Magister lingwistyki stosowanej - nauczanie języka angielskiego jako języka obcego
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
25 - 30 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Ponieważ angielski jest językiem globalnym, zapewnienie wysokiej jakości szkolenia w celu rozwoju zawodowego staje się koniecznością. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w Europie i Ameryce Łacińskiej, a także w innych częściach świata, na poprawę jakości i efektywności nauczania języka angielskiego zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym, powstał program Teaching English as a Foreign Opracowano język (TEFL). Został zaprojektowany specjalnie do nauki na odległość i został opracowany we współpracy z La Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) .
Program ma na celu pomóc praktykującym nauczycielom lub tym, którzy chcą zostać nauczycielami, w świadomym i zasadniczym rozwiązywaniu problemów i potrzeb zawodowych, które odnoszą się do ich własnego środowiska pracy. Rodzaj szkolenia jest zatem rozwijany tak, aby zachęcać ucznia do autonomii, nie tracąc z pola widzenia elementów stałej, ale elastycznej interakcji, dostosowanej do specyficznych potrzeb nauczycieli w zakresie rozwoju zawodowego.
W efekcie wykorzystany materiał został zaprojektowany tak, aby był dostępny w Internecie za pomocą specjalnie stworzonego w tym celu interfejsu. Interfejs jest centralną częścią tego rodzaju szkolenia nauczycieli, ponieważ wirtualna interakcja za pomocą poczty elektronicznej, grup dyskusyjnych, czatów itp. wypełnia geograficzną przepaść między różnymi elementami kursu.
Oba programy, Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza del Inglés Como Lengua Extranjera i Master in Teaching English as a Foreign Language, są takie same. Tytuł stopnia różni się w zależności od wybranej uczelni.
Program
Metodologia
Program nie polega po prostu na dostarczaniu treści, ale raczej, tak jak w przypadku kursów stacjonarnych, obejmuje szereg aspektów pedagogicznych mających na celu promowanie uczenia się opartego na współpracy (między rówieśnikami a nauczycielami). Wszystkie kursy oparte są na następujących koncepcjach metodycznych:
- Uczenie się jako wspólne przedsięwzięcie.
- Dynamiczna i konstruktywistyczna koncepcja nauczania i uczenia się.
- Promowanie krytycznej refleksji nad własną praktyką pedagogiczną i przekonaniami.
- Podejście oparte na ramach badań w działaniu.
- Grupy spójne i wielokulturowe.