Zarządzanie przedsiębiorstwem: Zasady i praktyka marketingu - The Open University
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
10 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 639
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Eksploruj matematykę „rekreacyjną” i ciesz się nią, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności kreatywnego i dedukcyjnego myślenia.
Zdobądź umiejętności marketingowe potrzebne do rozwoju kariery menedżerskiej
Od zrozumienia zachowań klientów po projektowanie produktów i usług, które odpowiadają ich potrzebom - techniki i narzędzia marketingowe są wykorzystywane do rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem w różnych kontekstach zawodowych.
Niezależnie od tego, czy pracujesz w branży komercyjnej, czy niekomercyjnej, jako specjalista ds. Zarządzania ważne jest, aby zrozumieć wartość marketingu i jego wpływ na różne funkcje biznesowe.
Te mikrokredyty wprowadzą Cię w podstawowe zasady marketingu - obejmujące perspektywy offline i cyfrowe.
Dzięki eksploracji najlepszych praktyk marketingowych zwiększysz swoją wiedzę marketingową, poprawisz swoje profesjonalne podejmowanie decyzji i dostosujesz swoje podejście do rozwiązywania problemów biznesowych, niezależnie od roli lub sektora.
Oparte na najnowszym myśleniu akademickim, niniejsze mikrokredytowanie obejmuje praktyczne przykłady marketingowe i relacje edukacyjne różnych międzynarodowych marek, a także lokalnych organizacji charytatywnych i przedsiębiorstw społecznych w branżach od produkcji i handlu detalicznego po usługi profesjonalne i opiekę zdrowotną.
Rozwiniesz zrozumienie kluczowych tematów marketingowych, takich jak trendy, motywacja klientów i dostarczanie wartości dla klientów, a także nauczysz się gromadzić i wykorzystywać dane do podejmowania skutecznych decyzji zarządczych.
Zbudujesz również zestaw narzędzi do tworzenia produktów i usług spełniających potrzeby klientów i wyróżniających Twój produkt na tle ofert konkurencji.
Jakie umiejętności poznasz?
- Rozpoznawanie motywacji klientów i reagowanie na nie.
- Analiza otoczenia w celu zidentyfikowania możliwości marketingowych.
- Nawiązywanie efektywnych relacji z interesariuszami.
- Interpretowanie i wykorzystywanie danych do podejmowania decyzji marketingowych.
- Zarządzanie gotowością klientów do płacenia.
- Opracowywanie strategii komunikacji odpowiednich dla Twojego produktu lub usługi.
- Pozycjonowanie oferty, aby przyciągnąć odpowiednich klientów.
- Jak budować atrakcyjne marki biznesowe i osobiste.
- Identyfikowanie postrzegania ryzyka przez klientów i reagowanie na nie.
- Wykorzystywanie relacji z dystrybutorami do sukcesu marketingowego.
- Wyróżnij swoją ofertę na tle konkurencji.
Kiedy chciałbyś zacząć?
Naszym celem jest uruchamianie naszych mikrokredytów co kilka miesięcy. Dołącz w dogodnym dla Ciebie terminie lub zarejestruj się, aby usłyszeć od doradcy rejestracyjnego o przyszłych biegach i aktualizacjach.
- 29 marca 2021 r
Co osiągniesz?
Pod koniec kursu będziesz w stanie:
- Rozwiązuj szereg komercyjnych i niekomercyjnych problemów marketingowych za pomocą odpowiednich narzędzi i koncepcji.
- Zastosuj najnowsze narzędzia do projektowania produktów i usług, zarządzania dystrybucją i ustalania cen w rzeczywistych sytuacjach.
- Zbierz istotne informacje do podejmowania decyzji marketingowych.
- Interpretować różne rodzaje informacji z różnych źródeł informacji.
- Oceń i zastosuj odpowiednie metody wymiany, w tym relacje w różnych sytuacjach.
Co otrzymasz
10 brytyjskich kredytów na poziomie licencjackim z The Open University.
Otrzymasz certyfikat Open University potwierdzający otrzymanie 10 punktów akademickich na poziomie licencjackim. Punkty są przyznawane po zdaniu oceny końcowej.
Czy kwalifikujesz się do tego mikrokredytu?
- Ten mikrokredyt jest idealny dla profesjonalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu oraz rozwinąć wiedzę i umiejętności, aby poprawić swoje wyniki w pracy.
- To jest kurs na poziomie wprowadzającym i nie jest wymagana żadna wcześniejsza znajomość marketingu. Aby się zapisać, nie potrzebujesz żadnego konkretnego doświadczenia ani kwalifikacji.
- Kurs opiera się na praktycznych przykładach z wielu branż i pomoże ci rozwinąć umiejętności marketingowe, które można przenieść do różnych sektorów i organizacji.
Czy ten mikrokredyt jest odpowiedni dla Ciebie?
Ten mikrokredyt zwiększy Twoje zaufanie do stosowania zasad marketingowych w pracy i wykorzystywania koncepcji marketingowych do rozwiązywania problemów biznesowych.
W szczególności zwiększy szanse na zatrudnienie:
- Profesjonaliści, którzy chcieliby awansować na poziom zarządzania.
- Specjaliści, którzy są nowicjuszami w marketingu lub pracują w marketingu, ale brakuje im formalnych kwalifikacji.
- Starsi specjaliści, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności marketingowe i zarządcze.
- Osoby samozatrudnione, które chcą rozwijać swoje umiejętności i wiedzę z zakresu marketingu.
Z kim się nauczysz?
Haider Ali
Jestem wykładowcą marketingu w OU, gdzie pomogłem tysiącom menedżerów odnieść sukces dzięki Profesjonalnemu Certyfikatowi Zarządzania i zaprojektowałem wersję 2020, aby pomóc wielu innym
Nauka zorientowana na karierę wg
Otwarty uniwersytet
Open University (OU) jest największą instytucją akademicką w Wielkiej Brytanii i światowym liderem w elastycznym nauczaniu na odległość, której misją jest otwartość na ludzi, miejsca, metody i pomysły.
Co to jest mikrokredyt?
Mikrokredytacje zostały zaprojektowane tak, aby podnosić kwalifikacje do pracy w szybko rozwijających się branżach, bez całkowitego zaangażowania czasu i kosztów. Twoje mikrokredytowanie może stanowić samodzielne poświadczenie, a niektóre oferują również kredyt akademicki do wykorzystania w celu uzyskania stopnia naukowego.
Ucz się online z instruktorami-ekspertami Kompletne kursy online prowadzone przez ekspertów przez 12-16 tygodni z dedykowaną grupą profesjonalistów. | + | Kompletne oceny oparte na projektach Sprawdź swoją wiedzę za pomocą ocen i ćwiczeń ocenianych przez nauczycieli online. | + | Zdobądź referencje zawodowe Ukończ naukę i zdaj oceny, aby uzyskać akredytowane referencje. | = | Przejdź dalej w swojej karierze Wykorzystaj mikrokredytacje jako dowód swoich specjalistycznych umiejętności i postępuj dalej w swojej branży. |
Rekrutacja
Wynik programu
Jakich umiejętności się nauczysz?
- Identyfikowanie motywacji klientów i reagowanie na nie.
- Analiza otoczenia w celu zidentyfikowania możliwości marketingowych.
- Nawiązywanie efektywnych relacji z interesariuszami.
- Interpretowanie i wykorzystywanie danych do podejmowania decyzji marketingowych.
- Zarządzanie gotowością klientów do płacenia.
- Opracuj strategie komunikacji odpowiednie dla Twojego produktu lub usługi.
- Ustaw swoją ofertę, aby przyciągnąć właściwych klientów.
- Jak budować atrakcyjne marki biznesowe i osobiste.
- Identyfikowanie postrzegania ryzyka przez klientów i reagowanie na nie.
- Wykorzystywanie relacji z dystrybutorami do sukcesu marketingowego.
- Wyróżnienie Twojej oferty na tle konkurencji.
Co osiągniesz?
Pod koniec kursu będziesz potrafił:
- Rozwiąż szereg komercyjnych i niekomercyjnych problemów marketingowych za pomocą odpowiednich narzędzi i koncepcji.
- Zastosuj najnowsze narzędzia projektowania produktów i usług, zarządzania dystrybucją i ustalania cen w rzeczywistych sytuacjach.
- Zbierz odpowiednie informacje do podejmowania decyzji marketingowych.
- Interpretuj różne rodzaje informacji z różnych źródeł informacji.
- Oceń i zastosuj odpowiednie metody wymiany, w tym relacje w różnych sytuacjach.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kurs marketingu treści online
- Stockholm, Szwecja
BA (Hons) Business (Marketing) (Top-Up)
- Birmingham, Wielka Brytania
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom