Online Master of Arts w komunikacji i marketingu przyszłości
GBSB Global Business School - Online programs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Spain Online, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
9 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 4750
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Apr 2024
Wstęp
Online Master in Communication & Future Marketing uczy studentów najbardziej skutecznych sposobów planowania i uruchamiania zintegrowanej, wielokanałowej kampanii komunikacyjnej i marketingowej na arenie międzynarodowej. Program Master in Communications & Future Marketing uczy studentów najskuteczniejszych metodologii marketingowych. Ten magister obejmuje nauczanie w obszarach przywództwa, globalnej strategii biznesowej, cyfrowego i innowacyjnego marketingu, komunikacji marki, a także badania trendów i analizy rynku.
Studia magisterskie z zakresu komunikacji i marketingu przyszłości rozwijają umiejętności studentów w zakresie innowacji biznesowych, globalnego marketingu, nowych technologii oraz brandingu firmowego i osobistego. Dzięki kursom z marketingu miejsc docelowych, marketingu empirycznego, negocjacji międzynarodowych i rozwoju biznesu studenci studiów magisterskich z zakresu komunikacji i marketingu przyszłości będą przygotowani do wejścia na globalną arenę marketingu i komunikacji.
Najważniejsze wydarzenia
- Przywództwo w edukacji cyfrowej w Hiszpanii.
- Wydział z doświadczeniem w komunikacji i marketingu.
- Studenci ze 100 różnych krajów.
- Wielokrotne wizyty w firmie i wiedza praktyczna.
- Metodyka nauczania uczenia się przez działanie.
Program
Odkryj podstawowe kompetencje w marketingu:
Dowiedz się, jak projektować i uruchamiać zintegrowane kampanie marketingowe podczas studiów magisterskich z marketingu i komunikacji w Barcelonie.
Poznaj niezbędne narzędzia biznesowe:
Praca w dowolnej firmie związanej z komunikacją & marketing przyszłości, ulepszanie już istniejącego biznesu poprzez zastosowanie innowacyjnego marketingu & narzędzia komunikacyjne, przywództwo i techniki negocjacyjne.
Rozwijaj umiejętności wymagane przez gospodarkę cyfrową:
Rozwijaj swoje umiejętności cyfrowe, aby wspierać bazę klientów, którzy wybierają wyszukiwanie trendów, czytanie recenzji i kupowanie towarów za pośrednictwem platform handlu elektronicznego i kanałów mediów społecznościowych.
Zrozumienie międzykulturowych praktyk biznesowych:
Studiuj ze studentami z całego świata i dowiedz się, jak rozwijać się w międzynarodowym środowisku biznesowym, rozwijając umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy.
Struktura programu:
- Marketing przyszłości
- Marketing innowacji
- Planowanie komunikacji & Reklama
- Media społecznościowe & Public Relations
- Podstawy Agile: Scrum, Kanban, Lean i XP
- Strategiczna symulacja marketingowa - gra biznesowa
- Rozwój projektu & Finanse
- Przekrojowe kompetencje globalnych liderów
Rekrutacja
Rankingi
- Akredytowany przez Radę Akredytacyjną Szkół i Programów Biznesowych (ACBSP)
- Wyróżniona jako Five Stars Business School for Teaching Quality przez QS Ranking System
- Jedyna instytucja szkolnictwa wyższego w Hiszpanii akredytowana przez Microsoft jako lider w edukacji cyfrowej
- Otrzymał 3 najwyższe oceny w U-Multirank dla działów: Badania, Nauczanie & Uczenie się, i Orientacja międzynarodowa
Możliwości związane z karierą
Internetowy magister komunikacji i marketingu przyszłości zapozna Cię z najnowszymi koncepcjami i technikami komunikacji i marketingu, przygotowując studentów do kariery w tej ekscytującej i stale rozwijającej się branży. GBSB Global wspiera studentów studiów magisterskich z komunikacji i marketingu przyszłości w Barcelonie, gotowych wznieść swoją karierę na nowy poziom, oferując studentom możliwość wzięcia udziału w specjalistycznych warsztatach, prezentacjach korporacyjnych na terenie kampusu i sesjach oceny kariery.
Ukończenie studiów magisterskich z komunikacji i marketingu przyszłości wyposaża absolwentów w niezbędne umiejętności i wiedzę, aby móc rozwijać się na różnorodnych ścieżkach kariery. Obejmuje to między innymi komunikację korporacyjną, dziennikarstwo, środki masowego przekazu, politykę, szkolnictwo wyższe i wiele innych dziedzin.
Zdobądź pracę w komunikacji i przyszłym marketingu z GBSB Global:
Galeria
Wynik programu
Wiedza, umiejętności:
- Posiada wszechstronną specjalistyczną wiedzę i zrozumienie, w jaki sposób ramy kulturowe, ekonomiczne, polityczne i technologiczne wpływają na praktyki zarządzania i w jaki sposób można nimi skutecznie zarządzać;
- Identyfikuje i ocenia podejścia teoretyczne niezbędne do planowania i podejmowania decyzji w biznesie. Należą do nich pomysły wspierające modelowanie i zarządzanie decyzjami w szerokim zakresie obszarów funkcjonalnych;
- Posiada odpowiednią wiedzę na temat organizacji i ich roli w prowadzeniu zrównoważonego biznesu w kontekście, w jakim działają oraz sposobu zarządzania nimi zgodnie z kodeksami etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu;
- Posiada krytyczną wiedzę na temat zarządzania ciągłością działania, w tym wiedzę na temat możliwych ryzyk i otoczenia regulacyjnego, które może mieć wpływ na działalność biznesową;
- Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod zarządzania procesami innowacyjnymi i technologiami cyfrowymi, na które jest zapotrzebowanie, oraz implikacji technologii cyfrowych dla jednostek i społeczeństw;
- Identyfikuje i ocenia kluczowe zagadnienia związane z administrowaniem elementami ludzkimi przy zarządzaniu projektami, takimi jak praca zespołowa, komunikacja, motywacja i różnorodność;
- Posiada wszechstronne i krytyczne zrozumienie głównych bieżących problemów badawczych w zarządzaniu, a także w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych;
- Posiada multidyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu zarządzania w określonej branży lub obszarze funkcjonalnym będącym przedmiotem zainteresowań osobistych i zawodowych.
Umiejętności:
- Dokonuje krytycznej oceny i analizy środowiska biznesowego oraz głównych koncepcji, struktur i podejść do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem przy niekompletnych lub ograniczonych informacjach;
- Wykazuje zdolność wykorzystania specjalistycznych umiejętności do podejmowania decyzji i tworzenia globalnych strategii w różnych operacjach biznesowych, transformacji cyfrowej i finansach w celu dostosowania się do szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego;
- Wykazuje umiejętności przywódcze niezbędne do wzmacniania pozycji, inspirowania i zarządzania zespołami, innowacjami i kreatywnym rozwiązywaniem problemów podczas zarządzania przedsiębiorstwem;
- Rozwija nowe umiejętności w odpowiedzi na pojawiającą się wiedzę i techniki z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, w tym umiejętności cyfrowe i wykorzystanie nowoczesnych technologii;
- Rozwija umiejętność identyfikacji i oceny ryzyk związanych z otoczeniem biznesowym, cyfrowym i finansowym oraz projektowania strategii ograniczających określone ryzyka menedżerskie;
- Monitoruje i utrzymuje zgodność z odpowiednimi regulacjami biznesowymi oraz formułuje praktyczne odpowiedzi na wyzwania prawne i otoczenia zewnętrznego związane z prowadzeniem firmy;
- Wykazać umiejętność wykorzystania danych odnoszących się do analityki biznesowej w celu lepszego prognozowania i realizacji strategii i operacji biznesowych;
- Wykazuje umiejętność wykorzystania wiedzy i umiejętności menedżerskich do prowadzenia badań w obrębie określonej branży lub obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, z uwzględnieniem konieczności syntezy, wyznaczania celów, procesu metodologicznego i stosowania strategii;
- Wykazać się specjalistyczną wiedzą z zakresu zarządzania, obejmującą refleksję nad obowiązkami społecznymi i etycznymi związanymi z pełnieniem funkcji kierowniczej.
Kompetencje:
- Wykazuje umiejętność reagowania na główne zmienne polityczne, ekonomiczne, społeczne i technologiczne oraz formułowania priorytetów i strategii niezbędnych, aby organizacja odniosła sukces, biorąc pod uwagę globalne perspektywy i trendy;
- Zarządza projektami biznesowymi poprzez ustanowienie globalnej wizji, która uwzględnia każdy aspekt rozwoju biznesu oraz buduje innowacje i różnorodność kulturową jako przewagę w kontekstach biznesowych, które są złożone i nieprzewidywalne oraz wymagają nowego podejścia strategicznego;
- Jest odpowiedzialny za zarządzanie ludźmi i praktykowanie zarządzania z zaangażowaniem w wartości demokratyczne i zrównoważony rozwój, przyjmując praktyki oparte na uczeniu się, usługach i włączeniu społecznym;
- Wykazuje autonomię w kierunku rozwoju osobistego i uczenia się przez całe życie mającą zastosowanie w środowisku biznesowym;
- Tworzy opartą na badaniach diagnozę problemów w zarządzaniu poprzez integrowanie wiedzy z nowych lub interdyscyplinarnych dziedzin zarządzania oraz dokonuje ocen na podstawie niepełnych lub ograniczonych informacji;
- Angażuje się w krytyczną analizę w obszarze zarządzania i wykazuje niezależne myślenie, ocenę i rozwiązywanie problemów w oparciu o argumenty oparte na dowodach;
- Weź odpowiedzialność za wkład w rozwój wiedzy zawodowej w zakresie zarządzania lub określonej branży/obszaru funkcjonalnego będącego przedmiotem osobistych zainteresowań zawodowych, identyfikując istniejący problem biznesowy i przeprowadzając oryginalne badania.