Dyplom Online Academies (uwaga: będziesz mieć również możliwość wydrukowania wydrukowanego i opublikowanego wydruku certyfikatu niewielka dodatkowa opłata). Jeśli chcesz zobaczyć próbkę dyplomu, kliknij tutaj
Oszacowanie
Na zakończenie każdego modułu można dokonać oceny pytań wielokrotnego wyboru. Pomoże to zapamiętać główne punkty lekcji i będzie działał jako sprawdzian, aby zachować podstawową wiedzę i zrozumienie tej konkretnej sekcji. Rezultaty można zobaczyć natychmiast i możesz poprawić błędne odpowiedzi. Gdy wynik jest zadowalający, możesz przejść do następnego modułu.
Wynik kursu
Po pomyślnym ukończeniu wszystkich modułów kursu otrzymasz: Dyplom wydany przez Online Academies
O szkole
pytania
Podobne kursy
MS In General Psychology
- Fort Lauderdale, Stany Zjednoczone
Przyspieszone studia magisterskie z zarządzania i zachowań organizacyjnych
- Lisle, Stany Zjednoczone
Magister nauk o zarządzaniu i zachowaniach organizacyjnych
- Lisle, Stany Zjednoczone