MBA w doradztwie międzynarodowym
Paris, Francja
CZAS TRWANIA
1 up to 1 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 3890 / per year
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Konsultanci stali się powszechni w korporacjach wielonarodowych w ciągu ostatnich kilku dekad. Zamiast zatrudniać „ogólnych” trenerów, aby pomóc w realizacji ich celów, firmy ustaliły, że niezależni specjaliści są w stanie zapewnić bardziej ukierunkowane, dostosowane i najnowocześniejsze szkolenia dla swoich pracowników w różnych obszarach, w tym w zakresie zasobów ludzkich rozwój, technologia, relacje kulturowe, umiejętności komunikacyjne, rozwój zarządzania i inne kluczowe obszary. Program ten zapewnia pragmatyczne przygotowanie dla studentów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności konsultingowe, aby konkurować w globalnym środowisku konsultingowym, które wymaga ich talentów.
Rekrutacja
Program
Struktura typowego kursu będzie wymagać od studentów przeczytania materiałów dostarczonych przez uniwersytet, przestudiowania materiałów z nimi związanych i przeprowadzenia osobistych badań na wybrane tematy. Potwierdzenie uczenia się może zostać potwierdzone za pomocą prac referatowych, projektów, quizów lub egzaminów.
- MBA540: Kierowanie współczesnymi organizacjami globalnymi. Kurs stanowi wprowadzenie do podstawowych koncepcji zarządzania typowo związanych ze współczesnym środowiskiem globalnym. Studenci zapoznają się z interfejsem biznesu i kultury, w tym z tematami różnorodności, zarządzania zmianami, obywatelstwa korporacyjnego i praktyk komunikacji interpersonalnej z interesariuszami biznesowymi, dynamiki zespołu i procesów globalizacji.
- MBA541: Analityka biznesowa. Kurs przygotowuje studenta do prowadzenia badań biznesowych przy użyciu różnych miar ilościowych i jakościowych. Tematy obejmują techniki próbkowania, testowanie hipotez, korelację, analizę regresji, eksplorację danych, analizę skupień, badania szeregów czasowych, niezawodność i ważność, studia przypadków, oprogramowanie do statystyki biznesowej i pisanie raportów z badań.
- MBA542: Różnorodność i włączenie: Kurs bada podstawy różnorodności i włączenia w kontekście współczesnego miejsca pracy. Teorie, badania i zastosowania różnorodności i włączenia są omawiane z różnych perspektyw instytucjonalnych związanych z dzisiejszym globalnym środowiskiem.
- MBA550: Marka i reputacja. Kurs obejmuje tematy związane z budowaniem marki własnego repertuaru umiejętności doradczych/szkoleniowych oraz rozwijaniem etycznej, wiarygodnej i kompetentnej reputacji w międzynarodowej społeczności konsultingowej. Nacisk kładzie się na samorozwój i marketing umiejętności dla szerokiej gamy talentów konsultingowych.
- MBA551: Praktyki konsultingowe. Kurs ten stanowi pragmatyczne podejście do opracowywania i dostarczania szerokiej gamy technik konsultingowych w obszarach takich jak rozwój zasobów ludzkich, szkolenie technologiczne, rozwój zespołu, wyznaczanie celów, motywacja, relacje międzyludzkie i inne popularne tematy często wymagane przez kierownictwo.
- MBA552: Myślenie projektowe klienta. Kurs zagłębia się w proces poznawania i rozumienia potrzeb, pragnień i oczekiwań klientów. Nacisk kładzie się na procesy komunikacji konsultant-klient, zarówno jawne, jak i ukryte, oraz strategie osiągania znaczących, skutecznych relacji prowadzących do wspólnych celów.
- MBA553: Studia przypadków. Kurs przedstawia serię studiów przypadku rzeczywistych i hipotetycznych sytuacji konsultingowych, przedstawiających różne kwestie, problemy, procesy i rozwiązania, które okazały się skuteczne w praktykach konsultingowych. Studenci zostaną poproszeni o „symulację” swoich reakcji na różne scenariusze w celu rozwiązania problemów konsultacyjnych.
- CCC506: Komunikacja międzykulturowa. Kurs ten bada podstawowe konstrukcje, które stanowią odmienne style i normy komunikacji w kulturach. Badania wybitnych kulturystów, takich jak Geert Hofstede i Fons Trompenaars, stanowią podstawę do zrozumienia i przystosowania się do mnóstwa zachowań opartych na kulturze, które można spotkać we współczesnym globalnym miejscu pracy.
- MBA 569: Praca dyplomowa.
Wynik programu
Po ukończeniu tego programu student powinien potrafić:
- Zidentyfikuj kluczowe obszary wymagające usług konsultantów, uznając jednocześnie własne kwalifikacje do zaspokojenia tych potrzeb.
- Tworzenie materiałów doradczych dostosowanych do różnych projektów doradczych związanych z zarządzaniem, szczególnie w obszarach rozwoju zasobów ludzkich, komunikacji i zarządzania.
- Rozwijaj umiejętności interakcji ze wszystkimi poziomami kierownictwa korporacji i pracownikami, interesariuszami zewnętrznymi i klientami objętymi zasięgiem wpływu firmy.