Kursy brandingowe
Future London Academy
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
5 hours
Tempo
Niepełny etat
Czesne
GBP 499 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 5 godzin inspirujących treści, ćwiczenia z tablicami interaktywnymi, szablony, lista lektur, certyfikat ukończenia programu
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Od strategii marki po Sonic Branding — dowiedz się, jak wiodące marki zmieniają branżę, korzystając z nowych kanałów i rozwijających się technologii. Odkryj najbardziej innowacyjne podejścia do strategii marki światowej klasy agencji kreatywnych i reklamowych.
Seria Branding Masterclass stworzonych specjalnie dla doświadczonych profesjonalistów brandingu, dyrektorów kreatywnych i projektowych. Od świeżych podejść do strategii marki po sound branding, ton głosu i social listening – nauczysz się narzędzi, ram i świeżych studiów przypadku od czołowych dyrektorów kreatywnych w Londynie.
Oprócz prezentacji czołowych ekspertów od brandingu, będziesz miał również niepowtarzalną okazję zajrzeć za kulisy najbardziej wpływowych agencji w Londynie dzięki wirtualnym wycieczkom po biurach prelegentów.
Doświadczenie marki 360
Prowadzony przez branżę
Dowiedz się, jak najlepsze agencje projektowe podchodzą do brandingu, jakich frameworków używają i jak pracują z dużymi klientami.
Wirtualne wycieczki po biurze
Nie tylko posłuchaj, ale zobacz, jak pracują kreatywne zespoły w Londynie. Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne wizyty w wirtualnym biurze, abyś mógł zobaczyć przestrzeń, poczuć atmosferę i zaczerpnąć inspiracji od naszych prelegentów.
we własnym tempie
Nie musisz martwić się strefami czasowymi ani harmonogramem pracy. Wszystkie kursy mistrzowskie są dostępne od razu po zarejestrowaniu się. Niezależnie od tego, czy wolisz namiętnie oglądać, czy ratować to doświadczenie i oglądać je we własnym tempie we własnym czasie – wybór należy do Ciebie.
Program
Rozdział 1 — Ton głosu
W charakterze: używanie technik pisania scenariuszy, aby sprawić, że głos marki będzie aktywny
Masterclass od Kate Magoc, Proto
Proto to firma zajmująca się doradztwem w zakresie innowacji i projektowania, która pomaga firmom w obliczu zakłóceń. Dyrektor ds. projektowania werbalnego w Proto, Kate Magoc, opowiada, jak używać archetypów postaci i pisania dialogów, aby zrozumieć, jak marka może mówić i jak przejść od zasad głosowych do copywritingu, aby urzeczywistnić abstrakcję.
- Odkryj sposoby wykorzystania archetypów jungowskich i innych modeli archetypów do tworzenia postaci i terytoriów głosowych
- Wypełnij terytoria głosowe inspiracją werbalną, która może prowadzić do zasad i kopiowania inspiracji
- Skonstruuj przewodnik głosowy, który jest autentyczny i praktyczny
Rozdział 2 - Typ
Dlaczego pisać?
Masterclass Toma Foleya i Jamesa Fooks-Bale, Monotype
Nazwana „Jedną z najbardziej innowacyjnych firm w projektowaniu” przez Fast Company, Monotype ożywia marki dzięki rodzajowi i technologii, z którą konsumenci angażują się każdego dnia. Bogate dziedzictwo firmy obejmuje bibliotekę sięgającą setek lat wstecz, zawierającą słynne kroje pisma, takie jak Helvetica, Futura, Times New Roman i inne. Wraz z ich zespołem przyjrzymy się roli, jaką typografia odgrywa w brandingu. Od stworzenia kultowego i rozpoznawalnego wizualnego głosu, po narzędzie potrzebne markom do radzenia sobie z dzisiejszym cyfrowym światem i w przyszłości.
- Dlaczego powinienem dbać o typ?
- Jak wykorzystać czcionkę, aby poprawić rozpoznawalność i rozpoznawalność swoich marek
- W jaki sposób możesz wykorzystać czcionkę, aby poprawić funkcję i użyteczność swojej marki teraz i w przyszłości?
Rozdział 3 - Ruch
Ruch jako sposób na wyrażenie tożsamości marki
Masterclass od Conlana Normingtona, FutureDeluxe
FutureDeluxe to agencja kreatywna zajmująca się ruchem, projektowaniem i digital. Tworzenie unikalnych i innowacyjnych cyfrowych doświadczeń projektowych, od animacji i grafiki ruchomej po interaktywne instalacje, interfejsy i aplikacje. Ich projektant marki i ruchu, Conlan Normington, podzieli się swoim procesem myślenia, gdy podejdzie do nowego projektu.
- Korzystanie z podstawowych zasad tożsamości w celu stworzenia emocjonalnego doświadczenia
- Jak zostawić miejsce na nieoczekiwane?
- Jak pisać figi, które doprowadzają projektantów ruchu do szaleństwa
Rozdział 4 — Dźwięk
Siła brandingu dźwiękowego
Masterclass z Antonio Nardi, The Sound Agency
Sound Agency to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w sound brandingu, muzyce dla mediów na zamówienie i przestrzeni publicznej, nie wspominając o generatywnych instalacjach audio. Podczas tej wciągającej sesji, ich dyrektor ds. projektowania Antonio Nardi podzieli się swoim podejściem do pracy z dźwiękiem i tym, jak możemy poprawić doświadczenia fizycznych przestrzeni dzięki mocy dźwięku.
- Wprowadzenie do brandingu dźwiękowego
- Jak połączyć tworzenie technologii i treści w celu uzyskania spersonalizowanych doświadczeń
Rozdział 5 - Dane
Wykorzystanie inteligencji społecznej do zdobycia nowego biznesu
Masterclass od Jasmin Fischer, SHARE Creative
Dzięki unikalnemu połączeniu nauki o danych i sztucznej inteligencji SHARE Creative dostarcza dostosowane, wyróżniające się komunikaty, które przemawiają bezpośrednio do klienta docelowego. Jasmin Fischer, dyrektor ds. badań i analiz w SHARE Creative, zagłębi się w temat social listeningu, omawiając, w jaki sposób dane mogą wzmocnić markę i wyjaśniając, dlaczego jest to jedno z najcenniejszych źródeł danych, które pozwala odkryć spostrzeżenia i strategię doładowania.
- Jak korzystać z inteligencji społecznej
- Jak wykorzystać spostrzeżenia z social listeningu, by zwiększyć znaczenie marki?
Rozdział 6 - Cel
Projektowanie rewolucji
Masterclass od Scarlett Montanaro i Myrona Darlingtona, Revolt
Marki agencji zajmujących się doradztwem i aktywizmem, do których chcą zmieniać świat, zwracają się do celu. Firma Revolt, dumnie certyfikowana przez B-Corp, wierzy, że marki jutra, które odniosą największe sukcesy, zajmują stanowisko już dziś. W tym interaktywnym warsztacie, który prowadzą dyrektorzy kreatywni i projektanci Scarlett i Myron, dowiesz się, jak rozpoczynać, promować i rozpowszechniać rewolucje od wielkich globalnych klientów po organizacje pozarządowe będące wyzwaniem.
- Jak oznaczyć ruch dla marek od korporacji po aktywizm
- 7 kroków ramowych, jak rozpocząć i rozpowszechniać ruch
- Jak budować marki, które zmieniają świat
Referencje studentów
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister brandingu i kreatywności oraz komunikacji marki
- Barcelona, Hiszpania
Mistrz w brandingu
- São Paulo, Brazylia
Kurs online dotyczący marki i komunikacji modowej
- London, Wielka Brytania