Msc Strategic Marketing
London, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
12 up to 18 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
GBP 7950 / per course *
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
* The fee is payable in monthly or quarterly or half yearly installments
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Gain insights into the world of marketing, with its ethical and societal implications.
You’ll study core marketing areas in-depth, including market research, buyer behaviour, branding and analytics.
You also cover the principles of design, creativity and innovation as well as global marketing management. Successful completion of this qualification will develop learners’ strategic marketing management, consumer behaviour and branding skills and their ability to focus on the requirements of implementing an organisation’s strategy.
Key facts
- Fully recognized and globally accepted Degree.
- Our Course is most relevant and designed as per the needs and requirements of today businesses world over.
- With the advantage of studying on the job, anytime and anywhere, you get cost advantage and same degree which is given to full time students at the university campus.
- Easy and affordable payment plans
Why choose this LSPM?
- Your qualification is recognized and accepted world over.
- Our curriculum helps you to develop critical thinking, exceptional management knowledge and cultural awareness.
- Experience online-time study like never before with our purpose built smart learning tools which gives you advantage of studying anytime and anywhere.
- Be part of an elite cohort of talented business students, and develop a valuable and influential global network using LSPM online community.
Rekrutacja
Program
Magister marketingu strategicznego składa się z 6 obowiązkowych jednostek i pracy dyplomowej o łącznej wartości 180 punktów.
Obowiązkowe jednostki
Etap 1 (poziom 7 dyplomu - 120 kredytów)
- Współczesne problemy i zasady marketingu (20 kredytów)
- Zachowanie konsumentów i komunikacja rynkowa (20 kredytów)
- Marketing cyfrowy i społecznościowy (20 kredytów)
- Współczesne wyzwania i marketing strategiczny (20 kredytów)
- Strategiczne zarządzanie marką (20 kredytów)
- Marketing Research Project (20 kredytów)
[Pomyślne ukończenie etapu 1 prowadzi do przejścia do etapu 2]
Etap 2 (etap uniwersytecki)
- Projekt Dysertacji
[Pomyślne ukończenie etapu 2 prowadzi do nadania stopnia naukowego przez uczelnię]
Ocena i weryfikacja
Wszystkie jednostki w ramach tej kwalifikacji są oceniane wewnętrznie i zewnętrznie weryfikowane przez instytucję przyznającą. Kwalifikacje są odniesione do kryterium na podstawie osiągnięcia wszystkich określonych efektów uczenia się.
Aby uzyskać „zaliczenie” jednostki, uczący się muszą przedstawić dowody, że spełnili wszystkie efekty uczenia się i spełniają standardy określone przez wszystkie kryteria oceny.
Wynik programu
Celem tego programu jest zapewnienie uczącym się umiejętności i zrozumienia w marketingu i brandingu, które są zgodne z dobrym podejmowaniem strategicznych decyzji w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji.
Uczniowie zdobywają wiedzę dzięki zintegrowanemu podejściu teorii w zakresie marketingu, brandingu zachowań konsumenckich oraz zarządzania komunikacją cyfrową i praktyki z wykorzystaniem działań w czasie rzeczywistym.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kurs online strategii marki
- Stockholm, Szwecja
Magister komunikacji i marketingu politycznego
- Online Mexico
MS w analizie marketingowej
- Online USA