Master in Management - Digital Marketing Major
Warsaw, Polska
CZAS TRWANIA
2 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków *
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 5520 / per year **
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość, W kampusie
* Kandydatom spoza UE zalecamy jak najszybsze złożenie aplikacji ze względu na kwestie wizowe.
** 1st year tuition
Wstęp
The Digital Marketing program is a new, innovative specialization in the field of management, conducted in English.
The studies are intended to educate a modern marketing manager who:
- Proficiently moves through the conditions of the digital economy, understands the contemporary world and the modern client.
- Knows how the Internet can change not only marketing but also the whole organization and knows how to effectively implement such a change.
- Understands how modern technologies, i.e. social media, mobile, artificial intelligence, or automation, change the functioning of the company.
- Will be able to effectively create a strategy, plan, and tasks related to internet marketing (including social media marketing).
- Perfectly knows and is able to use tools related to on-line promotion (e.g. Facebook Ads, Google Adwords, systems for marketing automation, or e-mail marketing systems).
- Knows how to start up and run an online store, understands the possibilities resulting from the use of online business models (e.g. crowdsourcing, sharing economy, model freemium, etc.).
- Perfectly knows web analytics, can use tools such as Google Analytics, Brand24, Sotrender, and many others.
- Knows the basics of computer graphics and the preparation of online video materials.
- Can cooperate in a virtual environment (virtual teams).
- During his/her studies, was in continuous contact with e-marketing and e-business practices.
- Recognizes the development opportunities of any organization, resulting from the phenomenon of digital transformation, through which every company or institution passes.
- Can function freely in an international environment since the program is conducted in English.
The program's partners:
Unique Values
- The partners of the studies are recognized brands from the digital world, including Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat which offer students among others internships, certification programs, free access to online tools, guest lectures, and meetings with practitioners.
- The program of the major is composed of many core subjects (over 800 didactic hours), carried out in the form of interactive workshops, seminars, exercises, computer laboratories, and lectures.
- Classes are taught by extraordinary lecturers and high-class e-marketing specialists with huge experience in e-marketing and e-business.
- Students are in direct contact with companies from the new technology sector, taking part in classes with practitioners and implementing projects in the area of e-marketing and e-business for specific companies.
- A graduate of the major in Digital Marketing will gain a huge range of specific competencies and skills allowing for quick career-building practically in every company.
- Students are encouraged to take advantage of a six-month stay in one of the 200 renowned universities from around the world as part of an international exchange program. Additionally, the students have the opportunity to go for a paid internship abroad.
- Graduates receive a Master's in Management diploma. Additionally, they get a diploma's supplement stating that the graduate has finished a major in Digital Marketing.
- Studies are conducted in a full-time mode.
Rekrutacja
Program
Kursy
- Sztuczna inteligencja w biznesie
- Transformacja cyfrowa
- Business Data Mining
- Zasady zarządzania projektami
- CRM i Marketing Automation
- Projekt Digital Consulting
- Analiza portfela klientów
- Zespoły wirtualne
- Marketing cyfrowy II
- Strategia handlu elektronicznego i e-biznesu
- Analityka cyfrowa
- Marketing w mediach społecznościowych
- Projektowanie wideo i grafiki
- Projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi
- Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Aspekty prawne wirtualizacji
Plan zajęć
- Programy w pełnym wymiarze godzin
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych i popołudniowych.
Galeria
Wynik programu
Co zyskujesz dzięki studiom
Podczas studiów zdobędziesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne między innymi w:
- Kompleksowe wykorzystanie Internetu i technologii sieciowych w marketingu - budowanie strategii, planów i zadań e-marketingowych.
- Tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi.
- Współpraca i zarządzanie relacjami z nowoczesnym klientem.
- Budowanie popularności firmy w sieci (e-promocja).
- Obsługa narzędzi, tj. Google Adwords i Google Analytics, Facebook Ads oraz systemy marketing automation, CRM lub analityczne.
- Projektowanie i prowadzenie interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing).
- Analizowanie informacji w sieci (analityka internetowa).
- Zarządzanie projektami informatycznymi i kierowanie zespołem realizującym te projekty.
- Zarządzanie zespołem wirtualnym.
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie.
- Praktyczna realizacja projektów e-marketingowych dla wybranej firmy.
- Podstawy grafiki komputerowej i edycji wideo.
Stypendia i Finansowanie
Stypendia dla najlepszych kandydatów
Kandydaci na studia stacjonarne, którzy uzyskali co najmniej 80% punktów z testu wstępnego będą mieli możliwość ubiegania się o Stypendium dla Najlepszych Kandydatów "" .
Wyróżnieni kandydaci są wybierani na podstawie systemu rankingowego.
Tylko wniosek złożony do 15th lipca będzie brany pod uwagę przy przyznawaniu stypendium. Kandydaci, którym przyznano stypendium zostaną o tym poinformowani najpóźniej 31 lipcast.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Możliwości kariery po studiach
Po ukończeniu kierunku Digital Marketing w języku angielskim, możesz pracować w:
- "Tradycyjne" firmy (tzw. "brick and mortar"), traktujące Internet i marketing internetowy jako niezbędne rozszerzenie swoich działań promocyjnych lub sprzedażowych.
- "Transformujące się" firmy (tzw. "bricks and clicks"), chcące wykorzystać nowe możliwości, jakie daje Internet w pozyskiwaniu klientów, współpracy z obecnymi klientami oraz w ogólnej transformacji modelu biznesowego (tzw. "digital transformation").
- Firmy internetowe (tzw. "pure clicks"), które chcą wzmocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i jeszcze bardziej wykorzystać zalety i potencjał środowiska cyfrowego w swojej działalności.
- Firmy konsultingowe, agencje interaktywne, agencje social media itp. świadczące usługi związane z Internetem dla innych firm.
- Firmy z sektora nowych technologii.
- Startupy i wszelkie nowe przedsięwzięcia biznesowe.
Przykładowe zawody, do których absolwent programu będzie dobrze przygotowany:
- Digital Marketing Manager
- Kierownik ds. marketingu w mediach społecznościowych
- Specjalista ds. transformacji cyfrowej
- Kierownik marketingu / Koordynator ds. marketingu
- Kierownik ds. marketingu i komunikacji
- Analityk ds. zarządzania relacjami
- Kierownik projektu
- Konsultant ds. marketingu cyfrowego
- Kierownik ds. e-commerce
- Community Manager
- Analityk internetowy
Akredytacje
Wymagania wstępne
Wykaż swoje zaangażowanie i gotowość do odniesienia sukcesu w szkole biznesu, przystępując do egzaminu GMAT — najczęściej stosowanego egzaminu wstępnego, który mierzy Twoje umiejętności krytycznego myślenia i rozumowania.
Pobierz mini quiz GMAT, aby zapoznać się z pytaniami, które znajdziesz na egzaminie.