
Kursy in
Kurs projektowania doświadczeń klienta dla sukcesu klienta - Salesforce FutureLearn

Stypendia
Wstęp

Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci zaprojektować i wdrożyć strategie poprawiające zarówno doświadczenie klienta, jak i jego sukces.
Dowiedz się, jak zoptymalizować obsługę klienta w gospodarce cyfrowej.
Rynek zarządzania doświadczeniem klienta (CX) był już wyceniany na 6,5 mld USD w 2019 r. I oczekuje się, że będzie rósł o ponad 17% rocznie do 2027 r. Jeśli chcesz mieć lukratywną i zróżnicowaną karierę, poszerzenie wiedzy o strategiach i narzędziach CX to świetny sposób wykorzystać ten wzrost i oferować coraz bardziej wartościowe usługi firmom z różnych branż
Stworzony we współpracy z Salesforce, ten ExpertTrack został zaprojektowany właśnie do tego. Zapoznaj się z podróżami klientów, projektami CX i sposobami optymalizacji obsługi, aby zwiększyć lojalność klientów, średnie wydatki i zyski.
Rozwijaj umiejętności w zakresie projektowania i wdrażania strategii CX i strategii sukcesu klienta
Poszerzysz swoją wiedzę o zasadach CX i metodologiach CSM. Zrozumiesz rolę, jaką odgrywają one w różnych kontekstach biznesowych i jak optymalizować wartość dla poszczególnych segmentów klientów. Następnie dowiesz się, jak rozwijać te podróże CX, aby osiągnąć wartość dla klienta w kontekście szerszych celów biznesowych.
Dowiedz się, jak można wykorzystać technologię CRM do wspierania lepszych relacji i doświadczeń z klientami
Poszerz swoją wiedzę na temat wiodącego na rynku oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (CRM) Salesforce i dowiedz się, jak możesz go użyć, aby wprowadzić swoją strategię w życie.
Rozpocznij lub rozwijaj swoją karierę na rosnącym rynku CX
W erze transformacji i innowacji cyfrowych bariery dla nowych uczestników rynku we wszystkich branżach ulegają załamaniu, a konkurencja gwałtownie nasila się. Dzięki dostępowi do wielu kanałów cyfrowych, w których ludzie mogą wymieniać się doświadczeniami zakupowymi, przeprowadzać badania i podejmować kluczowe decyzje zakupowe, konsument ma teraz większe możliwości niż kiedykolwiek wcześniej.
Ucząc się, jak łączyć się z tymi klientami, jak eliminować problemy i zwiększać ich ogólną satysfakcję, możesz pomóc swojej firmie wyprzedzić konkurencję w celu stabilnego, długoterminowego wzrostu.
Treść tego ExpertTrack została zaadaptowana z zarządzania doświadczeniem klienta z mikrokredytami szkoleniowymi Salesforce - jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z mikrokredytami, które oferują mniejsze grupy z interakcjami z nauczycielami i akademickimi ocenami.
Kluczowe umiejętności, których się nauczysz
- Projektowanie doświadczeń klienta
- Podróże klientów
- Zarządzanie sukcesem klienta
- Zarządzanie relacjami
- Technologia CRM
- Siły sprzedaży
- Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Strategia obsługi klienta
Wyniki nauki
Pod koniec ExpertTrack będziesz w stanie:
- Mapuj podróż klienta i doświadczenie dla docelowych grup klientów.
- Przedstaw najlepsze podejście do efektywnego projektowania CX.
- Zidentyfikuj kluczowe komponenty i metody budowania udanych relacji z klientami.
- Zidentyfikuj możliwości technologiczne w celu osiągnięcia aspiracyjnego doświadczenia, skoncentrowanego na zastosowaniu technologii CRM.
Wymagane doświadczenieJeśli chcesz rozwinąć swoją karierę i zrozumieć doświadczenia klientów i strategie sukcesu klientów, ten ExpertTrack zapewni Ci sukces. Aby odnieść sukces w tym ExpertTrack, nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie. Pewna wcześniejsza wiedza na temat zarządzania relacjami z klientami, sukcesu klienta lub projektowania CX byłaby korzystna, ale nie jest niezbędna. Podczas ExpertTrack będziemy korzystać z platformy Salesforce Trailblazer. | Pierwsze krokiTen ExpertTrack pomoże Ci lepiej zrozumieć kluczowe etapy tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta. W szczególności poprawi umiejętności i zwiększy szanse na zatrudnienie:
|
Omówienie kursu ExpertTrack
- Projektowanie doświadczeń klienta zapewniające sukces klienta: efektywny projekt CX i podróże klientów
Odkryj metody projektowania CX i odkryj znaczenie CX dla sukcesu biznesowego. - Projektowanie doświadczeń klienta zapewniające sukces klienta: jak stworzyć skuteczną strategię CX
Zidentyfikuj cele, technologie, mierniki i interesariuszy, które składają się na skuteczną strategię CX. - Projektowanie doświadczeń klienta zapewniające sukces klienta: jak budować relacje z klientami i mierzyć sukces
Dowiedz się, jak budować lepsze relacje z klientami, aby zapewnić długoterminowy sukces biznesowy.
Jak działają ExpertTracks
Dołącz do ExpertTrack, aby opanować nowe umiejętności w wybranym obszarze specjalizacji. Wykonaj serię kursów tematycznych we własnym tempie i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć cyfrowy certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę.
Dołącz do bezpłatnego 7-dniowego okresu próbnego Zdecyduj, czy ExpertTrack jest odpowiedni dla Ciebie dzięki darmowemu dostępowi do pełnego zestawu kursów i ocen przez tydzień. | Kontynuuj naukę za 39 USD miesięcznie Płać miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 39 USD tak długo, jak zajmie Ci ukończenie ExpertTrack. Możesz uczyć się we własnym tempie i anulować w dowolnym momencie. | Zdobywaj certyfikaty cyfrowe Uzyskaj certyfikat za każdy ukończony kurs i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć certyfikat cyfrowy, który możesz udostępnić swojej sieci zawodowej. | Zostań ekspertem Skorzystaj ze specjalistycznego szkolenia, aby dalej rozwijać swoją karierę lub zdobywać wiedzę w obszarach, które Cię pasjonują. |
Z kim się nauczysz?
Ghilaine Chan
Ghilaine z pasją pozwala ludziom wykonywać swoją najlepszą pracę i zachwycać innych, będąc sercem obsługi klienta i sukcesu! Ma ponad 20-letnie doświadczenie w skalowaniu globalnych zespołów usługowych.
Uczenie się na światowym poziomie z
FutureLearn
Społeczna platforma edukacyjna z setkami kursów online z jednej czwartej najlepszych uniwersytetów na świecie.
Siły sprzedaży
Dowiedz się, jak Salesforce, wiodący dostawca technologii branżowych, napędza sukces biznesowy. W trakcie kursu będziesz wykorzystywać Salesforce w kontekście sukcesu klienta.
Rozpocznij naukę już dziś - bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Po bezpłatnym okresie próbnym możesz:
- Płać 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
- Miej pełną kontrolę nad swoją subskrypcją; możesz anulować w dowolnym momencie
- Pracuj we własnym tempie i na każdym etapie ustalaj własne terminy
- Płać tylko podczas nauki; subskrypcja zostanie automatycznie anulowana po zakończeniu
- Wykonuj testy online, aby sprawdzić swoją wiedzę i udowodnić swoje umiejętności
- Zdobądź certyfikaty kursów cyfrowych i nagrodę końcową, którą możesz udostępnić online potencjalnym pracodawcom i swojej sieci zawodowej
- Zachowaj dostęp do treści kursów, które ukończyłeś, nawet po wygaśnięciu subskrypcji
O szkole
pytania
Podobne kursy
Obsługa klienta (Darmowy kurs online z dyplomem)
- Online
Szkolenie Know Your Customer i Customer Due Diligence (bezpłatny kurs online z certyfikatem)
- Online
Zarządzanie sprzedażą detaliczną: Interakcje z klientami (Darmowy kurs online z certyfikatem)
- Online