Strategia mediów społecznościowych: Tworzenie zaangażowania, wglądu i działania Krótki kurs online
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Cambridge, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2800
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Uzyskaj kompletny przewodnik, jak wykorzystać media społecznościowe do sukcesu organizacji.
„Badam media społecznościowe od 20 lat. Spędziłem cztery lata na pisaniu tego, co mam nadzieję, jest ostatecznym przewodnikiem po zarządzaniu mediami społecznościowymi i strategii na XXI wiek i nie mogłem być bardziej podekscytowany, aby podzielić się nim ze światem ”.
- Sinan Aral, dyrektor i dyrektor ds. Analiz społecznych i eksperymentów na dużą skalę, MIT Sloan School of Management
Najczęściej zadawane pytania
Odwiedź stronę kursu, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących terminach sesji, cenie programu i więcej:
Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z:
1 617 997 4979
[email protected]
Umów się na spotkanie z konsultantem kursu
Idealni studenci
Czy to jest kurs dla ciebie?
Umiejętności funkcjonalne i strategiczne nauczane na tym kursie strategii mediów społecznościowych prowadzonym przez MIT Sloan można zastosować w każdej organizacji, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Liderzy biznesu i specjaliści ds. marketingu odniosą korzyści z różnych studiów przypadków przedstawionych w całym programie, a także z praktycznych ram poruszania się we współczesnym środowisku mediów społecznościowych. Jest także istotny dla organizacji pozarządowych, rządów, decydentów i wpływowych osób, które chcą wpływać na swoich odbiorców i angażować ich w skuteczny, ale etyczny sposób.
Wynik programu
Odejdziesz z:
- Możliwość wykorzystania mediów społecznościowych do osiągnięcia strategicznych celów organizacyjnych przy użyciu rygorystycznego podejścia naukowego MIT.
- Kompleksowe zrozumienie ekonomicznych i neurologicznych podstaw mediów społecznościowych oraz tego, jak można je wykorzystać do zwiększenia zaangażowania odbiorców, wglądu i działania.
- Poradnik taktyki, który zawiera strategie wzmacniania marketingu i promowania zmiany zachowań w hiperuspołecznionym świecie.
- Informacje od światowej sławy członka wydziału MIT, Sinana Arala, a także wpływowych ekspertów branżowych, którzy dzielą się rzeczywistymi studiami przypadków odnoszącymi się do sukcesu w mediach społecznościowych.
Program
W czasie trwania tego programu online będziesz pracować z następującymi modułami:
- Moduł 1: Maszyna szumu: media społecznościowe i mózg
Dowiedz się więcej o tym, jak media społecznościowe wpływają na mózg. - Moduł 2: Ekonomia mediów społecznościowych: wykorzystanie ekonomii uwagi
Odkryj, jak siły ekonomiczne kształtują Hype Machine. - Moduł 3: Pod maską machiny szumu: jak działają media społecznościowe
Poznaj anatomię Hype Machine. - Moduł 4: Spersonalizowana masowa perswazja
Dowiedz się, jak spersonalizowane techniki perswazji można wykorzystać w marketingu. - Moduł 5: Poradnik dotyczący hipersocjalizacji
Dowiedz się, jak zastosować pięć taktyk z podręcznika hiperspecjalizacji do swojego kontekstu. - Moduł 6: Przyszłość maszyny do szumu w mediach społecznościowych
Poznaj przyszłe trendy i kwestie etyczne dotyczące mediów społecznościowych.
Należy pamiętać, że tytuły modułów i ich zawartość mogą ulec zmianie w trakcie opracowywania kursu.
Zarządzaj swoim casem
Model uczenia się GetSmarter został zaprojektowany, aby pomóc Ci, jako pracującym profesjonalistom, poprawić swoje umiejętności bez uszczerbku dla obowiązków zawodowych i rodzinnych. Praca na kursie jest podzielona na cotygodniowe, łatwe do opanowania moduły o niewielkich rozmiarach, z przyrostowymi terminami, zaprojektowanymi tak, aby pomóc Ci nadążać za czasem trwania kursu i zapewnić Ci miejsce na nogi do pracy, kiedy Ci najbardziej odpowiada.
Na początku każdego modułu otrzymasz treść kursu i zadania niezbędne do jego ukończenia. Masz również dostęp do swojego Doradcy ds. Sukcesu, który pomoże Ci zarządzać czasem i wesprze Cię w przypadku wszelkich pytań administracyjnych lub technicznych, które możesz mieć.
Galeria
Rekrutacja
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Szukaj pomocy pracodawcy
Zwiększając swoje umiejętności i wiedzę branżową, będziesz mieć wpływ na sukces swojej organizacji. Dlaczego nie poprosiłbyś szefa o pomoc w finansowaniu studiów, jeśli będzie to miało wpływ na sposób prowadzenia działalności?
Spośród naszych byłych studentów 37 procent otrzymało pomoc finansową od swoich pracodawców. Ty też możesz poprosić o pomoc.
Jeśli jesteś menedżerem ds. uczenia się i rozwoju (L&D) lub zajmujesz się szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji w organizacji, możesz poprosić o informacje dotyczące naszej oferty korporacyjnej na naszej stronie GetSmarter dla firm.