Magister zarządzania - kierunek marketingu cyfrowego
Kozminski University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Warsaw, Polska
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 5520 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne I rok
Wstęp
Program Digital Marketing to nowa, innowacyjna specjalizacja z zakresu zarządzania, prowadzona w języku angielskim.
Studia mają na celu wykształcenie nowoczesnego menedżera marketingu, który:
- Sprawnie porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta.
- Wie, jak Internet może zmienić nie tylko marketing, ale całą organizację i wie, jak taką zmianę skutecznie wdrożyć.
- Rozumie, jak nowoczesne technologie tj. social media, mobile, sztuczna inteligencja czy automatyzacja zmieniają funkcjonowanie firmy.
- Potrafi skutecznie stworzyć strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketing).
- Doskonale zna i potrafi posługiwać się narzędziami związanymi z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Adwords, systemy do automatyzacji marketingu, czy systemy do e-mail marketingu).
- Wie, jak założyć i prowadzić sklep internetowy, rozumie możliwości wynikające z wykorzystania internetowych modeli biznesowych (np. crowdsourcing, sharing economy, model freemium itp.).
- Doskonale zna się na analityce internetowej, potrafi korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics, Brand24, Sotrender i wielu innych.
- Zna podstawy grafiki komputerowej i przygotowania materiałów wideo online.
- Potrafi współpracować w środowisku wirtualnym (wirtualne zespoły).
- W trakcie studiów miał stały kontakt z praktykami e-marketingu i e-biznesu.
- Dostrzega możliwości rozwoju każdej organizacji, wynikające ze zjawiska transformacji cyfrowej, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja.
- Potrafi swobodnie funkcjonować w środowisku międzynarodowym, ponieważ program jest prowadzony w języku angielskim.
Partnerzy programu:
Unikalne wartości
- Partnerami studiów są uznane marki ze świata cyfrowego, m.in. Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat, które oferują studentom m.in. staże, programy certyfikacyjne, bezpłatny dostęp do narzędzi online, wykłady gościnne, spotkania z praktykami.
- Program kierunku składa się z wielu przedmiotów podstawowych (ponad 800 godzin dydaktycznych), realizowanych w formie interaktywnych warsztatów, seminariów, ćwiczeń, laboratoriów komputerowych i wykładów.
- Zajęcia prowadzą wybitni wykładowcy oraz wysokiej klasy specjaliści e-marketingu z ogromnym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie.
- Studenci mają bezpośredni kontakt z firmami z sektora nowych technologii, uczestnicząc w zajęciach z praktykami oraz realizując projekty z obszaru e-marketingu i e-biznesu dla konkretnych firm.
- Absolwent kierunku Digital Marketing zdobędzie ogromny wachlarz konkretnych kompetencji i umiejętności pozwalających na szybkie budowanie kariery praktycznie w każdej firmie.
- Zachęcamy studentów do skorzystania z półrocznego pobytu na jednej z 200 renomowanych uczelni z całego świata w ramach programu wymiany międzynarodowej. Dodatkowo studenci mają możliwość wyjazdu na płatny staż zagraniczny.
- Absolwenci otrzymują dyplom magistra zarządzania. Dodatkowo otrzymują suplement do dyplomu stwierdzający, że absolwent ukończył kierunek Digital Marketing.
- Studia prowadzone są w trybie stacjonarnym.
Rekrutacja
Program
Kursy
- Sztuczna inteligencja w biznesie
- Transformacja cyfrowa
- Business Data Mining
- Zasady zarządzania projektami
- CRM i Marketing Automation
- Projekt Digital Consulting
- Analiza portfela klientów
- Zespoły wirtualne
- Marketing cyfrowy II
- Strategia handlu elektronicznego i e-biznesu
- Analityka cyfrowa
- Marketing w mediach społecznościowych
- Projektowanie wideo i grafiki
- Projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi
- Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Aspekty prawne wirtualizacji
Plan zajęć
- Programy w pełnym wymiarze godzin
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych i popołudniowych.
Galeria
Wynik programu
Co zyskujesz dzięki studiom
Podczas studiów zdobędziesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne między innymi w:
- Kompleksowe wykorzystanie Internetu i technologii sieciowych w marketingu - budowanie strategii, planów i zadań e-marketingowych.
- Tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi.
- Współpraca i zarządzanie relacjami z nowoczesnym klientem.
- Budowanie popularności firmy w sieci (e-promocja).
- Obsługa narzędzi, tj. Google Adwords i Google Analytics, Facebook Ads oraz systemy marketing automation, CRM lub analityczne.
- Projektowanie i prowadzenie interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing).
- Analizowanie informacji w sieci (analityka internetowa).
- Zarządzanie projektami informatycznymi i kierowanie zespołem realizującym te projekty.
- Zarządzanie zespołem wirtualnym.
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie.
- Praktyczna realizacja projektów e-marketingowych dla wybranej firmy.
- Podstawy grafiki komputerowej i edycji wideo.
Stypendia i Finansowanie
Stypendia dla najlepszych kandydatów
Kandydaci na studia stacjonarne, którzy uzyskali co najmniej 80% punktów z testu wstępnego będą mieli możliwość ubiegania się o Stypendium dla Najlepszych Kandydatów "" .
Wyróżnieni kandydaci są wybierani na podstawie systemu rankingowego.
Tylko wniosek złożony do 15th lipca będzie brany pod uwagę przy przyznawaniu stypendium. Kandydaci, którym przyznano stypendium zostaną o tym poinformowani najpóźniej 31 lipcast.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Możliwości kariery po studiach
Po ukończeniu kierunku Digital Marketing w języku angielskim, możesz pracować w:
- "Tradycyjne" firmy (tzw. "brick and mortar"), traktujące Internet i marketing internetowy jako niezbędne rozszerzenie swoich działań promocyjnych lub sprzedażowych.
- "Transformujące się" firmy (tzw. "bricks and clicks"), chcące wykorzystać nowe możliwości, jakie daje Internet w pozyskiwaniu klientów, współpracy z obecnymi klientami oraz w ogólnej transformacji modelu biznesowego (tzw. "digital transformation").
- Firmy internetowe (tzw. "pure clicks"), które chcą wzmocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i jeszcze bardziej wykorzystać zalety i potencjał środowiska cyfrowego w swojej działalności.
- Firmy konsultingowe, agencje interaktywne, agencje social media itp. świadczące usługi związane z Internetem dla innych firm.
- Firmy z sektora nowych technologii.
- Startupy i wszelkie nowe przedsięwzięcia biznesowe.
Przykładowe zawody, do których absolwent programu będzie dobrze przygotowany:
- Digital Marketing Manager
- Kierownik ds. marketingu w mediach społecznościowych
- Specjalista ds. transformacji cyfrowej
- Kierownik marketingu / Koordynator ds. marketingu
- Kierownik ds. marketingu i komunikacji
- Analityk ds. zarządzania relacjami
- Kierownik projektu
- Konsultant ds. marketingu cyfrowego
- Kierownik ds. e-commerce
- Community Manager
- Analityk internetowy
Akredytacje
Wymagania wstępne
Wykaż swoje zaangażowanie i gotowość do odniesienia sukcesu w szkole biznesu, przystępując do egzaminu GMAT — najczęściej stosowanego egzaminu wstępnego, który mierzy Twoje umiejętności krytycznego myślenia i rozumowania.
Pobierz mini quiz GMAT, aby zapoznać się z pytaniami, które znajdziesz na egzaminie.