Understanding Fashion: From Business to Culture Course - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online France
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 59 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* możesz się tego nauczyć za darmo lub ulepszyć kurs i mieć dodatkowe korzyści za 59 $
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Odkryj biznes mody i zrozum kulturowy wpływ branży modowej z Institut Français de la Mode.
Wejdź do świata mody i studiuj modę i kulturę z Chanel i YSL
Zastanawiasz się, jak przemysł modowy zmienił i ukształtował zachodnią kulturę w ciągu ostatnich 150 lat?
Ten 4-tygodniowy kurs zgłębia świat mody i bada modę jako zjawisko kulturowe i przemysł kreatywny.
Poznasz interakcje między modą, społeczeństwem i biznesem z najlepszymi projektantami mody i profesorami z Institut Français de la Mode.
Poznaj pojawienie się trendów w modzie
Skąd właściwie bierze się moda? Rozpoczniesz kurs od odpowiedzi na to pytanie i poznania nowoczesnej mody i jej współczesnego znaczenia.
Poznasz rozwój branży modowej podczas rewolucji przemysłowej i ocenisz, w jaki sposób marki wprowadzają nowoczesność do swoich projektów. Kurs obejmuje studia przypadków od najlepszych projektantów mody, takich jak Chanel i Gucci.
Zbadaj rolę projektantów mody i marek
Będziesz zastanawiać się nad związkiem między modą a polityką i zapytać, czy projektanci mody i marki mają moc odgrywania roli aktorów społecznych.
Poznasz także kod mody i język mody, rozważając, czy marki modowe są językami kreatywnymi.
Zrozum konsumpcję w branży modowej
W ostatnim tygodniu zbadasz konsumpcję mody i rozwiniesz zrozumienie tego, jak działa jako marker społeczny i konstrukt tożsamości.
Ocenisz, czego potrzeba, aby stworzyć i rozwinąć kolekcję mody, a także przyjrzeć się punktom przecięcia się trendów, sezonowości i innowacji.
Kiedy chciałbyś zacząć?
Większość kursów FutureLearn odbywa się wielokrotnie. Każdy przebieg kursu ma ustaloną datę rozpoczęcia, ale możesz do niego dołączyć i pracować nad nim po jego rozpoczęciu.
- Już dostępny
Co osiągniesz?
Pod koniec kursu będziesz w stanie:
- Rozwijaj transdyscyplinarną wiedzę i doświadczenie mające na celu zrozumienie logiki współczesnej dziedziny mody.
- Zidentyfikuj kreatywne modele różnych domów mody i ich koncepcje czasu.
- Poznaj modele dyfuzji trendów.
- Zinterpretuj modną sylwetkę.
- Wyjaśnij konstrukcję zachowań konsumentów.
Dla kogo jest ten kurs?
Niezależnie od tego, czy jesteś studentem marketingu zaintrygowanym kulturą konsumencką, czy jesteś doświadczonym profesjonalistą w dziedzinie mody, który chce poszerzyć swoją wiedzę, ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce pogłębić i wyspecjalizować swoją wiedzę o branży modowej.
Ten kurs będzie również odpowiedni dla przedsiębiorców modowych, którzy potrzebują całościowego spojrzenia na kluczowe czynniki sukcesu branży.
Ten kurs jest obsługiwany przez DEFI.
Z kim się nauczysz?
Benjamin Simmenauer
Jestem stałym profesorem w Institut Français de la Mode, gdzie uczę teorii mody i strategii marek modowych. Jestem absolwentem filozofii analitycznej i nauk społecznych.
Kto opracował kurs?
Institut Français de la Mode (IFM)
IFM (Institut Français de la Mode) to uczelnia wyższa specjalizująca się w przemyśle tekstylnym, modowym, luksusowym i projektowym, z siedzibą w Paryżu we Francji.
Dołącz do tego kursu
Wolny | Aktualizacja | bez limitu |
Dołącz za darmo, a otrzymasz:
| Uaktualnij ten kurs, a otrzymasz:
| Kup Unlimited, a otrzymasz:
|
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kurs online dotyczący marki i komunikacji modowej
- London, Wielka Brytania