
Studia magisterskie in
Magister psychopedagogiki terapeutycznej ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona

Wstęp
Master w psychopedagogice terapeutycznej ma na celu szkolenie specjalistów przygotowanych do stawienia czoła różnym wyzwaniom edukacyjnym związanym z wynikami w nauce uczniów, innowacjami procesów uczenia się, ulepszaniem systemów informacyjnych i rozwojem kompetencji populacji edukacyjnej, od jej poznawczych, społecznych i wymiar emocjonalny.
Ten Master oferuje specjalistyczne szkolenie w zakresie projektowania i orientacji opieki psychopedagogicznej w przedszkolach, ośrodkach edukacji podstawowej i średniej, które starają się odpowiedzieć na potrzeby w zakresie opieki obecnych uczniów. Po ukończeniu studiów będziesz mógł ocenić, zdiagnozować i interweniować w różnych zaburzeniach i aktualnych potrzebach edukacyjnych, wybierając najbardziej odpowiednią terapię w oparciu o profil grupy, z którą pracujesz.
Studiując w ISEB, otrzymasz porady ekspertów i tutorów, którzy wraz z metodologią badania zapewnią Ci sukces zawodowy.
Dla kogo to służy?
Magister psychopedagogiki terapeutycznej jest skierowany do profesjonalistów w dziedzinie socjoedukacji, którzy szukają specjalistycznego szkolenia z psychopedagogiki, aby zastosować ją w swojej pracy. Skierowany jest również do absolwentów kierunków pedagogicznych, pedagogicznych, pedagogiki społecznej, psychologii i dyscyplin pokrewnych, którzy chcą specjalizować się w tej dziedzinie.
cele
- Zdobądź umiejętności jako profesjonalista edukacyjny w dziedzinie psychopedagogiki i orientacji edukacyjnej, biorąc pod uwagę różnorodność aktualnego ciała studenckiego
- Zidentyfikuj psychologiczno-pedagogiczne cechy uczniów, aby przeprowadzić rygorystyczne oceny i raporty
- Zidentyfikuj potrzeby i cele planów interwencji w oparciu o wyniki różnych analiz przeprowadzonych ośrodków edukacyjnych
- Znać instrumenty pracy i różne strategie, które optymalizują zarządzanie usługami psychopedagogicznymi
- Pełnią rolę łącznika między nauczycielami i uczniami w ich procesach rozwojowych
- Współpracuj z zespołem nauczycielskim przy ocenie i doskonaleniu procesów nauczania
- Zdobądź solidną wiedzę teoretyczną na temat różnych modeli w zakresie włączenia społeczno-edukacyjnego i wykluczenia
- Wypracować krytyczne podejście do interpretacji polityk i praktyk w kontekstach interwencji psychopedagogicznych, przyczyniając się do poprawy procesów uczenia się
- Stosuj strategie prewencji, negocjacji i mediacji w sytuacjach konfliktowych w ośrodkach edukacyjnych