
MBA in
MBA Digital Marketing ze specjalnością w e-commerce lub sprzedaży Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Wstęp
Ten program MBA umożliwia uzyskanie globalnej i integracyjnej wizji zarządzania biznesem poprzez traktowanie różnych obszarów biznesowych w tym samym czasie, gdy studiujesz dogłębne materiały marketingu cyfrowego. Ponadto umożliwia specjalizację w sprzedaży lub handlu elektronicznym.
Double Degree - Universidad Europea de Monterrey
Dzięki porozumieniu European Graduate Institute z Europejskim Uniwersytetem w Monterrey, MBA jest oferowany z podwójnym stopniem wysokiego prestiżu na poziomie międzynarodowym.
Dlaczego warto wybrać ten MBA?
Zostaniesz profesjonalistą z listy, wykwalifikowanym do zajmowania stanowisk kierowniczych lub pośrednich, marketingu cyfrowego, nauki najnowszych wiadomości multimedialnych, strategii, technik i narzędzi środowiska online.
- Pozwoli ci to skutecznie stawić czoła wyzwaniu cyfrowej transformacji w organizacjach.
- Da ci globalną wizję firmy i marketingu cyfrowego, pozwalając zrozumieć znaczenie tego obszaru w osiąganiu strategicznych celów organizacji.
- Zagłębisz się w najnowsze narzędzia i trendy marketingowe online oraz ich konsekwencje handlowe.
- Możesz wybrać trasę w e-commerce lub w sprzedaży, dając pieczęć wartości do swojego stopnia i uzyskania dodatkowego dyplomu w zależności od wybranej specjalności.
- Zostaniesz przeszkolony przez eksperta-trenera wybranego przez Google w celu uzyskania certyfikatu Google AdWords (reklama zakupowa).
Bliskość i personalizacja
Kontakt studentów, nauczycieli i opiekunów odbywa się w sposób ciągły za pośrednictwem platformy wirtualnej, będzie też mieć:
- Całkowita dostępność materiałów (24/7).
- Zgłaszanie wątpliwości o każdej porze dnia.
- Ciągła komunikacja za pośrednictwem forów dyskusyjnych.
Dzięki temu i strukturze treści ocena programów jest zasadniczo praktyczna.
Program
Program
wspólne tematy
- Kierowanie wysoce wydajnymi zespołami
- Marketing cyfrowy i trendy cyfrowe
- Marketing przychodzący, reklama cyfrowa i marketing w mediach społecznościowych
- CRM oraz pozyskiwanie i zarządzanie klientami. Od e-mail marketingu do partnera
- Mobilny marketing
- Finanse dla podejmowania decyzji biznesowych
- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach. AdWordsy. SEO, SEM i PPC
- Analityka, dane i badania cyfrowe
- Kierunek strategiczny: poszukiwanie konkurencyjnej doskonałości
- Przedsiębiorczość biznesowa i biznes plan
- TFM. Certyfikat Zakupów Google
Trasa sprzedaży
- Sprzedaż cyfrowa. Gospodarka współpracy i sojusze strategiczne
- Kanały dystrybucji: Omnichannel
- Wyzwania zarządzania komercyjnego w społeczeństwie cyfrowym: zarządzanie i planowanie sprzedaży
- Trendy i wyzwania w marketingu i sprzedaży – seria wykładów
Trasa handlu elektronicznego
- e-Commerce: obecna sytuacja i trendy. Projektowania i Marketingu
- Platformy, modele i zarządzanie e-commerce
- Business Intelligence i Analityka zastosowana w e-Commerce
- Trendy i wyzwania w e-Commerce – seria wykładów
Stypendia i Finansowanie
Pomoc naukowa - Finansowanie
Instytut posiada program stypendialny , który może pokryć do 35% kosztów czesnego. W każdym naborze oferowana jest ograniczona liczba stypendiów w zależności od sytuacji osobistej, zawodowej lub ekonomicznej kandydatów.
Istnieją również specjalne warunki finansowania, aby pomóc studentom w pokryciu kosztów kursu poprzez system odroczonych płatności.