Jak stworzyć kurs strategii mediów społecznościowych - Instytut Danych i Marketingu (IDM)
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online United Kingdom
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
10 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 39 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* po 7-dniowym bezpłatnym okresie próbnym możesz zapłacić 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Dowiedz się, jak stworzyć angażującą strategię dla mediów społecznościowych, poprawić wizerunek marki i zaangażowanie społecznościowe online oraz mierzyć swoje wyniki.
Naucz się tworzyć strategię mediów społecznościowych, od wyznaczania celów po mierzenie wyników
Ten ExpertTrack pomoże marketerom zrozumieć, jak stworzyć strategię mediów społecznościowych dla swojej marki.
Pod kierunkiem specjalistów od mediów społecznościowych i ekspertów pracujących w branży dowiesz się wszystkiego, od tego, dlaczego zaangażowanie społecznościowe jest kluczowe i jak wybrać odpowiednią platformę, po formaty treści w mediach społecznościowych, wskaźniki społecznościowe i analizy.
Po ukończeniu tego ExpertTrack będziesz wyposażony w umiejętności tworzenia własnej, nagradzanej strategii mediów społecznościowych.
Odkryj znaczenie zaangażowania społecznego
Na pierwszym kursie zarządzania mediami społecznościowymi na tym ExpertTrack poznasz znaczenie zaangażowania społecznego - sedna Twojej strategii mediów społecznościowych.
Dowiesz się, jak wyznaczać cele i wskaźniki KPI za pomocą SMART Objective Framework, aby upewnić się, że cele kampanii w mediach społecznościowych są konkretne, wymierne, osiągalne, istotne i określone w czasie. Przyjrzysz się również, jak zaangażować się w social listening, abyś mógł monitorować, co ludzie mówią o Twojej marce online.
Dzięki temu zdobędziesz umiejętności potrzebne do rozpoczęcia tworzenia strategii mediów społecznościowych.
Wyraź swoją markę poprzez treści w mediach społecznościowych
Drugi kurs skupi się na treściach w mediach społecznościowych i odkrywaniu osobowości Twojej marki w Internecie.
Zidentyfikujesz najlepsze platformy, aby dotrzeć do odbiorców i treści, które powinieneś opublikować, aby zwiększyć zaangażowanie społeczne.
Dowiesz się, jak opracowywać planowane i reaktywne treści w mediach społecznościowych w ramach swojej strategii. Zastanowisz się również nad różnicami między posiadanymi, zarobionymi i płatnymi treściami w mediach społecznościowych oraz jak uzasadnić budżet na kampanię w mediach społecznościowych.
Przeprowadź kampanię w mediach społecznościowych na żywo
Ostatni kurs na tym ExpertTrack uwzględni twoją bieżącą strategię marketingową po rozpoczęciu kampanii w mediach społecznościowych. Zobaczysz, jak oferować obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych w ramach strategii marketingowej omnichannel i dowiesz się, jak angażować się w zarządzanie reputacją online. Dowiesz się również, jak współpracować z wpływowymi osobami, aby wspierać swoją strategię mediów społecznościowych, zanim przeanalizujesz te wszystkie ważne analizy mediów społecznościowych. Zrozumienie ich pozwoli Ci lepiej zrozumieć swoich odbiorców oraz powodzenie (i niedociągnięcia) Twoich kampanii w mediach społecznościowych.
Kluczowe umiejętności, których się nauczysz
- Influencer marketing
- Marketing wielokanałowy
- Marketing wielokanałowy
- Media społecznościowe
- Obsługa klienta
- Strategia mediów społecznościowych
- Marketing cyfrowy
- Analityka mediów społecznościowych
- Treści w mediach społecznościowych
- Marketing
Wyniki nauki
Pod koniec ExpertTrack będziesz w stanie:
- Twórz strategie kampanii w mediach społecznościowych, które mają świetne wyniki w środowisku wielokanałowym.
- Angażuj odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych.
- Ustal efektywne cele SMART, które są zgodne z celami biznesowymi i marketingowymi.
- Posłuchaj, co mówią Twoi widzowie w mediach społecznościowych, aby uzyskać głębsze zrozumienie.
- Wyjaśnij, w jaki sposób strategia mediów społecznościowych poprawi Twoje wyniki.
- Zacznij od napisania własnej strategii dla mediów społecznościowych.
- Opracuj własną strategię i plan treści w mediach społecznościowych.
- Zarządzanie wymaganiami obsługi klienta w kanale mediów społecznościowych.
- Poznaj marketing influencerów za pośrednictwem platform mediów społecznościowych.
- Zbieraj przydatne dane, analizuj i przekształcaj w przydatne informacje.
Wymagane doświadczenieTen ExpertTrack jest skierowany do obecnych lub aspirujących menedżerów mediów społecznościowych lub strategów marketingu wielokanałowego. Podstawowy poziom wiedzy lub doświadczenia w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych byłby korzystny dla zrozumienia treści kursu i wspierania uczenia się rówieśników. Idealnie byłoby, gdyby uczniowie utworzyli i opublikowali treści w mediach społecznościowych na wielu platformach, zrozumieją, jak gromadzić statystyki z platform mediów społecznościowych i będą pracować nad kampaniami w mediach społecznościowych, które stanowią część wielokanałowej strategii marketingowej. | Pierwsze krokiTen portal społecznościowy ExpertTrack jest przeznaczony dla marketerów cyfrowych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć, jak tworzyć skuteczne strategie mediów społecznościowych. Byłoby interesujące dla tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak myśleć bardziej strategicznie o mediach społecznościowych swojej marki, jak poprawić i wyznaczyć kierunek zaangażowania społecznego oraz zrozumieć rolę, jaką media społecznościowe odgrywają w wielokanałowej strategii marketingowej. Może to obejmować menedżerów mediów społecznościowych, którzy chcą poprawić wyniki, specjalistów zainteresowanych przejściem do zarządzania mediami społecznościowymi, a także specjalistów od marketingu, którzy chcą się specjalizować. |
Omówienie kursu ExpertTrack
- Zrozumienie strategii mediów społecznościowych
Dowiedz się, jak stworzyć strategię mediów społecznościowych w tym kursie marketingu cyfrowego dla menedżerów mediów społecznościowych. - Jak opracować strategię dotyczącą treści w mediach społecznościowych
Dowiedz się, jak planować skuteczne treści w ramach strategii mediów społecznościowych na tym kursie marketingu cyfrowego. - Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych: klienci, zaangażowanie influencerów, analityka
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać kampaniami na żywo w mediach społecznościowych, angażować wpływowych i uzyskiwać informacje z analiz mediów społecznościowych
Jak działają ExpertTracks
Dołącz do ExpertTrack, aby opanować nowe umiejętności w wybranym obszarze specjalizacji. Wykonaj serię kursów tematycznych we własnym tempie i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć cyfrowy certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę.
Dołącz do bezpłatnego 7-dniowego okresu próbnego Zdecyduj, czy ExpertTrack jest odpowiedni dla Ciebie dzięki darmowemu dostępowi do pełnego zestawu kursów i ocen przez tydzień. | Kontynuuj naukę za 39 USD miesięcznie Płać miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 39 USD tak długo, jak zajmie Ci ukończenie ExpertTrack. Możesz uczyć się we własnym tempie i anulować w dowolnym momencie. | Zdobywaj certyfikaty cyfrowe Uzyskaj certyfikat za każdy ukończony kurs i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć certyfikat cyfrowy, który możesz udostępnić swojej sieci zawodowej. | Zostań ekspertem Skorzystaj ze specjalistycznego szkolenia, aby dalej rozwijać swoją karierę lub zdobywać wiedzę w obszarach, które Cię pasjonują. |
Z kim się nauczysz?
Will Francis
Pisarz, prezenter, pedagog i mówca w dziedzinie technologii i mediów społecznościowych.
Uczenie się na światowym poziomie z
Instytut Danych i Marketingu
Instytut Danych i Marketingu, będący częścią Stowarzyszenia Data & Marketing, jest wiodącą instytucją zajmującą się rozwojem zawodowym praktyków danych i marketingu.
Rozpocznij naukę już dziś - bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Po bezpłatnym okresie próbnym możesz:
- Płać 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
- Miej pełną kontrolę nad swoją subskrypcją; możesz anulować w dowolnym momencie
- Pracuj we własnym tempie i na każdym etapie ustalaj własne terminy
- Płać tylko podczas nauki; subskrypcja zostanie automatycznie anulowana po zakończeniu
- Wykonuj testy online, aby sprawdzić swoją wiedzę i udowodnić swoje umiejętności
- Zdobądź certyfikaty kursów cyfrowych i nagrodę końcową, którą możesz udostępnić online potencjalnym pracodawcom i swojej sieci zawodowej
- Zachowaj dostęp do treści kursów, które ukończyłeś, nawet po wygaśnięciu subskrypcji
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego i sieci społecznościowych
- Madrid, Hiszpania
Magister marketingu cyfrowego, komunikacji i zarządzania mediami społecznościowymi
- Rome, Włochy
Master in Web Marketing, Social Media & Graphic Design
- Ancona, Włochy