
Studia magisterskie in
Magister marketingu, komunikacji i organizacji imprez modowych LCI Barcelona

Wstęp
Język wykładowy: hiszpański
Głównym celem Master in Marketing, Communication and Fashion Events Organization jest szkolenie przyszłych specjalistów, którzy potrafią zidentyfikować, ocenić i wybrać możliwości rynkowe, ustalić optymalne strategie w dziedzinie komunikacji i wizerunku marki w sektorze w których innowacje są ciągłe i bardzo konkurencyjne. Specjaliści potrafiący pozycjonować produkt na rynku i informować o tym, zarówno poprzez kampanie reklamowe, prasę, jak i organizację wydarzenia.
CELE
• Szkolenie specjalistów zdolnych do opracowywania i wdrażania strategii handlowych w markach i produktach modowych.
• Zapewnienie niezbędnych narzędzi do opracowania i realizacji konkretnych planów marketingowych w firmach w sektorze.
• Szkolenie w zakresie zarządzania, koordynowania i produkcji wydarzeń związanych z modą, a także określania odpowiedniej strategii komunikacji dla każdego wydarzenia.
DO Kogo jest skierowany
• Absolwenci lub absolwenci uniwersytetów, którzy chcą pracować w firmie w sektorze mody, w działach marketingu i / lub komunikacji.
• Specjaliści ze świata mody i innych obszarów zainteresowanych tworzeniem części firmy w tej dziedzinie, a dokładniej w działach marketingu i / lub komunikacji.
KOMPETENCJE
• Przekazuj klientom pomysły i projekty, argumentuj rozsądnie, umieć oceniać propozycje i dialog kanałów.
• Zrozumienie zachowania elementów, które ingerują w proces komunikacyjny, opanowanie zasobów technologicznych komunikacji i ocena ich wpływu na procesy i produkty projektowania mody.
• Analizuj, oceniaj i weryfikuj produktywność projektów w oparciu o kryteria formalnej innowacji, zarządzania przedsiębiorstwem i popytu na rynku.
• Opanuj języki i formalne zasoby ekspresji i komunikacji.
• Organizować, kierować i / lub koordynować zespoły robocze i wiedzieć, jak dostosować się do wielodyscyplinarnych grup.
• Rozwiązuj problemy i podejmuj decyzje, które odpowiadają celom wykonywanej pracy.
• Efektywne wykorzystanie ICT i jego zastosowań w projektach związanych z sektorem mody.
• Zbieraj istotne informacje, analizuj je i zarządzaj nimi w odpowiedni sposób.
• Analizuj badania rynku i ich wpływ na rozwój nowych projektów.
• Znać ramy ekonomiczne i organizacyjne, w których prowadzona jest działalność gospodarcza.
PROFESJONALNE WYJŚCIA
• Menedżer produktu
• Kierownik projektu
• Menedżer marki
• Menedżer detaliczny
• Odpowiedzialny za marketing i / lub komunikację w firmach modowych
• Technik badania rynku
• Odpowiedzialny za marketing handlowy
• Kierownik mediów modowych
• Konsultant marketingowy w sektorze
• Kierownik ds. Konta
• Kreatywna reklama
• Dziennikarz mody
• Producent wydarzeń
PROGRAM BADAŃ
→ PIERWSZY SEMESTR
Organizacja imprez mody
MODUŁ I (9 ECTS)
Produkcja kładki dla pieszych
SPIS TREŚCI
> Opracowanie projektu parady
> Public relations i reklama
CELE
> Być w stanie organizować i rozwijać pokaz mody.
> Dowiedz się, jak zaprojektować strategię komunikacji i public relations na pokaz mody.
MODUŁ II (9 ECTS)
Kreatywne i komercyjne strategie
SPIS TREŚCI
> Targi
> Salony wystawowe
CELE
> Dowiedz się, jak koordynować prezentację kolekcji mody w salonach lub specjalistycznych targach.
> Przeanalizuj różne rodzaje targów, które istnieją zarówno w kraju, jak i za granicą, aby określić najbardziej odpowiednie według marki lub produktu, który ma być sprzedawany.
MODUŁ III (9 ECTS)
Planowanie i rozwój innych rodzajów wydarzeń
SPIS TREŚCI
> Inauguracje i konwencje
> Wystawy
CELE
> Być w stanie zorganizować wystawę, otwarcie lub konwencję związaną z produktami modowymi.
> Dowiedz się, jak wybrać najbardziej odpowiednich dostawców na każdą okazję.
> Naucz się negocjować budżety, które są spójne i odpowiednie dla samego wydarzenia oraz rzeczywistych potrzeb firmy.
MODUŁ IV (3 ECTS)
projekt końcowy
Planowanie prezentacji kolekcji mody na wybiegu lub wystawy artykułów na targach, salonach, konwencjach i otwarciach.
→ DRUGI SEMESTR
Marketing i komunikacja w modzie
MODUŁ I (14 ECTS)
Techniki marketingowe
SPIS TREŚCI
> Rynek i konsument produktu modowego
> Polityka i strategie marketingowe w sektorze
> Plan marketingowy w modzie
CELE
> Określenie i ocena rynku mody w celu ustalenia strategii marketingowej zgodnie z określonymi celami.
> Być w stanie planować, wdrażać i wdrażać plany marketingowe w tej dziedzinie.
> Dowiedz się, jak stosować różne strategie i polityki marketingowe, które istnieją w zależności od każdego przypadku.
MODUŁ II (13 ECTS)
techniki komunikacji
SPIS TREŚCI
> Komunikacja
> Dziennikarstwo i sieci społecznościowe
> Reklama
CELE
> Identyfikuj i analizuj potrzeby komunikacyjne firmy modowej.
> Dowiedz się, jak korzystać z narzędzi komunikacji, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.
> Zdefiniuj i ustal cele, a także zaplanuj działania komunikacyjne właściwe dla branży mody.
> Być w stanie koordynować działania komunikacyjne.
> Opanuj podstawowe narzędzia różnych gatunków dziennikarskich, aby skutecznie przekazywać wiadomości o firmach modowych.
> Rozróżnij różne media reklamowe i określ, który najlepiej pasuje do przekazu, który ma być przesłany.
> Poznaj wiele strategii tworzenia reklam i dowiedz się, jak je zastosować zgodnie z użytym medium lub wsparciem.
MODUŁ III (3 ECTS)
projekt końcowy
Opracowanie planu komunikacji i marketingu dla firmy z sektora mody.
→ PRAKTYKI W FIRMACH
(Opcjonalnie)
Student będzie miał możliwość odbycia stażu w jednej z firm, które są częścią LCI Barcelona Job Bank. W tym rzeczywistym kontekście pracy można zastosować całą wiedzę i narzędzia zdobyte podczas programu.
PRAKTYKI W FIRMACH
Studenci zapisani na studia magisterskie mogą odbywać staże zawodowe za pośrednictwem naszego Banku Pracy, mającego na celu ułatwienie im dostępu do świata pracy. LCI Barcelona jest powiązany z wieloma firmami i instytucjami w świecie projektowania, co pozwala uczniom ćwiczyć w tych firmach w celu sprawdzenia umiejętności i wiedzy zdobytych w prawdziwym kontekście zawodowym.
PORTFOLIO
Dzięki temu narzędziu oferowanemu przez sieć edukacyjną LCI, Job Bank jest międzynarodowy. Jest to platforma internetowa udostępniana przez wszystkich uczniów sieci, która umożliwia studentom i absolwentom LCI Barcelona udostępnianie swoich portfolio i aplikowanie na oferty pracy i staże firm zlokalizowanych we wszystkich krajach, w których sieć ma kampus i gdzie potrzebne są młode talenty