Online Master of Science w cyfrowym biznesie
GBSB Global Business School - Online programs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Spain Online, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 - 24 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 6750 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Apr 2024
Wstęp
Online Master in Digital Business jest zdecydowanie najbardziej odpowiednim i innowacyjnym programem magisterskim dla wyzwań, przed którymi stoją dziś profesjonaliści. Korzystając z wielu metod nauczania – od studiów przypadków po wizyty przemysłowe, warsztaty i nie tylko – uczniowie nauczą się, jak stać się agentami zmian na arenie cyfrowej z globalną wizją, którą można przenieść na rynki na całym świecie.
Zajęcia programowe są bardzo obszerne i obejmują takie tematy, jak e-commerce, projektowanie cyfrowych modeli biznesowych, sieci społecznościowe, strategie SEO/SEM, analityka internetowa, marketing mobilny i inne. Dostępne są opcje do wyboru, dzięki czemu uczniowie mogą dostosować program do swoich potrzeb jako przedsiębiorcy, dla tych, którzy chcą wsparcia w zakresie cyfrowych technik startowych lub jako profesjonaliści korporacyjni, którzy chcą napędzać transformację firmy. Master in Digital Business GBSB Global Business School przygotowuje studentów do stawienia czoła wyzwaniom zmieniającego się świata biznesu.
Najważniejsze wydarzenia
- Przywództwo w edukacji cyfrowej w Hiszpanii.
- Dwie ścieżki nauki: start-up cyfrowy lub wyzwania korporacyjne.
- Wydział z doświadczeniem branżowym.
- Studenci z ponad 100 różnych krajów.
- Ekskluzywny dostęp do cyfrowych wydarzeń biznesowych, start-upów i technologii.
- Wiedza praktyczna mająca zastosowanie w skali globalnej.
- Możliwości kariery z najlepszymi firmami cyfrowymi i technologicznymi.
Rekrutacja
Program
Czego się nauczysz
Kompetencje menedżerskie światowych liderów:
Zdobądź pewność siebie w wykonywaniu umiejętności prezentacji, etyki korporacyjnej, przywództwa i międzynarodowych metod negocjacji.
Cyfrowe strategie marketingowe dla biznesu:
Zrozum podstawowe zasady procedur marketingu cyfrowego oraz poznaj narzędzia i techniki dotyczące UX oraz tego, jak znacząco wpływa to na współczynniki konwersji.
Strategie proceduralne w biznesie cyfrowym:
Zapoznaj się z modelami biznesowymi opartymi na handlu elektronicznym i platformach mobilnych oraz zdobądź odpowiednie umiejętności, aby efektywnie wykorzystywać modele w biznesie.
Taktyczne zarządzanie przedsiębiorstwami cyfrowymi:
Zrozum strategie cyfrowe zakłócające sposób zarządzania tradycyjnym biznesem, jednocześnie zdobywając tytuł magistra online w biznesie cyfrowym.
Metodyki zwinne i myślenie projektowe:
Skorzystaj z innowacyjnych metod uczenia się, aby zrozumieć alternatywy dla tradycyjnego zarządzania projektami podczas studiowania cyfrowego biznesu.
Struktura programu:
- Efektywna praca zespołowa i zarządzanie projektami (6 ECTS)
- Finanse dla Zarządzania (8 ECTS)
- Ekonomia i geopolityka (6 ECTS)
- Zarządzanie strategiczne i analityka (8 ECTS)
- Transformacja cyfrowa, innowacje i technologia (6 ECTS)
- Cyfrowe modele biznesowe dla nowej gospodarki (6 ECTS)
- Business Intelligence w dobie Big Data i AI (6 ECTS)
- Łańcuchy dostaw 4.0 dla konsumentów cyfrowych (6 ECTS)
- Zarządzanie operacjami (6 ECTS)
- Platformy cyfrowe i ekosystemy (6 ECTS)
- Marketing internetowy i mobilny (6 ECTS)
Rankingi
- Akredytowany przez Radę Akredytacyjną Szkół i Programów Biznesowych (ACBSP)
- Wyróżniona jako Five Stars Business School for Teaching Quality przez QS Ranking System
- Jedyna instytucja szkolnictwa wyższego w Hiszpanii akredytowana przez Microsoft jako lider w edukacji cyfrowej
- Otrzymał 3 najwyższe oceny w U-Multirank dla działów: Badania, Nauczanie & Uczenie się, i Orientacja międzynarodowa
Możliwości związane z karierą
Skorzystaj z szerokiej gamy zasobów GBSB Global Business School, które pomogą Ci zbudować ramy dla Twoich zawodowych zajęć w biznesie cyfrowym w Barcelonie, Hiszpanii, Europie lub na scenie międzynarodowej. Studenci studiujący na kierunku Master in Digital Business przygotowują się do kolejnego etapu swojej kariery, uczestnicząc w profesjonalnych warsztatach, korporacyjnych prezentacjach biznesowych na terenie kampusu oraz usługach orientacji zawodowej.
MENEDŻER INNOWACJI
MENEDŻER ROZWOJU CYFROWEGO BIZNESU
MENEDŻER DS. TRANSFORMACJI CYFROWEJ I STRATEGII
MENEDŻER PROJEKTÓW MIĘDZYprzedsiębiorczych
MENEDŻER ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
MENEDŻER WIEDZY
ZAŁOŻYCIEL CYFROWEGO START-UPU
ANALITYK FINANSOWY FIRMY CYFROWEJ I START-UPU
KIEROWNIK INKUBATORA I AKCELERATORA
Galeria
Wynik programu
Wiedza, umiejętności:
- Posiada wszechstronną specjalistyczną wiedzę i zrozumienie, w jaki sposób ramy kulturowe, ekonomiczne, polityczne i technologiczne wpływają na praktyki zarządzania i w jaki sposób można nimi skutecznie zarządzać;
- Identyfikuje i ocenia podejścia teoretyczne niezbędne do planowania i podejmowania decyzji w biznesie. Należą do nich pomysły wspierające modelowanie i zarządzanie decyzjami w szerokim zakresie obszarów funkcjonalnych;
- Posiada odpowiednią wiedzę na temat organizacji i ich roli w prowadzeniu zrównoważonego biznesu w kontekście, w jakim działają oraz sposobu zarządzania nimi zgodnie z kodeksami etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu;
- Posiada krytyczną wiedzę na temat zarządzania ciągłością działania, w tym wiedzę na temat możliwych ryzyk i otoczenia regulacyjnego, które może mieć wpływ na działalność biznesową;
- Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod zarządzania procesami innowacyjnymi i technologiami cyfrowymi, na które jest zapotrzebowanie, oraz implikacji technologii cyfrowych dla jednostek i społeczeństw;
- Identyfikuje i ocenia kluczowe zagadnienia związane z administrowaniem elementami ludzkimi przy zarządzaniu projektami, takimi jak praca zespołowa, komunikacja, motywacja i różnorodność;
- Posiada wszechstronne i krytyczne zrozumienie głównych bieżących problemów badawczych w zarządzaniu, a także w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych;
- Posiada multidyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu zarządzania w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem zainteresowań osobistych i zawodowych.
Umiejętności:
- Dokonuje krytycznej oceny i analizy środowiska biznesowego oraz głównych koncepcji, struktur i podejść do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem przy niekompletnych lub ograniczonych informacjach;
- Wykazuje zdolność wykorzystania specjalistycznych umiejętności do podejmowania decyzji i tworzenia globalnych strategii w różnych operacjach biznesowych, transformacji cyfrowej i finansach w celu dostosowania się do szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego;
- Wykazuje umiejętności przywódcze niezbędne do wzmacniania pozycji, inspirowania i zarządzania zespołami, innowacjami i kreatywnym rozwiązywaniem problemów podczas zarządzania przedsiębiorstwem;
- Rozwija nowe umiejętności w odpowiedzi na pojawiającą się wiedzę i techniki z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, w tym umiejętności cyfrowe i wykorzystanie nowoczesnych technologii;
- Rozwija umiejętność identyfikacji i oceny ryzyk związanych z otoczeniem biznesowym, cyfrowym i finansowym oraz projektowania strategii ograniczających określone ryzyka menedżerskie;
- Monitoruje i utrzymuje zgodność z odpowiednimi regulacjami biznesowymi oraz formułuje praktyczne odpowiedzi na wyzwania prawne i otoczenia zewnętrznego związane z prowadzeniem firmy;
- Wykazać umiejętność wykorzystania danych odnoszących się do analityki biznesowej w celu lepszego prognozowania i realizacji strategii i operacji biznesowych;
- Wykazuje umiejętność wykorzystania wiedzy i umiejętności menedżerskich do prowadzenia badań w obrębie określonej branży lub obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, z uwzględnieniem konieczności syntezy, wyznaczania celów, procesu metodologicznego i stosowania strategii;
- Wykazać się specjalistyczną wiedzą z zakresu zarządzania, obejmującą refleksję nad obowiązkami społecznymi i etycznymi związanymi z pełnieniem funkcji kierowniczej.
Kompetencje:
- Wykazuje umiejętność reagowania na główne zmienne polityczne, ekonomiczne, społeczne i technologiczne oraz formułowania priorytetów i strategii niezbędnych, aby organizacja odniosła sukces, biorąc pod uwagę globalne perspektywy i trendy;
- Zarządza projektami biznesowymi poprzez ustanowienie globalnej wizji, która uwzględnia każdy aspekt rozwoju biznesu oraz buduje innowacje i różnorodność kulturową jako przewagę w kontekstach biznesowych, które są złożone i nieprzewidywalne oraz wymagają nowego podejścia strategicznego;
- Jest odpowiedzialny za zarządzanie ludźmi i praktykowanie zarządzania z zaangażowaniem w wartości demokratyczne i zrównoważony rozwój, przyjmując praktyki oparte na uczeniu się, usługach i włączeniu społecznym;
- Wykazuje autonomię w kierunku rozwoju osobistego i uczenia się przez całe życie mającą zastosowanie w środowisku biznesowym;
- Tworzy opartą na badaniach diagnozę problemów w zarządzaniu poprzez integrowanie wiedzy z nowych lub interdyscyplinarnych dziedzin zarządzania oraz dokonuje ocen na podstawie niepełnych lub ograniczonych informacji;
- Angażuje się w krytyczną analizę w obszarze zarządzania i wykazuje niezależne myślenie, ocenę i rozwiązywanie problemów w oparciu o argumenty oparte na dowodach;
- Weź odpowiedzialność za wkład w rozwój wiedzy zawodowej w zakresie zarządzania lub określonej branży/obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, identyfikując istniejący problem biznesowy i przeprowadzając oryginalne badania.