MagisterskiePhDLawlicencjatMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Loyola University Maryland Online Master of Arts w Emerging Media
Loyola University Maryland

Online Master of Arts w Emerging Media

Baltimore, Stany Zjednoczone

1 Years

Język angielski

Niepełny etat

Termin składania wniosków

Sep 2023

Zapytaj o opłaty za naukę

Nauka na odległość

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

O MA w Emerging Media

Tempo innowacji w technologii komunikacyjnej przyspiesza. Niektóre z tych innowacji zmienią świat i sposób, w jaki prowadzimy działalność, uczymy się, bawimy i nawzajem się do siebie odnosimy.

Co więcej, najnowsze badanie ankietowe National Association of Colleges i Employers wykazało, że 73 procent pracodawców wymienia umiejętności komunikacyjne jako najwyższe kwalifikacje, które poszukują u potencjalnych kandydatów.

Po co zdobywać dyplom w Emerging Media?

Niezależnie od tego, czy chcesz rozpocząć karierę, czy wzmocnić swoje umiejętności w dziedzinie komunikacji lub rozwinąć swój potencjał zawodowy, stopień naukowy w Emerging Media pozwala ocenić innowacje i trendy w komunikacji, opracować i realizować strategie, aby wykorzystać możliwości nowych mediów i ocenić ich wpływ na każdym poziomie, od osobistego do globalnego.

Nasz program przygotowuje Cię nie tylko do odkrywania roli nowych mediów w dziedzinie komunikacji, w tym dziennikarstwa, public relations, reklamy i marketingu, ale także w każdej dziedzinie, w której pracujesz teraz - i w przyszłości.

Program dla początkujących mediów

Program online wymaga 33 godzin zaliczeń - dziewięć kursów 3-kredytowych i 6-punktowych zaliczeń - w ciągu 12 miesięcy dla studentów studiów stacjonarnych lub do 44 miesięcy dla studentów zaocznych. Studenci będą musieli wziąć co najmniej jeden kurs w każdym semestrze. Studenci mają w sumie 5 lat na ukończenie programu. Kursy będą oferowane w semestrze jesiennym, wiosennym i letnim.

Kursy semestralne na jesień i wiosnę oferują standardowy 14-tygodniowy program zajęć. Semestr letni oferuje skondensowane sześciotygodniowe kursy oraz dwa wymagane niezależne jednotygodniowe kursy na kampusie Evergreen Loyola w Baltimore, MD.

MA Emerging Media Course Schedule (przykład)

Spadek

  • Odkrywanie kultury cyfrowej - Dr Neil Alperstein
  • Doświadczenie użytkownika - dr Jonathan Lillie
  • Wschodzące media w komunikacji strategicznej - dr Gregory Hoplamazian
  • Nowe aplikacje medialne - Dr Neil Alperstein
  • Nowe prawo mediów i rozporządzenie - dr Elliot King
  • Emerging Media Internship - Dr Neil Alperstein
  • Projekty Capstone - Dr Neil Alperstein

Wiosna

  • Odkrywanie kultury cyfrowej - Dr Neil Alperstein
  • Innowacje w mediach - Dr Elliot King
  • Nowe media w komunikacji strategicznej - dr Gregory Hoplamazian
  • Zagadnienia społeczne, polityczne, ekonomiczne i kulturowe w nowych mediach - dr Sara Magee
  • Emerging Media Internship - Dr Neil Alperstein
  • Projekt Capstone - Dr Neil Alperstein

Cele nauczania

Cele nauczania online programu Master of Arts w programie Emerging Media są następujące:

Mistrz wiedzy i umiejętności:

  • Opanuj umiejętności technologiczne i komunikacyjne oraz wiedzę odpowiednią dla pojawiających się mediów.
  • Zsyntetyzuj wiedzę, korzystając z interdyscyplinarnych podejść, w tym socjologicznych, psychologicznych, kulturowych oraz stosowanych strategii biznesowych i marketingowych.
  • Zdobywaj umiejętność dalszego rozwoju zawodowego i uczenia się przez całe życie dzięki wyuczonym zdolnościom adaptacyjnym do korzystania z nowych i pojawiających się mediów.

Myśl krytycznie:

  • Uzyskaj dostęp, analizuj i oceniaj informacje skutecznie.
  • Rozpowszechnianie i przekazywanie informacji skutecznie poprzez wdrażanie nowych i pojawiających się mediów.

Manifest Leadership and Social Responsibility w miejscu pracy i społeczności:

  • Rozumienie i docenienie indywidualnych różnic - ze szczególną świadomością "posiadaczy" technologii i "nieznajomych" - oraz umiejętność i wrażliwość na skuteczne działanie w zróżnicowanym i zmieniającym się świecie.
  • Rozumieją zasady etyczne właściwe dla obszaru komunikacji, potrafią identyfikować dylematy etyczne, takie jak kwestie dotyczące prywatności i obywatelskiego obowiązku, i zrozumieć ramy wyboru i obrony właściwego postępowania opartego na zdrowym etycznym ugruntowaniu zasad jezuickich.
  • Współuczestniczyć zawodowo i osobiście w szerszej społeczności poprzez uczestnictwo w projektach usług społecznościowych.
  • Rozważenie kwestii sprawiedliwości przy podejmowaniu decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy nie mają dostępu do mediów komunikacyjnych i tych, którzy mogą nie być doświadczonymi użytkownikami mediów komunikacyjnych.

Cele te można podsumować w następujący sposób:

  • Umiejętność strategicznego oceniania pojawiających się platform medialnych
  • Wizja tworzenia programów, kampanii i treści wykorzystujących nowe i powstające platformy medialne
  • Zdolność do badania i wyjaśniania prawnych, gospodarczych, społecznych, politycznych i kulturowych skutków nowych i pojawiających się mediów
  • Tło dla zidentyfikowania nowych możliwości komunikacji, aby pomóc stworzyć społecznie sprawiedliwy świat

English Language Requirements

Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.

Weź udział w bezpłatnym teście!

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Certyfikat Graduate in Interactive Media Management (online)
    • Online Canada
    • Toronto, Kanada
  • MA Globalne media i kultury cyfrowe (nauka online)
    • Online
  • Cyfrowe narzędzie szkoły letniej dla humanistów. Praca z AI
    • Pisa, Włochy
    • Baratti, Włochy
    • + 2 jeszcze