Dyplom w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Online Academies
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bournemouth, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
GBP 199 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
75% zniżki na wszystkie kursy z kodem SA75
Przegląd
Zarządzanie biznesem może być zdefiniowane jako proces kierowania i kierowania całą lub częścią organizacji poprzez wdrażanie i manipulowanie zasobami (ludzkimi, finansowymi, materialnymi, intelektualnymi lub niematerialnymi).
Menedżerowie muszą regularnie mierzyć wydajność organizacji, przeglądać strategie biznesowe i plany oraz zapewniać odpowiednie działania w celu spełnienia celów organizacji.
Zarządzanie i przywództwo są niezbędne dla sukcesu organizacji w dzisiejszym trudnym środowisku globalnym. Rolą kierownictwa jest kształtowanie i inicjowanie strategii, które tworzą i utrzymują konkurencyjne zróżnicowanie i przewagę.
Ten kurs zarządzania przedsiębiorstwem został opracowany w celu zapoznania się z kluczowymi koncepcjami, które stanowią podstawę dobrego zarządzania i zapewniają niezbędną wiedzę do promowania sukcesu organizacji.
Konspekt
Część 1 - Zarządzanie i przywództwo
"Zarządzanie to raczej praktyka niż nauka". Jest to nieco oczywiste, ale próba ustanowienia zasad skutecznego zarządzania, podobnie jak proces chemiczny, ignoruje główny element zmienności - a mianowicie zaangażowanych ludzi. Działania i rola menedżera będą się różnić w zależności od organizacji i jej kultury. W tej jednostce przejrzysz kluczowe cechy zarządzania i przywództwa, przyglądając się zakresowi stylów zarządzania, które są stosowane w nowoczesnym miejscu pracy.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Opisz kluczowe różnice między zarządzaniem a przywództwem
- Opisz główne elementy roli menedżera
- Zidentyfikuj główne elementy roli lidera
- Omów zakres stylów zarządzania.
Część 2 - Wydajność w pracy
Oceniając potrzeby szkoleniowe, należy wziąć pod uwagę zarówno potrzeby organizacji, jak i aspiracje jednostki. Rozwiązania szkoleniowe obejmują kursy budowane na zamówienie, kursy zewnętrzne, otwarte nauczanie, programy edukacyjne, oddelegowanie, coaching, instruktaże w miejscu pracy i szkolenia komputerowe. Oceniając szkolenie, kierownictwo wyższego szczebla musi brać pod uwagę wewnętrzne środki (czy szkolenie osiągnęło określone cele nauczania), zewnętrzne środki (czy szkolenie przyczyniło się do poprawy wyników w pracy), a także ogólną efektywność kosztową (czy dodała wartość firmie lub organizacja). Oto niektóre z czynników, które należy rozważyć w tym urządzeniu.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Opisz sposoby identyfikacji potrzeb szkoleniowych
- Rozpoznawać potencjalne rozwiązania zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych
- Opisz metody monitorowania treningu
- Zidentyfikuj metody oceny wydajności poszczególnych osób
- Zapoznaj się z procedurami dyscyplinarnymi i skargowymi
- Opisz strategie wspierania pracowników w poprawie ich wydajności.
Jednostka 3 - Praca, planowanie i organizacja
Wiele firm stosuje tradycyjną strategię w podejściu do planowania, głównie dlatego, że ich działania są stosunkowo przewidywalne i regularne. Dzięki uzgodnionej strategii można opracować szczegółowy plan z krótko-, średnio- i długoterminowymi celami, ze szczegółami tego, co musi się stać, kto jest zaangażowany, kiedy powinien się zdarzyć, jak powinien się wydarzyć, gdzie powinien się zdarzyć i dlaczego . W tej jednostce przeanalizujesz szereg narzędzi i podejść, które można wykorzystać do planowania działań biznesowych, opracowywania strategii organizacyjnych i analizowania zadań roboczych.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Rozpoznawać i opisywać strategie i plany
- Rozpoznaj narzędzia planowania
- Opisz efektywność i metody efektywności
- Zidentyfikuj i wykorzystaj techniki analizy organizacyjnej
- Rozpoznaj i zrozum badanie metody
- Rozpoznawać i rozumieć wykresy procesu
Część 4 - Motywowanie siły roboczej
Wykazano, że osiąganie dobrych wyników w pracy jest funkcją umiejętności, doświadczenia, nagrody, a przede wszystkim motywacji. Jesteśmy istotami celowymi i stale wybieramy cele, które są dla nas ważne i staramy się je osiągnąć. To jest ta ukierunkowana na cel działalność, którą nazywamy motywacją. Biorąc pod uwagę znaczenie pracowników jako zasobu organizacyjnego, oczywiste jest, że menedżerowie powinni rozumieć naturę motywacji, aby mogli lepiej zarządzać siłami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi, co prowadzi do tego, że niektórzy stosują jedynie minimalny wysiłek w swoich zadaniach roboczych. podczas gdy inni poświęcają znacznie więcej wysiłku, a co za tym idzie, są znacznie bardziej produktywni.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Zdefiniuj motywację i wyjaśnij znaczenie menedżerom zrozumienia
- Wyjaśnij, w jaki sposób teorie motywacji są klasyfikowane w teorie treści i teorie procesowe
- Wytłumacz tayloryzm i jego motywacyjne implikacje
- Zapoznaj się z motywacyjnymi implikacjami eksperymentów Hawthorne
- Doceń hierarchię potrzeb Maslowa i jej motywacyjne implikacje
- Wyjaśnij dwuskładnikową teorię Herzberga i jej motywacyjne implikacje
- Opisz teorię oczekiwania i jej motywacyjne implikacje
- Zrozumieć teorię równości i jej motywacyjne implikacje
Część 5 - Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM) jest uważane przez Portera za jedno z podstawowych działań w organizacji. Jest odpowiedzialny za jeden z kluczowych elementów procesu transformacji i jest również zaangażowany we wszystkie inne funkcje i działania, ponieważ wszystkie one mają element ludzki. HRM zajmuje się wszystkimi aspektami zarządzania ludźmi w organizacjach, od pierwszego kontaktu po zakończenie zatrudnienia (i poza nim w niektórych przypadkach). Zarządzanie ludźmi w organizacjach jest coraz szerzej uznawane za czynnik krytyczny dla sukcesu organizacji (Storey, 1992, s. 46). Pracowników można uznać za największy atut organizacji i ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia i utrzymania przewagi konkurencyjnej.
W tej jednostce rozważamy podstawy i filozofię ZZL i skoncentrujemy się na niektórych z wykonanych zadań, które mogą wpływać na efektywność ludzi w środowisku pracy.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Rozróżnić pojęcia zarządzania personelem i zarządzania zasobami ludzkimi
- Opisz planowanie zasobów ludzkich
- Zarys procesów i metod rekrutacji i selekcji
- Opisz etapy cyklu treningowego
- Wyjaśnij rolę oceny i oceny
- Przedstaw główne czynniki w relacjach pracodawca / pracownik i rolę związków
- Wskaż wartość procedur ZZL, które są osadzone w ramach legislacyjnych
Część 6 - Strategie biznesowe
Każdego roku w Wielkiej Brytanii powstają tysiące nowych firm. Kilka z nich stanie się globalnymi firmami zatrudniającymi tysiące ludzi, inne nigdy nie staną się światową sceną; w rzeczywistości większość zaprzestanie działalności w ciągu dwóch lub trzech lat.
W tej jednostce przyglądamy się niektórym narzędziom, których możemy użyć do decydowania o strategii. Jak widać, opisywane przez nas narzędzia to te, które łączą różne funkcje firmy i mają związek z funkcjonowaniem firmy jako kompletnej organizacji, a nie zbiorem funkcji lub działów. Strategia biznesowa dotyczy ogólnego kierunku organizacji. Tutaj rozważamy strategie operacyjne lub funkcjonalne, które przyczyniają się do strategii biznesowej.
Zaczynamy od spojrzenia na kluczowe kwestie związane z ustalaniem strategii i procesem wyboru strategii.
Pod koniec tej jednostki będziesz w stanie:
- Wyjaśnij, w jaki sposób firmy muszą dostosować swoje cele i możliwości do potrzeb swoich klientów i środowiska
- Zdefiniuj przykłady celów biznesowych, misji i stwierdzeń wartości
- Dowiedz się, w jaki sposób otoczenie biznesowe zapewnia możliwości dla biznesu, ale także ogranicz jego swobodę działania
- Opisz zakres strategii biznesowych i wyjaśnij okoliczności, w których mogą one być odpowiednie dla firmy
- Opisz, jak organizacja radzi sobie z niepewną przyszłością i reaguje na złożone zmiany środowiskowe.
Akredytacja
Ten kurs został akredytowany przez Online Academies . Po pomyślnym ukończeniu tego kursu będziesz mógł pobrać lub wydrukować dokument PDF z Dyplom Online Academies (uwaga: będziesz mieć również możliwość wydrukowania wydrukowanego i opublikowanego wydruku certyfikatu niewielka dodatkowa opłata). Jeśli chcesz zobaczyć próbkę dyplomu, kliknij tutaj
Oszacowanie
Na zakończenie każdego modułu można dokonać oceny pytań wielokrotnego wyboru. Pomoże to zapamiętać główne punkty lekcji i będzie działał jako sprawdzian, aby zachować podstawową wiedzę i zrozumienie tej konkretnej sekcji. Rezultaty można zobaczyć natychmiast i możesz poprawić błędne odpowiedzi. Gdy wynik jest zadowalający, możesz przejść do następnego modułu.
Wyniki kursu
Po pomyślnym ukończeniu wszystkich modułów kursu otrzymasz: Dyplom wydany przez Online Academies
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat Graduate in International Business Management (online)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Magister zarządzania w marketingu międzynarodowym (MA)
- Online
Magister zarządzania handlem zagranicznym i internacjonalizacji biznesu
- Logroño, Hiszpania
- Online