Magister marketingu cyfrowego, hakowania wzrostu i handlu elektronicznego
OBS Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Mistrz online, który zapewnia wszystkie klucze do sprzedaży i komunikacji w Internecie.
Pomimo globalnego kryzysu gospodarczego ostatniej dekady gospodarka cyfrowa rozwija się z roku na rok, stając się jednym z głównych motorów wzrostu gospodarczego. Szybkość dostosowywania nowych technologii nie ma historycznego porównania. Podczas gdy radio zajęło trzydzieści osiem lat, aby zdobyć widownię pięćdziesięciu milionów ludzi, a telewizja trzynaście, Internet zrobił to w ciągu zaledwie czterech lat. Te nowe technologie przyspieszyły pojawienie się nowych modeli biznesowych i organizacji, które w ciągu kilku lat stały się liderami w swoich sektorach. Nowa rewolucja, tym razem cyfrowa.
Ale dlaczego Internet jest tak radykalną zmianą w sposobie komunikacji i prowadzenia działalności gospodarczej? Posty wyliczające argumenty dotyczące znaczenia gospodarki cyfrowej w obecnym społeczeństwie moglibyśmy stworzyć nieskończoną listę, ale istnieją pewne czynniki, które wyróżniają ją w znaczący sposób:
- Interaktywność i łączność bez ograniczeń. Uczestniczymy w pojawianiu się nowych środków masowego przekazu, które umożliwiają komunikację wielokierunkową bardzo skutecznie, w czasie rzeczywistym i bez barier geograficznych.
- Wszechstronność Internet jest tak naprawdę niczym więcej niż protokołem komunikacyjnym, który pozwala na obsługę wielu urządzeń: telewizora, telefonu komórkowego, smartfonów, tabletów, urządzeń, oczywiście, komputera. Istnieje rozdźwięk między sprzętem a treścią, dlatego użytkownicy wymagają dostępu do swoich informacji z dowolnego urządzenia. Wyzwanie
- Pomiar wyników. W przeciwieństwie do innych mediów, Internet pozwala mierzyć z pełną dokładnością wyniki każdej kampanii lub działania, które przeprowadzamy, za pomocą wielu wskaźników mających na celu pomiar, kontrolę i monetyzację naszych celów. A wszystko to w czasie rzeczywistym.
- Transakcyjność i dostępność. Po raz pierwszy w historii możemy zakończyć transakcję przy użyciu tego samego środka komunikacji: to właśnie nazywamy e-commerce. Patrzysz, wybierasz, płacisz, masz to. Wszystko to za nie więcej niż trzy kliknięcia.
- Wreszcie Internet jest zerwaniem z tradycyjnymi modelami dystrybucji. Internet pozwala całkowicie oddzielić łańcuch dystrybucji (a zatem i koszty), dzięki czemu kontakt klient-firma staje się w 100% bezpośredni.
W tym cyfrowym świecie sektor e-commerce rozwija się. Jest to nowy kanał sprzedaży i komunikacji, który rośnie dzięki wzrostowi dostępu do Internetu, urządzeń mobilnych i nowych nawyków popytu. W ostatnich latach pojawiły się nowe projekty w świecie handlu elektronicznego w większości sektorów gospodarki, które w ciągu kilku lat stały się liderami w swoich sektorach. Pojawienie się nowych konkurentów zmusiło tradycyjne firmy detaliczne do obecności w cyfrowym świecie. Aby odnieść sukces w tych sektorach, konieczne są nowe paradygmaty.
Aby odnieść sukces zawodowy w tym sektorze, konieczne jest nabycie szeregu kompetencji i zdolności, aby móc konceptualizować, wdrażać i zarządzać biznesem opartym na handlu elektronicznym.
Dzięki Master of Digital Marketing and E-commerce dostaniesz niezbędne szkolenie, aby przyspieszyć swoją karierę w tym obszarze, stając się ekspertem w cyfrowym marketingu online.
Członkostwo
Instytut eCommerce
OBS Business School uzyskała członkostwo eCommerce Institute of Latin America, instytucji non-profit, która rozwija swoją działalność wspierającą i zachęcającą do gospodarki cyfrowej w różnych krajach Ameryki Łacińskiej, której głównym celem jest promowanie inicjatyw konsolidujących i promujących świat biznesu internetowego.
Klub Marketingu w Barcelonie
Jesteśmy członkiem Rady Akademickiej stowarzyszenia Club Marketing Barcelona, organizacji, która działa na rzecz tworzenia, rozwijania i promowania środowiska sprzyjającego Barcelonie, aby stała się jedną z międzynarodowych stolic marketingu, łącząc talenty i zasoby w tym zakresie.
Certyfikacja
- Przygotowanie Certyfikat Google Ads
- Przygotowanie do certyfikacji FB Blueprint
Program
Blok 1. Marketing cyfrowy
- Podstawy marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego
- Marketing w wyszukiwarkach: SEO i SEM
- Marketing efektywnościowy i marketing przyzwolenia
- Strategie w mediach społecznościowych
- Marketing motoryzacyjny i zakup programatyczny
- Analityka i metryki
Blok 2. Handel elektroniczny
- CRM, lojalność i obsługa klienta
- Użyteczność, projektowanie interakcji i doświadczenie użytkownika
- operacji e-commerce
- Przedsiębiorczość
Ostateczny projekt magisterski
Dodatkowe zajęcia
Dodatkowe zajęcia
Bootcamp: Odgrywanie ról
Ten bootcamp jest rozwijany w ramach projektu Final Master's. Celem tego bootcampu jest pomoc studentom w przygotowaniu prezentacji ich projektów, które będą wsparciem ich obrony przed sądem.
Bootcamp: Przygotowanie do certyfikacji Blueprint Facebooka
Aby dowiedzieć się o możliwościach Facebooka i zademonstrować wiedzę firmom i klientom, Facebook oferuje różne poziomy certyfikacji, które mają na celu zweryfikowanie, czy profesjonaliści znają ich platformę i są w stanie udzielić swoim klientom najlepszych rekomendacji. Uzyskanie tego certyfikatu uczyni studentów „Digital Marketing Associate” Facebooka i wraz z tytułem magistra poprawi szanse absolwentów na zatrudnienie.
Bootcamp: przygotowanie do certyfikacji Google Ads
Google oferuje szereg certyfikatów w różnych produktach — reklamach, narzędziach analitycznych lub platformach marketingowych — które umożliwiają certyfikowanym użytkownikom zademonstrowanie stronom trzecim stopnia znajomości platformy reklamowej. Studenci będą mogli przygotować się do uzyskania „Certyfikatu z kampanii Google Ads w wyszukiwarce” i wraz z uzyskaniem tytułu magistra zwiększą zatrudnialność absolwentów.
Bootcamp: Growth Hacking Symulacja
Podczas tego bootcampu uczniowie przeprowadzą symulację z użyciem różnych narzędzi Growth Hacking, aby mogli uzyskać praktyczną wizję tej techniki.
„Studium przypadku”: metoda przypadku
Część praktyczna programu jest niezbędna i uzupełnia szkolenie teoretyczne. W tym celu w trakcie zajęć odbędą się debaty na temat aktualnych zagadnień i zainteresowania każdym z przedmiotów, symulacje podejmowania decyzji w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji lub praktycznych przypadków, w których podnoszone problemy będą analizowane z akademickiego punktu widzenia i proponowane rozwiązania , a także kryteria brane pod uwagę przy ich przeprowadzaniu.
Webinary
Większość szkoleń odbywa się asynchronicznie, czyli wymiana wiedzy odbywa się za pośrednictwem platformy, która umożliwia dzielenie się tekstami pisanymi bez konieczności jednoczesnego łączenia się osób.
Dodatkowo w każdym z modułów organizowane są sesje synchroniczne lub „webinaria”, podczas których wszyscy uczestnicy są połączeni w tym samym czasie za pośrednictwem aplikacji, która umożliwia wymianę wiedzy „w czasie rzeczywistym”.
Rekrutacja
Wynik programu
cele
- Poznaj cały proces zarządzania e-commerce. Od rekrutacji po obsługę posprzedażową.
- Zdolność analizy, aby wiedzieć, jak interpretować metryki tego modelu biznesowego i przekształcać je w informacje istotne dla podejmowania decyzji
- Krytyczne myślenie kwestionujące standardy.
- Praca zespołowa Firmy cyfrowe są interdyscyplinarne.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów.
- Orientacja na działanie w celu wdrożenia planów działania.
- Wiedzieć, jak zbudować model biznesowy wokół e-commerce.
- Poznaj dogłębnie główne techniki i kanały przyciągania, przyciągania i zatrzymywania użytkowników.
- Zrozum nowy paradygmat komunikacji cyfrowej.
- Poznaj i zinternalizuj najistotniejsze aspekty (na miejscu i poza witryną) w projektowaniu witryn transakcyjnych.
- Różne możliwe modele monetyzacji.
- Projektowanie i zarządzanie operacjami wewnętrznymi.
- Zrozumienie i przyswojenie lejków konwersji.
- Profesjonalne i osobiste umiejętności przedsiębiorcy.
Możliwości związane z karierą
kariera
- Agencja interaktywna
- Fundusze venture capital
- Menedżer kanałów e-commerce
- Konsultant SEO, SEM
- Product Manager
- Menedżer marketingu online
- Komercyjny marketing cyfrowy
- Sterownik projektu e-commerce
- Agencje komunikacji
- Cyfrowe zarządzanie projektami
- Menedżer sprzedaży online
- Konsultant projektów e-commerce
- Starszy menedżer społeczności
- Ekspert ds. Marketingu cyfrowego