Krótki kurs online dotyczący analityki marketingu cyfrowego
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Cambridge, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2800
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Zintegruj najnowsze pomiary, analizy i technologię marketingu cyfrowego ze swoją strategią marketingową.
Technologie cyfrowe przekształciły marketing, prowadząc do drastycznych zmian w jakości i ilości informacji, które możemy przechowywać, uzyskiwać dostęp i analizować. Ta proliferacja danych pozwala firmom lepiej rozumieć wzorce konsumenckie i reagować na nie. Jednak zwiększa to również potrzebę ewolucji pomiaru, planowania i realizacji ich działań marketingowych. Firmy potrzebują wykwalifikowanych specjalistów, którzy są odpowiednio wyposażeni, aby zapewnić optymalny zwrot z inwestycji (ROI) w przypadku wydatków marketingowych oraz dostarczać cennych informacji, które napędzają lepszą obsługę klienta.
Krótki kurs online MIT Sloan Digital Marketing Analytics wyjaśnia, jak wykorzystać pomiary i analizy w cyfrowej stronie strategii marketingowej. Koncentrując się na analityce marketingowej, ocenisz najnowsze zastosowania sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i modelowania predykcyjnego, które pomogą zwiększyć zwrot z inwestycji w kampanie.
Edukacja online, która Cię wyróżnia
Ten internetowy program MIT Sloan jest dostarczany we współpracy z dostawcą edukacji online GetSmarter. Dołącz do rosnącej społeczności globalnych profesjonalistów i skorzystaj z możliwości:
- Rozwijaj nowe kompetencje i zdobywaj cenne uznanie na międzynarodowej selekcji uniwersytetów, całkowicie online i we własnych ramach czasowych.
- Ciesz się spersonalizowaną nauką online za pośrednictwem ludzi, która wspiera Cię na każdym etapie.
- Doświadcz elastycznego, ale ustrukturyzowanego podejścia do edukacji online, planując naukę w swoim życiu, aby osiągnąć cotygodniowe kamienie milowe.
Dlaczego warto wybrać GetSmarter?
GetSmarter, wspierany przez 2U, jest ekspertem w dziedzinie nauki online z ponad 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu wysokiej jakości krótkich kursów online z wiodących światowych uniwersytetów i instytucji. Jesteśmy zasilani przez 2U, aby wspierać Cię w uwalnianiu Twojego potencjału poprzez zmieniającą życie naukę z wciągającym i dotykowym doświadczeniem.
Prowadzimy kursy rynkowe, które wyposażają pracujących profesjonalistów w wiedzę niezbędną do podnoszenia umiejętności, przekwalifikowywania się lub rozpoczynania zupełnie nowej kariery. Dzięki podejściu opartemu na danych analizujemy przyszłe wymagania dotyczące umiejętności i zapewniamy, że wszystkie kursy odpowiadają na tę potrzebę. Zapewniamy, że wiodące uniwersytety i instytucje są Twoimi ekspertami, a nasi ludzie, technologia i zasoby są Twoim motorem – razem napędzamy coś więcej niż tylko edukację, napędzamy Twój potencjał.
Idealni studenci
Czy ten kurs jest dla Ciebie?
Media cyfrowe i narzędzia do analityki marketingowej przekształciły tradycyjną teorię i praktykę marketingu, dzięki czemu ten kurs jest cenny dla każdego, kto pracuje w tej dziedzinie lub aspiruje do kariery marketingowej. Ten internetowy program analizy marketingowej MIT Sloan School of Management ma na celu umożliwienie uzupełnienia braków w wiedzy analitycznej i umiejętnościach cyfrowych. Jeśli zajmujesz się marketingiem, ten kurs online pomoże uzupełnić Twój poziom wiedzy i zapewni możliwość rozwoju kariery lub zwiększy Twoją atrakcyjność dla potencjalnych pracodawców. Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, ten program online ma na celu pomóc Ci rozwinąć zdolność generowania sprzedaży i zwiększania przychodów. Ten program ma również na celu sprawdzenie umiejętności analizy danych uznanych specjalistów ds. marketingu z cyfrowym certyfikatem ukończenia MIT Sloan.
Wynik programu
Odejdziesz z:
- Narzędzia do opracowania kompleksowej strategii optymalizacji marketingu cyfrowego dla kampanii marketingowej, w tym stworzenia modelu predykcyjnego z wykorzystaniem narzędzi analitycznych.
- Możliwość wykorzystania najnowszych osiągnięć w dziedzinie analityki danych, reklamy cyfrowej i modelowania predykcyjnego w celu zwiększenia zasięgu marketingu cyfrowego i optymalizacji ROI.
- Dogłębne zrozumienie wartości marketingu zintegrowanego i sposobów wykorzystania kanałów cyfrowych do optymalizacji wydatków marketingowych.
Program
W czasie trwania tego programu online będziesz pracować z następującymi modułami:
- Moduł 1: Zrozumienie miksu kanałów marketingu cyfrowego
Uzyskaj wgląd w różne kanały cyfrowe napędzające wydatki marketingowe i zintegrowany charakter marketingu cyfrowego. - Moduł 2: Wdrażanie zintegrowanego marketingu cyfrowego
Zdobądź doświadczenie i wgląd w niektóre dostępne narzędzia do analityki marketingu cyfrowego i używaj tych narzędzi do interpretowania skuteczności kampanii. - Moduł 3: Zrozumienie analizy predykcyjnej i marketingu predykcyjnego
Zrozum znaczenie analityki predykcyjnej i jej rolę w kanałach marketingu cyfrowego. - Moduł 4: Interpretacja danych w modelowaniu predykcyjnym
Dowiedz się, co wiąże się z tworzeniem modelu predykcyjnego przed wdrożeniem tych technik analizy predykcyjnej w kanałach marketingu cyfrowego. - Moduł 5: Optymalizacja zwrotu z inwestycji (ROI)
Pracuj z danymi kampanii marketingowych w wielu kanałach i naucz się optymalizować określone strategie marketingowe w celu uzyskania optymalnej wydajności i zwrotu z inwestycji. - Moduł 6: Przyszłość zintegrowanego marketingu cyfrowego: wideo, urządzenia mobilne i sztuczna inteligencja
Poznaj obecne i przyszłe zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu cyfrowym oraz najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie marketingu wideo i mobilnego.
Należy pamiętać, że tytuły modułów i ich zawartość mogą ulec zmianie w trakcie opracowywania kursu.
Zarządzaj swoim casem
Model uczenia się GetSmarter został zaprojektowany, aby pomóc Ci, jako pracującym profesjonalistom, poprawić swoje umiejętności bez uszczerbku dla obowiązków zawodowych i rodzinnych. Praca na kursie jest podzielona na cotygodniowe, łatwe do opanowania moduły o niewielkich rozmiarach, z przyrostowymi terminami, zaprojektowanymi tak, aby pomóc Ci nadążać za czasem trwania kursu i zapewnić Ci miejsce na nogi do pracy, kiedy Ci najbardziej odpowiada.
Na początku każdego modułu otrzymasz treść kursu i zadania niezbędne do jego ukończenia. Masz również dostęp do swojego Doradcy ds. Sukcesu, który pomoże Ci zarządzać czasem i wesprze Cię w przypadku wszelkich pytań administracyjnych lub technicznych, które możesz mieć.
Galeria
Rekrutacja
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Szukaj pomocy pracodawcy
Zwiększając swoje umiejętności i wiedzę branżową, będziesz mieć wpływ na sukces swojej organizacji. Dlaczego nie poprosiłbyś szefa o pomoc w finansowaniu studiów, jeśli będzie to miało wpływ na sposób prowadzenia działalności?
Spośród naszych byłych studentów 37 procent otrzymało pomoc finansową od swoich pracodawców. Ty też możesz poprosić o pomoc.
Jeśli jesteś menedżerem ds. uczenia się i rozwoju (L&D) lub zajmujesz się szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji w organizacji, możesz poprosić o informacje dotyczące naszej oferty korporacyjnej na naszej stronie GetSmarter dla firm.